Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni mies määräilee ja alistaa?

Vierailija
10.09.2016 |

Mistä johtuu? Tiedän useamman perheen, joissa mies ei kuuntele naisensa mielipidettä erinäisissä isoissa asioissa. Usein liittyy rahaan, ajankäyttöön ym. Silti nämä naiset sinnittelevät suhteissaan. Ehkä saavat niistä sitten jotain.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli. Kilttimies kerjäämässä irtopisteitä.

Vierailija
2/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hämmästyttävän monet naiset pitävät siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin niin tulla alistetuksi, ja vielä julkisella paikalla.

Olen ottanut yökerhossa useammankin kerran suukkiin, mutta tahtoisin että minut "pakotettaisiin "

Vierailija
4/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyllä tavannut-siis kilttiä, mutta dominoivaa miestä. Sellaisen haluaisin!!!

Vierailija
5/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiltti nainen. Entinen mies ei kuunnellut mua missään. Ps. Uutta miestä ei ole. Nyt huomaan samaa ympärilläni, että miehet dissaavat totaalisesti vaimojensa mielipiteitä. Ei näin varmaankaan ole kaikissa parisuhteissa, mutta valitettavan monessa.

Vierailija
6/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monet naiset alkavat miestensä kodinhoitajiksi ja antavat kaiken määräysvallan miehelleen?

Vierailija
7/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiltti nainen. Entinen mies ei kuunnellut mua missään. Ps. Uutta miestä ei ole. Nyt huomaan samaa ympärilläni, että miehet dissaavat totaalisesti vaimojensa mielipiteitä. Ei näin varmaankaan ole kaikissa parisuhteissa, mutta valitettavan monessa.

Ehkä voisit kysyä ennemmkin, että miksi naiset ottavat äijäksi tollasia miehiä?

Vierailija
8/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet naiset alkavat miestensä kodinhoitajiksi ja antavat kaiken määräysvallan miehelleen?

En tiedä. Ehkä niitä vätyksiä ei saa sohvalta ylös. Ehkä on helpompi hoitaa kotityöt itse kuin riidellä niistä joka helevetin päivä. Ehkä mies puhuu liibalaabaa välillä ja nainen uskoo sen.

Vierailija
9/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ihmetellä myös että miksi niin moni nainen alistuu? Itse kuvittelisin sen juontavan lapsuudesta ja kasvatuksesta. Vieläkin suomessa tyttöjä ja poikia kasvatetaan eri tavalla.

Luulen myös että monesti miehillä on erilainen tapa ilmaista asioita kuin naisilla. Hyvä esimerkki on oma mieheni joka olisi varmasti kova komentelija alistuvan naisen kanssa. Onneksi minut on kasvatettu uskomaan itseeni ja mielipiteeseeni. Joten vaikka miehelläni on kovasti mielipiteitä ja toiveita (huom. en kutsu sitä komenteluksi), niin kun kerron hänelle niistä oman mielipiteeni, niin välillä kovasti kinaten välillä helpommin löydämme kyllä ratkaisun. Välillä se on minun toiveeni, välillä hänen.

Älkää hyvät naiset alistuko, miesten tyyli on vain usein kovempi ja uhoilevampi. Uros on aggressiivisempi otus.

Vierailija
10/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voisit kysyä ennemmkin, että miksi naiset ottavat äijäksi tollasia miehiä?

Niin miksi, miksi he eivät näe miesten läpi? En tiedä.

Vierailija
11/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö ihmetellä myös että miksi niin moni nainen alistuu? Itse kuvittelisin sen juontavan lapsuudesta ja kasvatuksesta. Vieläkin suomessa tyttöjä ja poikia kasvatetaan eri tavalla.

