Suomalaisen 60-vuotiaan naisen ja afrikkalaisen alle 30-vuotiaan miehen suhde.
Huolettaa hieman, työkaverini tapasi keväällä netissä miehen joka on häntä yli puolta nuorempi, asuu eräässä afrikan maassa. No, kirjoittelivat ja ystäväni kertoi että ovat vain ystäviä. Lähti kuitenkin tapaamaan miestä ja tuli ihan parisen viikkoa sitten suomeen. Ilmoitti jo silloin että olivat rakastuneet ja menneet siellä paikallisittain naimisiin ja toivovat että a) mies pääsee suomeen tai b) ystäväni ostaa asunnon sieltä ja muuttaa sinne.
Eilen soitti minulle ja kysyi lainaksi rahaa koska pitää lähettää tälle miehelle joka on nyt sairastunut ja tarvitsee apua lääkärin palveluihin ja lääkkeisiin. Kertoi että saan rahan ensiviikolla takaisin koska aikoo myydä autonsa jotta mies voi aloittaa jonkun bisneksen kotimaassaan.
Olen itse 34 ja tuntuu kaukaiselta ajatukselta että matkustaisin ihan vieraaseen maahan tapaamaan jotain ihmistä ensimmäistä kertaa ja viikon päästä menisin kanssaan naimisiin ja tämä tyyppi olisi vielä puolta nuorempi kuin minä. Kusettaako mies ystävääni?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi olla rakkautta? Itse tapasin 20-vuotta nuoremman turvapaikanhakijan suomessa, ja olemme todella rakastuneita. Suunnittelemme avioliittoa. Hän on parasta,mitä koskaan olen tavannut. Olen lihava, mutta hänelle ulkonäkö eikä ikä merkitse mitään.
Häät Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi olla rakkautta? Itse tapasin 20-vuotta nuoremman turvapaikanhakijan suomessa, ja olemme todella rakastuneita. Suunnittelemme avioliittoa. Hän on parasta,mitä koskaan olen tavannut. Olen lihava, mutta hänelle ulkonäkö eikä ikä merkitse mitään.
Tottakai voi olla rakkautta, mutta monet noista nuorista miehistä haluavat lapsia ja jos nainen ei enää ole hedelmällisessä iässä, he vain käyttävät häntä hyväkseen ja rakastavat ns. vain rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei ehkä merkitse mutta kansalaisuus taitaa merkitä. Kahta ystävääni huijattu tähän mennessä. Molemmat ovat pyöreitä ja olivat vakuuttuneita että nyt osui se tosirakkaus. Molemmat saivat lapsen ja nyt isät ovat hävinneet.
Ole varovainen.
Ihanaa ja tekee hyvaa Suomen huonolle geeniperimalle ja huonolle ikarakenteelle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hienoa ja olemme kaikki ja etenkin modet onnellisia ainoasta oikeasta puolisosta.
Se on fakta, että kun afrikkalaismies antaa ympärileikatulla kullillaan karhealla valtavalla terskalla Suomalaisnaiselle sarjaorgasmeja, ei hän ajattele enää mittän muuta kuin tuota komeaa 90 asteen kulmaan juuri ja juuri raskaasti nousevaa uljasta elintä, jonka pituus on luokkaa 25 cm ja terskakin kuin isohko tomaatti, mutta tummempi. Sillä voi antaa hankausta pillun mihin kohtaan vaan ja laukeaminen ei tapahdu heti sisääntyönnössä, vaan silloin kuin nämä siitossonnit haluaa.
Todennäköisesti on kusetus, mutta onhan näitä tapauksia ihan kantasuomalaisissakin. Esim. "Mehu-Janne" tapasi 27-vuotiaana 63-vuotiaan rouvan ja he avoituivat. Siitä en sitten tiedä, miten paljon lepakoita puuttui tapulista.
Suomalaisen mielestä kusettaa. Afrikkalaisesta näkökulmasta ajateltuna mies huolehtii toimeentulostaan. Rakkautta voidaan määritellä monella tavalla, romanttinen länsimainen näkemys tai käytännönläheinen afrikkalainen.Jos molemmat osapuolet ymmärtävät missä mennään niin ok.
Ei kuitenkaan varmaan ihan niin käynyt, että nainen hups vaan avasi netin ja hyypiö pulpahti näytölle. Jotain se nainen on sieltä etsinyt (25-35, male, black, african), niin nyt sai mitä halusi. Jos aikuinen on niin tyhmä, että haluaa ryhtyä tuollaiseen, niin sehän on hänen ongelmansa.
Afrikkalaisia on miljardi ja vuosisadan loppuun mennessä 4 miljardia. Se koko manner on muuttumassa kaatopaikaksi josta jokainen yrittää päästä pois keinolla millä hyvänsä (ja muuttaa uusikin maa kaatopaikaksi).
Yksi mahdollisuus on löytää joku lehmä täältä jonka avulla saa oleskeluluvan ja jonka luona pystyy punkkaan. Jos, niinkuin tässä tapauksessa, äijä on jo 3-kymppinen niin sillä on takuulla oma perhe mutta se ei tahtia hidasta. Ei sen muijakaan kiinnosta muu kuin se, että äijä lähettää rahaa.
Täällä on sitten hyvät oltavat: Kämppä ja mätöt tulee ilmaiseksi kotilehmältä, afroilloissa voi tavata kavereita ja siinä sivussa voi panna rantautuneita valaita.
Riippuu ihan yksilöistä, kuten kaikki avioliitot. Rakkaus kasvaa ajan kanssa, tai sitten kuolee pois.
Minuun teki vaikutuksen gambialaismiehen fysiikka ja elimen koko. Oli elämäni paras nautinto. Vieläkin kihelmöi sitä muistellessa.
just.