Onko noloa käyttää Lidlin vaatteita?
Lidlistä löytyy välillä edullisia ja hyvännäköisiä vaatteita. Onko noloa käyttää Lidlin vaatteita?
Kommentit (40)
En osta koska ei ole sovitusmahdollisuutta. En halua tuhlata rahaa vaatteisiin jotka jäisivät käyttämättä kun eivät sovikaan.
Minä olen ostanut monet trikoopaidat LIDListä, laatu on todella hyvää.
Olen kai sitten nolo, kun puolet mun vaatteista on juuri lidlistä ostettuja, kun olen budjetilla, sama kengissä. Kun kuitenkin huomattavasti halvemmalla löytyy vaatteita sieltä, varsinkin jos ne on vielä alennusrekissä. Mä löysin ison maton sieltä 5e kerran siitä alennusrekki jutskasta ja paidan 3e. Myös lidlin urheilurintsikat on parhaat mitä olen käyttänyt, tukee todella hyvin ja alle 9e hinta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ostanut monet trikoopaidat LIDListä, laatu on todella hyvää.
Samoin. Ovat olleet pitkäikäisimpiä paitojani, eivät ole tuhoutuneet edes pesussa (vrt. Elloksen edulliset trikoopaidat)
Sain aivan fantastiset lämpimät villapitkikset sieltä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se. Ei se, että ovat Lidlistä vaan se paska laatu. Näyttää nopeasti nukkavierulta.
Aivan samalta näyttää muualtakin usein kalliimmalla ostetut.
Et taida olla kokeillut ostaa laadukasta.
Kaikilla ei ole varaa ostaa laadukasta. Sen vuoksi pidänkin Lidlistä kun voin ostaa vaatteita useammin. Hyviä aluspaitoja/toppeja 6,99 euroa /kaksi kpl ja tennarit 9,99 euroa.
Vierailija kirjoitti:
En osta koska ei ole sovitusmahdollisuutta. En halua tuhlata rahaa vaatteisiin jotka jäisivät käyttämättä kun eivät sovikaan.
Vaatteet voi sovittaa kotona ja palauttaa mihin tahansa Lidliin jos eivät ole sopivat. Muutaman kerran olen palauttanut.
Tähän on monta vastausta niinkun on vastaajiakin. Olen nuorena ollut hyvin merkkitietoinen kasvatuksen pohjalta. Kuljin ennen yläasteelle menoa jo GUESS laukussa kun ne tuli suomeen ja oli hitti.
Mietein aina että minusta ei tule vanhempana isoa paituli paitaa pitävä pörröpää. Ja nyt tätä kirjoittaen (vaikkakin omistan monia merkkilaukkua ja pidän merkkivaatteista) on ylläni iso paituli minkä sain lahjaksi mutta merkki on tokmannista ja olohousut olen sieltä ostanut. Tänään juuri ostin 3,99 rintaliivit lidlistä en testannut mutta olen löytänyt lidlistä muutaman vaatekappaleen jotka on lemppareitani.
Osa ja tietty vaatteista on mieleeni, jokaiselle jotakin siellä on. Se on eri että ''kehtaako'' vai onko se ''noloa''
Jos elää sellaisessa piirissä missä arvostellaan ihminen sen perusteella niin se ei ole sinulle onnelisin paikka. Vaihda piirisi ennemmin kun mielipiteesi.
T: Paitulissaan viihtyvä ja siitä ylpeä.
Ei. Kuka kumma tunnistaa edes, että ne on Lidlistä? Ne on ihan tavallisia perusvaatteita, mitä myydään muuallakin. Eri asia olisi jos selässä lukisi isolla vaikka "LAATUA LIDLISTÄ", mutta eihän noita todellakaan tunnista! Tai jos tunnistaa, niin saa kyllä olla todella paljon aikaansa Lidlissä käyttänyt ja niitä vaatteita katsellut ja hipelöinyt ja se kertoo siitä tunnistajasta itsestäänkin jotain.
Ei niissä mitään vikaa ole, normaaleja kuteita, usein vähän edullisemmin kuin muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se. Ei se, että ovat Lidlistä vaan se paska laatu. Näyttää nopeasti nukkavierulta.
Aivan samalta näyttää muualtakin usein kalliimmalla ostetut.
Et taida olla kokeillut ostaa laadukasta.
Minä olen kokeillut, monta kertaa. Samaa laadutonta paskaa on satasen t-paita kuin kympinkin.
Koska en tykkää shoppailla, ostan itselleni ns. laatuvaatteita. Merkillä ei ole väliä, vaan materiaalilla ja työllä. Hinta kirpaisee kerran, mutta käytän vaatteitani monta vuotta ja säästyn shoppailulta. Nopeasti vaihtuvia muoteja en seuraa.
T-paidat ja vast. voivat olla mistä vaan. Kasvavien lasten vaatteisiin ei kannata laittaa suuria summia, tietenkään.
Muuten, ostin kerran kesähousut Tarjoustalosta kympillä. Ajattelin, että kestävät sen kesän. Olivatkin ihmehousut, käytin niitä kolme vuotta, kesät talvet. Sitten materiaali alkoi hiutua. Hyvä hankinta!