Luulen myös että monesti miehillä on erilainen tapa ilmaista asioita kuin naisilla. Hyvä esimerkki on oma mieheni joka olisi varmasti kova komentelija alistuvan naisen kanssa. Onneksi minut on kasvatettu uskomaan itseeni ja mielipiteeseeni. Joten vaikka miehelläni on kovasti mielipiteitä ja toiveita (huom. en kutsu sitä komenteluksi), niin kun kerron hänelle niistä oman mielipiteeni, niin välillä kovasti kinaten välillä helpommin löydämme kyllä ratkaisun. Välillä se on minun toiveeni, välillä hänen.

Älkää hyvät naiset alistuko, miesten tyyli on vain usein kovempi ja uhoilevampi. Uros on aggressiivisempi otus.

Joittenkin kanssa ei löydy ratkaisua. Ei peräänny senttiäkään. Varmasti olen ollut kilttinä naisena helposti alistettavissa, mutta silti kellään ei ole oikeutta alistaa toista. Sama pätee kaikkeen kiusaamiseen. Ei sitä pitäisi voida puolustella ja syyllistää heikompaa osapuolta.

Vierailija
12/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän monet ystävättäreni ovat lopettaneet ajattelun naimisiinmenon jälkeen. Mies päättää kaikesta, ja siihen on vaan tilanne viety. Sano sinä, päätä sinä, sinä tiedät paremmin.

Samanlaistahan se on usein työpaikoillakin, annetaan kaikki mielipidevalta ja muukin miehille. kujerrellaan siinä sitten kanasina.

Vierailija
13/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhtä paljon on varmaan näitä tosielämän Justiinoja. :) Väitteesi on siis hieman yksipuolinen.

Vierailija
14/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan yksikään mies alista. Se on ihan siitä kiinni, miten itse suhtautuu.

t.kivikissaäiti

Vierailija
15/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yhtä paljon on varmaan näitä tosielämän Justiinoja. :) Väitteesi on siis hieman yksipuolinen.

Varmaan niitäkin on, mutta luulen, että miehet menee tässä edelle.

Vierailija
16/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävän monet ystävättäreni ovat lopettaneet ajattelun naimisiinmenon jälkeen. Mies päättää kaikesta, ja siihen on vaan tilanne viety. Sano sinä, päätä sinä, sinä tiedät paremmin.

Samanlaistahan se on usein työpaikoillakin, annetaan kaikki mielipidevalta ja muukin miehille. kujerrellaan siinä sitten kanasina.

Voisiko olla eri asia, jos miehen päätökset ovat ok, mutta näissä tietämissäni tapauksissa nainen kärsii niistä joko myöntäen itselleen tai sitten ei.

Vierailija
17/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joittenkin kanssa ei löydy ratkaisua. Ei peräänny senttiäkään. Varmasti olen ollut kilttinä naisena helposti alistettavissa, mutta silti kellään ei ole oikeutta alistaa toista. Sama pätee kaikkeen kiusaamiseen. Ei sitä pitäisi voida puolustella ja syyllistää heikompaa osapuolta.

Valtaa ei pyydetä, se otetaan. Älä alistu. Jos mies on tyranni, jätä se. Ja kasvata tyttäresi vahvoiksi ja itsenäisiksi.

Vierailija
18/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaa ei pyydetä, se otetaan. Älä alistu. Jos mies on tyranni, jätä se. Ja kasvata tyttäresi vahvoiksi ja itsenäisiksi.

Siinä onkin vaikea tehtävä, että osaa kasvattaa ei-alistuviksi. Tässä tapauksessa sika on jo jätetty.

Vierailija
19/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä onkin vaikea tehtävä, että osaa kasvattaa ei-alistuviksi. Tässä tapauksessa sika on jo jätetty.

Kannusta, tsemppaa, älä ikinä vähättele äläkä pelottele. Älä ikinä ikinä sano lausetta "ole varovainen". Laita johinkin harrastukseen jossa on paljon poikia.

Vierailija
20/74 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan pahalta niitten ihmisten puolesta. Sukulaismieskään ei kuuntele vaimoaan, vaikka ei kuulemma kestäisi eroa, eikä siltikään tajua kaivavansa päsmäröinnillä kuoppaa itselleen.