Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menee yli nyhtökaura ja muut kasvis intoilijat

Vierailija
10.09.2016 |

Siis en ymmärä ketkä ostaa niin paskan makuista ruokaa , kuin nyhtökaura. ? En ikinä sellaista ostaisi. Muutkin kasvis intoilut menny yli hilseen en itse syö kasvisruokaa. Ja tutkittu asia että veriryhmä vaikuttaa syömiseen. Esim a-ryhmät syö usein kasviksia ja olen B-veri eli ne tarvitsee lihaa. Ja mua ärsyttää kun ihmiset intoutuu kaikesta eka oli smootie joka on iha sekotettu kaikki paska. Enemmin teen rahkaa ja pilkon vaan hedelmiä joukkoon.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi sun ei ole pakko nyhtökauraa syödä! Ihan turha siis ihmetellä että miten ihmiset voi tykätä eri asioista kuin sinä.

Vierailija
22/28 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se kertoo jotain sekasyöjästä, että häntä ärsyttää kasvissyöjät. Miksi pitää kovaäänisesti rummuttaa sitä omaa lihansyöntiään ja aloittaa tällaisia keskusteluja? Miksi kasvissyönti herättää näin paljon tunteita?

Voisi kuvitella, että vakaamukselliselle lihansyöjälle on se ja sama, mitä muut syövät. Ruokavaliot ovat kuin uskontoja: kukaan ei tykkää, jos joku tuputtaa omaansa. Tämä pätee SEKÄ kasvissyöjiin, ETTÄ sekasyöjiin (vaikka toim. huom. kasvissyönti on paljon paremmin perusteltua).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testostereonituotannon takia miehen tärkeä syödä punaista lihaa. Näissä korvaavissa tuotteissa ongelmana usein feromonit.

:DDDDDDD

Älä yritä vaikuttaa älykkäältä jos et tiedä aiheesta mitään.

Vierailija
24/28 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testostereonituotannon takia miehen tärkeä syödä punaista lihaa. Näissä korvaavissa tuotteissa ongelmana usein feromonit.

Totta. Sukupuolettomat betamiehet pupeltaa kasviksia, tosi alffan pitää saada sitä lihaa. Kasvissyöjä miehet alkavat usein muistuttaa naisia. Alfan hormonituotanto ei pysy käynnissä ilman lihaa.

Vierailija
25/28 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhtökauraa olisi kiva kokeilla, jos se olisi halvempaa. Tuskin se tavaksi tulisi. En syö mitään eläinperäistä, mutta välttelen mahdollisimman paljon soijajuttuja ja muitakin kovasti prosessoituja "korvikkeita", joihin nyhtökaurakin kaiketi lukeutuu. Ne ovat tosin helppoa ja nopeaa purtavaa, ja oikein laitettuna maistuvia. Pavuilla ja linsseillä kuitenkin mennään noin yleensä. Olen yhä hengissä, vaikka olenkin mies. Yllättäen olen hyväkuntoinenkin. Ei ne kasvikset ja pavut testojani tuhoa ja kolesteroliarvotkin on todella hyvät huolimatta siitä, että lähisuvun jokainen muu mies kärsii korkeasta kolesterolista.

Olisitte te lihansyöjät vaan tyytyväisiä, kun muut on kasvissyöjiä. Se on egologisempaa. Kaikki maapallon ihmiset eivät voi samaan aikaan elää leveästi niin, että planeetta sen jotenkin kestäisi.

Vierailija
26/28 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää enemmän siis nämä muoti ilmiöt , että nyt on nyhtökaura niin suosittua. Ja esim smoothien voi tehdä hyvin ilman jotain kallista blenderiä En ole kasivsyöjiä vastaan päin vastoin kateellinen, koska syövät niin tervellisesti. Ja aloitukseni oli tarkoitus vaan viitata trendejä mitkä minua ärsyttää aika paljon t. Ap

Vierailija
27/28 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että kaikkia lihankorvikkeita neuvotaan maustamaan reippaasti, mieluiten turrutetaan makuaisti runsaalla chilillä. Hyvän lihan mausteeksi riittää suola ja pippuri. Kai aivopestyille idiooteille voisi syöttää silkkaa p*skaa reilusti maustettuna ja maapallonpelastajaksi mainostettuna.

Vierailija
28/28 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne tehosekottimet ovat turhia. Esim marjat voi kokonaisina laittaa. Ja mä en halua ainakaan syödä jotain liiskattua marjaa sun muuta mistä en tiedä sitten missä on mitäkin. Ja se mennyt yli kun, joka paikassa vaan niitä koneita varmaan vaan mainostaa. Itse enemmin syön rahkaa jossa näkyy mitä on ja teen sitä nykysin usein rahka on terveellista ja pitää nälän loitolla. Kun laihdutan t. Ap