Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ihastutte hitaasti...

Vierailija
31.12.2025 |

Olen kai aika ihastunut mieheen, jonka kanssa ollaan tapailtu kohta vuosi. Asutaan eri paikkakunnilla niin nähdään tosi harvoin. Olen vain niin hidas ihastuja että pelkään että miestä ei kiinnosta enää. Varsinkaan kun en ole antanut mitään selkeää merkkiä romanttisesta kiinnostuksesta. Muilla ollut samoja ongelmia? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Siinä vaiheessa, kun ilmaiset tunteita miehelle jotenkin niin se alkaa etääntymään.  Jatka siis vaan samaan malliin.

Vierailija
2/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule. Siinä vaiheessa, kun ilmaiset tunteita miehelle jotenkin niin se alkaa etääntymään.  Jatka siis vaan samaan malliin.

No tuskinpa nyt ihan niinkään. Tilanne kuitenkin se, että tää tapailumies etsii nimenomaan ensisijaisesti pidempiaikaista juttua.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokasella on oma tahtinsa, tuo on sun tahti eikä sun tarvii sitä yrittää muuttaa! Kelpaat sitten sille, joka tän ymmärtää, hyväksyy tai jos toisellakin on hidas tahti.

Vierailija
4/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskinpa nyt ihan niinkään. Tilanne kuitenkin se, että tää tapailumies etsii nimenomaan ensisijaisesti pidempiaikaista juttua.

-ap

Niinhän ne kaikki väittää torttua saadakseen.

Vierailija
5/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on hitaasti ihastuminen? 

Vierailija
6/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä. Eli tapailette, mutta et ole antanut merkkiä romanttisesta kiinnostuksesta? Eli vain kaveripohjalla tapailette? Vai mitä ihmettä?

Vierailija
7/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan ymmärrä. Eli tapailette, mutta et ole antanut merkkiä romanttisesta kiinnostuksesta? Eli vain kaveripohjalla tapailette? Vai mitä ihmettä?

Juuri näin, mies todennäköisesti luulee että minun osalta kyse on ollut kaverillisista tapaamisista (tai no, ollaan me pussailtu jne) vaikka on aika selkeästi ilmaissut aiemmin että häntä voisi kiinnostaa enempikin. Tapailu on jatkunut mutta en ole missään vaiheessa itse sanonut että itseänikin voisi kiinnostaa "vakavampi" juttu.

-ap

Vierailija
8/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, mies todennäköisesti luulee että minun osalta kyse on ollut kaverillisista tapaamisista (tai no, ollaan me pussailtu jne) vaikka on aika selkeästi ilmaissut aiemmin että häntä voisi kiinnostaa enempikin. Tapailu on jatkunut mutta en ole missään vaiheessa itse sanonut että itseänikin voisi kiinnostaa "vakavampi" juttu.

-ap

Aseta kätesi hellästi miehen miehuuden päälle seuraavan kerran kun pussailette. Eiköhän se tajua vihjeen.

Vierailija
9/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Aseta kätesi hellästi miehen miehuuden päälle seuraavan kerran kun pussailette. Eiköhän se tajua vihjeen.

Enpä tiedä tuleeko edes seuraavaa tapaamista vai oonko vaan mokannut tän hitaudellani ja salamyhkäisyydelläni.

-ap

Vierailija
10/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on mies, hän ottaa sen, jonka oikeasti haluaa ja oikealta tuntuu. 

Vierailija
11/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kommentin kirjoittaja on lisääntymisikänsä jo taakseen jättänyt, katkeroitunut ja surullinen vanha nainen josta kaikki miehet ovat etääntyneet jo aikoja sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi