Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa käyttää Lidlin vaatteita?

11.09.2016 |

Lidlistä löytyy välillä edullisia ja hyvännäköisiä vaatteita. Onko noloa käyttää Lidlin vaatteita?

Kommentit (40)

1/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa.

Vierailija
2/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niissä lue että Lidlistä ostettu. Siis miten kukaan tietäisi että olet ostanut jonkun vaatteen sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on käsittämätöntä, että ihmiset tietävätkin, mistä mikäkin on ostettuja ja usein myös hintoja jne.. Riepu ku riepu ja kaikkien on hyvä pukeutua. Oli se sitten maailman huippua tai Lidlista. Mistä kukin mieleisensä löytää.

Vierailija
4/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussukka_ kirjoitti:

Musta se on käsittämätöntä, että ihmiset tietävätkin, mistä mikäkin on ostettuja ja usein myös hintoja jne.. Riepu ku riepu ja kaikkien on hyvä pukeutua. Oli se sitten maailman huippua tai Lidlista. Mistä kukin mieleisensä löytää.

Nyt tekisi mieli kysyä klassinen av -kysymys: "millaiset ihmiset tietävät, mistä muiden ihmisten vaatteet on ostettu".

Mulle on oleellisinta, että ihmisillä on vaatteet päällä. 

Eli mun mielestä ei ole noloa käyttää Lidlin vaatteita. Jos niissä lukee isolla Lidl, toivon Lidlin maksavan mainostilasta ja vaatteen olevan siksi ilmainen. 

Vierailija
5/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa.

6/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa, jos vaate on oikean kokoinen ja istuu hyvin käyttäjälleen.

Vierailija
7/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Ei se, että ovat Lidlistä vaan se paska laatu. Näyttää nopeasti nukkavierulta.

Vierailija
8/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä olen ostanut esim. lapselle pyöräilysadetakin ja waterproof kengät sekä pyöräilykypärän ja pyöräilypipon. Itselle juurikin kengät ja takin.

Saisi olla enemmänkin vaatteita Lidlissä myynnissä.

Vierailija
9/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se. Ei se, että ovat Lidlistä vaan se paska laatu. Näyttää nopeasti nukkavierulta.

Aivan samalta näyttää muualtakin usein kalliimmalla ostetut.

Vierailija
10/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kokeillut ostaa laadukasta.

Vierailija
11/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sieltä urheiluvaatteita itselleni ja lapsille monesti yöpukuja ja sukkia. Kaikki vaatteet - etenkin ne lasten - ovat kestäneet erinomaisesti.

Taloutemme palkkatulot bruto 95 000€ v eli ei ole pakko ostaa halpaa

Vierailija
12/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainokaiselle kasvavalle tytölle on turha ostaa laadukkaita vaatteita. Muoti tulee ja menee, mieli vaatteista vaihtuu sekä kasvaa ulos vaatteista.

Omissa vaatteissa menen käytännöllisyys ja hinta edellä. Ei mua kiinnosta kalliit merkkituotteet.

Vierailija
13/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En työ- enkä juhlavaatteita ostaisi Lidlistä. Mutta urheiluvaatteita olen ostanut useinkin. Pari vuotta sitten myynnissä olleet "salsa-housut" ovat ihan parhaat. Yhdet ovat käytössä liikuntavaatteena ja toiset kotipöksyinä.

Vierailija
14/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kokeillut, monta kertaa. Samaa laadutonta paskaa on satasen t-paita kuin kympinkin.

Vierailija
15/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä myydään myös laadukkaita vaatteita. Ostin itse kerran harmaan neulemekon ja se on upea työvaate, eikä ole mennyt miksikään pesussa. Työkaveri luuli mekkoa kalliiksi ja kyseli mistä niitä saa. Maksoin mekosta alle 10e. Ihan ylpeänä kerroin sen asian eteenpäin, koska viisas maksaa vähemmän.

Vierailija
16/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupilu-tuotemerkki kertoo kaiken.

17/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan kurkata meidän tilanne:

- itselläni ei ole Lidlin vaatteita, ei ole ollut kokoja kun olen käynyt

- miehellä kesähousuja parit ja teknisiä paitoja muutama, ainakin yhtä hyviä kuin urheilukaupan

- lapsella pyjamia pari kpl, t-paita + sortsisettejä ollut jokunen ja joku kesä ostettiin montaa kokoa UV-uima-asuja ja niitä piti sitten pitkään aina oikeaa kokoa

Meillä päin on paljon maahanmuuttajia Lidlin lähistöllä ja he keskittävät vaatehankintoja Lidliin. Laarit tyhjenevät heti, jos on yhtään järkeviä vaatteita. Samoin heille menevät kengät nopsaan. Äitini lähellä olevassa Lidlissä taas ei ole mamuja lähellä ja sinne jää usein esim. pienempää miesten kenkää pyörimään.

Itse olen isokokoinen Lidlin vaatteisiin ja jos olisikin OK koko, niin jotenkin eivät ole istuneet.

18/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KalsrIt kirjoitti:

Onko laatu samaa luokkaa kuin Molo Kids?

Vierailija
19/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2628 kirjoitti:

KalsrIt kirjoitti:

Onko laatu samaa luokkaa kuin Molo Kids?

Lupilu ja molo ei ole lastenjuttuja. Ei myöskään Reima.

Vierailija
20/40 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kokeillut, monta kertaa. Samaa laadutonta paskaa on satasen t-paita kuin kympinkin.

Ihan samaa mieltä. esim laatuleggisit ovat saumat kiertäviä ja nyppyisiä jo parin pesun jälkeen(hinta lähes 20e) ja 5 euron Lidlin vastaavat ovat pysynyyt tosi siisteinä ja kuosissaan.

Merkeillä brassailevat ovat huonon itsetunnon omaavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän