Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissaleikit on ihania

Vierailija
10.09.2016 |

Musta on ihanaa kusta miehen päälle. Mitä miehet ajattelette pissaleikeistä tykkäävästä naisesta? Tykkään myös siitä, jos mies pissaa suuhuni.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kokeilla, mutta en uskalla vaimolle kertoa. Haluaisin, että hän laittaa siistin kauluspaidan päälle ja minä lorottaisin rinnoille, kaulalle ja hiuksiin. Minä voisin maata pesuhuoneen lattialla vaatteet päällä, tai ilman ja hän seisoisi haarat levällään yläpuolellani ja suihkisi tulemaan. Olen tänään etäpäivällä ja pesukone on päällä, koska pissasin tahallani housuihin. M50.

Vierailija
82/90 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehditkö niellä kaikki jos osuis suuhun. Pyydä rouvaa alemmas kyykkyyn ni saa paremmin arvokkaat mehut talteen.

Suu täyteen ja voi ruiskuttaa takas päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten näin juhannuksen alla koin ensimmäisen kerran. Maksullisella tosin kun oma puoliso ujostelee. Täytyypä varmaan taas tilailla aika kun kesäkin on alkanut niin voi vain pysähtyä tiettyyn paikkaan ja ottaa vastaan se mitä tarjoillaan😋

Vierailija
84/90 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni pissaleikki neitsyys taannoin. Olen 50v mies. Sain puhuttua vaimon ympäri että hän pissaisi minun päälle. Kylpyhuoneen lattialla teimme tämän. Minä makasin lattialla ja vaimo Pissasi minun päälle. Häntä ujostutti ja nauratti. Kun pissaa rupesi tulemaan oli se erikoisen tuntuista. Oli helppo puhdistautua samoin tein suihkussa ja lattia pestä. Teemme sen vielä uudelleen. 

Vierailija
85/90 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen join vaimon ihanasta pillusta kuumaa hyvänmakuista pissaa. 😍 Oltiin menossa uimaan ja ennen rannalle menoa ehdotin vaimolleni joka oli juonut yhden siiderin että käydään siinä lähellä olevan polun varressa ja vaimo pissaa suuhuni ja naamalleni.

Otin paidan pois ja menin selälleni makaamaan. Vaimolla oli niin kiva pissahätä että ei meinannut pystyä enää pidättämään. Pikkupöksyt pois ja hametta ylös ja tuli siihen naamani luo kyykkyyn. Ihana lämmin pissa alkoi suhisemaan paineella suuhuni. Katselin samalla pillua kun se suihki pissaa. Välillä vaimo piti taukoa että ehdin niellä. Sitten sanoin että pissaa loput vaan kasvoilleni ja niin sain loput pissat kovalla paineella naamalle, kaulalle ja rintakehälle. Ihanan kiihoittavaa ja olen onnekas kun minulla on noin kiimainen vaimo 👍.

Olemme harrastaneet pissaleikkejä vaan näin että minä olen se vastaanottava osapuoli ja vaimo on se antava/pissaava ainakin toistaiseksi.

Sitten ilman paitaa uimarannalle ja mereen samantien uimaan.

Vierailija
86/90 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kerran kuussa otan kyykkypissat naamalle.kiihottaa nähdä pillusta tulevat kuset samalla kun saan suihkun naamalle.

Vierailija
87/90 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noin kerran kuussa otan kyykkypissat naamalle.kiihottaa nähdä pillusta tulevat kuset samalla kun saan suihkun naamalle.

Mä otan suuhunkin melkein aina. Pitkä aamupissa suoraan pillusta, ai että!

Vierailija
88/90 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisuleikit on ihania

Vierailija
89/90 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi eilen join vaimon ihanasta pillusta kuumaa hyvänmakuista pissaa. 😍 Oltiin menossa uimaan ja ennen rannalle menoa ehdotin vaimolleni joka oli juonut yhden siiderin että käydään siinä lähellä olevan polun varressa ja vaimo pissaa suuhuni ja naamalleni.

Otin paidan pois ja menin selälleni makaamaan. Vaimolla oli niin kiva pissahätä että ei meinannut pystyä enää pidättämään. Pikkupöksyt pois ja hametta ylös ja tuli siihen naamani luo kyykkyyn. Ihana lämmin pissa alkoi suhisemaan paineella suuhuni. Katselin samalla pillua kun se suihki pissaa. Välillä vaimo piti taukoa että ehdin niellä. Sitten sanoin että pissaa loput vaan kasvoilleni ja niin sain loput pissat kovalla paineella naamalle, kaulalle ja rintakehälle. Ihanan kiihoittavaa ja olen onnekas kun minulla on noin kiimainen vaimo 👍.

Olemme harrastaneet pissaleikkejä vaan näin että minä olen se vastaanottava osapuoli ja vaimo on se antava/pissaava ainakin toistaiseksi

Tänään lähimetsässä sain taas juoda suoraan vaimon pillusta kuumaa hyvänmakuista pissaa. Lopuksi nuolin tietysti pillun. Kiva yhteinen harrastus kuumana kesäpäivänä.

Vierailija
90/90 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö Tääältä Naista kuka Pissaisi Suuhuni oon 48 vuotias Turkulainen mies ja Otathan Yhteyttä rohkeasti jos haluat pissata suuhuni 0458802921