Pissaleikit on ihania
Musta on ihanaa kusta miehen päälle. Mitä miehet ajattelette pissaleikeistä tykkäävästä naisesta? Tykkään myös siitä, jos mies pissaa suuhuni.
Kommentit (90)
Joskus kun keskustelimme, mitä kaikkea voisi tehdä, sanoin vaimolle, että pissaleikkejä voisi minun puolestani joskus kokeilla. Hän lähinnä naureskeli asialle ja antoi ymmärtää ettei varmasti koskaan tule tapahtumaan.
Kerran on vaimon kanssa tullut pissaleikkiä harrastettua. Meillä on toisessa kylppärissä vessa siten että suihkusta näkee siihen. Huomasin että monesti tullessani vaimon perässä suihkuun hän kääntyi katselemaan virtaamistani.
Kerran ko tilanteessa huomatessani vaimon katseen kääntyvän suoritukseen, puolivitsillä heitin että kun hän kerran on niin kiinnostunut, niin haluaako hän ihailla kaarta lähempääkin? Vaimo naurahti ja yllätykseni sanoi että mielellään ainakin kerran voisi testata miltä se tuntuu. Siirryin suihkun puolelle, vaimo asettui polvilleen, imaisi pari kertaa ja sanoi että anna tulla. Vaimo otti naureskellen kaaren vastaan kaulalleen ja rinnoilleen. Totesi olleen ihan hauska kokemus, mutta koska ei synnyttänyt kummassakaan mitään suurempia säväytyksiä jäi kertakokeiluksi.
/JiiPee
Todella ihana ajatus! Pidän siitä, että nainen pissaskelee estottomasti sängyssäni suuhuni ja kullini päälle!
Puhuen rivoja samalla.
Tykkään ehdottomasti kun nainen pissaa päälleni ja suuhuni ja nielen sen. Useamminkin saisi pissata.
Täytyy olla... jos ei mitään yritä, ei mitään tapahdukaan! Tämä tosi. Tervetuloa pisutyttö! Lasu
Muistan aikoinaan Lohjalla: olin vierailulla erään ystäväni tyttöystävän kanssa. Hänellä oli juuri 18V täyttänyt tytär. Hänen [äitinsä] oli saanut Piian 14-vuotiaana. Jostain syystä menimme ulkorakennukseen, jonkinlainen liiterintapainen tämän nuoren tytön kanssa. Äitinsä jäi juttelemaan ystäväni kanssa. Ystäväni (Simo) oli melkoisen humalassa. Piia istui pöydän päällä. Kysyi minulta yht'äkkiä: nussittaisiinko? Hän oli hyvin kaunis ja seksikäs ikäisekseen, joten olin heti valmis. Riisuimme vaatteet, aloin nuolemaan posliiniksi ajeltua pilluaan. Pyysin: anna tulla pissaa! Hän saikin tulemaan heti, hymyillen iloisesti! Pian äitinsä tuli (kertoi Simon nukahtaneen) ja näki tilanteen: otti heti kullini suuhun. Pelkäsin, pureeko poikki! Kommenttinsa oli: anna mennä! Kun aikamme teimme nuolemisorgiaa, Piia asettui hajareisin päälleni, ohjasi kullini pilluunsa. Äitinsä asettui myös hajareisin kasvojeni päälle, joten voin nuolla myös hänen pilluansa. Totesi: kun kerran pissasta pidät: nyt annan! Saimme lopulta kaikki orgasmin. Pelkäsin jälkeen lujasti, tuleeko Piia nyt raskaaksi. Mutta näin ei onneksi tapahtunut. Nykyään hänellä on jo kuulemma kuusi lasta.
Tervetuloa pisutytöt/naiset! Osoiteeni tiedossanne! Nautitaan elämästä ja seksistä omalla tavallamme vielä, kun sitä on jäljellä!
lasse.k
Paljon tulee harrastettua näitä leikkejä ja kiihottaa aivan valtavasti!
Ehdottomasti on turn on, kun nainen tykkää pissaleikeistä. Onneksi teitä ihanuuksia on olemassa😍
Meillä tykätään pitää pidätyshaasteita juodaan paljon ja skabaillaan kumpi kestää pidempään ennenkö pissaa väkisin se kiihottaa meitä molwmpia katsoa toisen kiemurtelua ja pidättelyä. Sitten seksiä loppuun ahh
Kiva leikki! Molemmat kiemurtelee ankarassa pissahädässä, hymyillen! Kumpikin kiusaa toisiaan: pis, pis, pis, pissa! Ja hyväilevät toisiaan pissarakon kohdalta, kivasti painellen! Kerran exäni pissa pääsi väkisin sohvalle, jossa istuimme. Ja lopun arvaakin... kaikkine roiskumisineen ja ahkerasti nussimiseen!
Tuntuu äärimmäisen seksikkäältä, kun makaan selälläni (kylppärin) lattialla ja nainen istuu etuperin päälläni niin että voin nuolla häntä ja katsella häntä altapäin. Nuollessani hän päästää lyhyen pissapurskahduksen suuhuni, pitää tauon, päästää uuden purskahduksen, pitää tauon ja taas pissapurskahduksen, minä nuolen pillua koko ajan ja nielen samalla valtaosan pissasta. Jatketaan tätä niin kauan kuin pissaa riittää. Naiseni saattaa samalla saada parikin orkkua. On samalla mahtavaa katsella yläpuolellani olevaa naista, nähdä hänen ilmeensä ja rintansa. Äärimmäisen seksikästä. Ennen pissaleikkiin ryhtymistä olen jo sängyssä nuollut naistani valmiiksi kuumaksi. Parin naisen kanssa tämä on onnistunut, mutta kaikki joiden kanssa tätä olen kokeillut eivä ole kyenneet pissaamaan samaan aikaan kun heitä nuollaan.
Meillä kokeiltu.tykkään kyllä mutta vaimoni ei osu suuhun.pissa ruokkii suuntaan jos toiseen.sotkua tulee.jos osuis ni ei aina tarvis mennä pesuhuoneeseen leikkimään.
Ehditkö niellä kaikki jos osuis suuhun. Pyydä rouvaa alemmas kyykkyyn ni saa paremmin arvokkaat mehut talteen.
En minä ainankaan kerkeä kaikkea niellä. Ja ehkä kivempaa kun vähän roiskuukin kun sillä tuulella ollaan. M40
Daami antoi nusdimistreffeillä leffaa katsoessa sohvalla drinkin. Kusi lasiin ja tarjosi. Yllättyi kuulemma kun join puolet ykkösellä.
Ei kuulu kyllä pissan juominen meidän leikkeihin, mutta muuten touhuillaan sillä. Parasta on leikkiä hotellissa, jossa sattuu olemaan kylpyamme. Mies makaa ammeessa ja itse voi istua haarat auki reunoille ja siitä suihkia menemään. Sitten mies nuolee ihanasti pillun puhtaaksi ja sen jälkeen ollaankin jo aika kuumina valmiina ottamaan munaa joka reikään. Lopuksi vielä suihkulla klitalle ihanat orkut niin siinä sessiossa ehtii itse tulemaan lukuisia kertoja. Uni muuten maistuu sen jälkeen! Onneksi kohta koittaa kesäloma. 😉
Sairasta.