Mutta käyvätkö jotkut ihan oikeasti toisiin kiinni ja kaivavat heidän vaatteistaan sen merkkilapun, vai mistä he voivat tietää yksityiskohtia muiden vaatteista? Onko "äly"puhelimiin hankittavissa joku sovellus, joka paljastaa ostopaikan? Piippaa aina kun Lupilu (nevöhööd) kävelee ohi?
Itse ostan paljonkin Lidlistä. Jotkut tuotteet toimivat,jotkut eivät. Urheilu- ja kotivaatteet, puuvillaiset tunikat ja mekot sekä miesten työhousut ovat aivan parhaita hinta-laatusuhteeltaan. Monet Lidlin paidat ja topit säilyttävät muotonsa eivätkä saumat ala kiertää. Koen esim pitkähelmaiset tunikamittaiset t-paidat parhaiksi mitä vertaa ketjuliikkeiden basic-tarjontaan. Myös harsoliinoja olen ostanut Lidlistä kivoin kuvioinnein edullisesti. Keittiövaaka on palvellut jo yli 4 vuotta moitteetta. Tänä kesänä nappasin oksasakset teleskooppivarrella mukaan. Ajavat asiansa satunnaiskäytössä, kyllähän järkikin sanoo ettei noilla hinnoilla (maksoiko ehkä 15e) saa kovaa päivittäistä ajoa kestävää ammattilaatua.
Pettymyksiä ovat olleet lähinnä legginssit ym alaosat mutta sekin johtuu vartaloni mallista eli ei istu. Myös ompelulankaseteissä laatu vaihtelee: äskettäin myynnissä olleessa setissä lanka katkeaa herkästi. Toisaalta setti oli tosi halpa joten...
Miksi maksaa enempää kuin pakko? Keskituloisena verot ja asumisen/elämisen pakolliset menot nappaavat kuitenkin ison osan palkasta ja kaikki kallistuu koko ajan. Säästääkin pitäisi. Itse en viitsi tuhlata turhaan. Jos kulutusta kestävä, kivannäköinen, hinta-laatusuhteeltaan hyvä tuote löytyy Lidlistä, ostan sen. Kyllä materiaalia tunnustelemalla ja saumat tarkastamalla ym. näkee, onko hyvää vai huonoa.
Ja se vartalotyyny on aivan paras 👍🏻
Miks olis noloa? En itse ainakaan erota onko vaate Lidlistä tai jostain muualta.
Toppeja olen ostanut useampi eikä moittimista. Tällä hetkellä Lidlistä ostettu trikoomekko. Hyvänä pysynyt ainakin vielä kolmen pesun jälkeen. Yhden t-paidankin ostin tässä jokunen aika sitten ja se oli ihan surkeeta laatua. Kotipaitana menee.
Ostin juurikin syksyksi takin joka kestää vettä ja jossa on irroitettava fleecevuori. Enpä ole vastaavia nähnyt muissa kaupoissa.
Hävisivät alta aika yksikön ne takit.
Viime talvena osti alennuksesta thermoleggarit. Hinta 2 euroa.
Asun Tapiolassa, ja lenkkeillessäni käytän usein lidlistä ostettuja urheiluvaatteita. Nolottaako? No, eipä ole käynyt mielessäkään. Mutta jos alkaa nolottaa niin voi kyllä siirtyä melkein yhtä halpan kaupan eli stadiumin vermeisiin!
Se on noloa vaan sen tyypin mielestä joka katsoo että tuo on pukeutunut tiettyihin vaattesiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kai sitten nolo, kun puolet mun vaatteista on juuri lidlistä ostettuja, kun olen budjetilla, sama kengissä. Kun kuitenkin huomattavasti halvemmalla löytyy vaatteita sieltä, varsinkin jos ne on vielä alennusrekissä. Mä löysin ison maton sieltä 5e kerran siitä alennusrekki jutskasta ja paidan 3e. Myös lidlin urheilurintsikat on parhaat mitä olen käyttänyt, tukee todella hyvin ja alle 9e hinta.
ai vallan matto, onko hyvännäköinen päällä?
Silmillä joutuu sovittamaan lidlin vaatteet. Ostin 3 mekkoa ja istuvat ihanasti päälle. Yhtä jouduin lyhentämään, ettei osu maahan. Yksi rouva etelässä kyseli mistä ostin niin kauniin mekon. Luuli minun ostaneen sen kreikasta. Yllättyi kun sanoin lidlistä.
Hyvän oloisin materiaaleja.
Lidlin vaatteiden laatu vaihtelee, mutta tuntee kyllä jo käsin koetellen, mikä on kestävää. Ne parhaat kestävät pesuja ja käyttöä vuosia eikä ollut hinnalla pilattuja.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä, että vaatteilla on kahden viikon palautusoikeus, eikä tarvi selitellä yhtään mitään. Kai sinä nyt kerra kahdessa viikossa voit käväistä siellä kaupalla, jos satut katumaan otostasi.
Pari vuotta sitten Lidl oli ainoa kauppa suomessa josta sai vaatteita, jotka olivat 100% puuvillaa/pellava-puuvillaa. Nykyään keinokuitu on valloittanut myös lidlin laarit. En osta enää. Harmi.