Pissaleikit on ihania
Musta on ihanaa kusta miehen päälle. Mitä miehet ajattelette pissaleikeistä tykkäävästä naisesta? Tykkään myös siitä, jos mies pissaa suuhuni.
Kommentit (90)
Oon vastikään tutustunut "alaan". Mulla on suhde itseäni 21 vuitta nuorempaan tyttöön (oon 43) joka ihan yhtökkiä toi esiin kiinnostuksensa pissaleikkeihin. Oltiin kesällä saunassa. Istuin lauteilla ja hän tuli sinne mun jälkeeni, mutta ilman että olis tullut samalle lauteele ja ilme kertoi että jahas, jotain on mielessä. Hän meni mun eteeni alemmas istumaan, katsoi mua ja sanoi "levitä kulta vittusi ja kuse mun suuhun." Tilanne yllätti niin etten saanut pissattua.
Muutama hetki sen jälkeen katselin kun hän pissasi laiturilta veteen. Pilluni alkoi suorastaan sykkiä ja päätin että pakkohan sen on onnistua. Pyysin hänet nurmikolle selälleen, suutelin ja nousin puoliksi seisomaan. Annoin kuseni tulla. Se että toinen halusi maistaa pissaani ja kiihottui siitä sai minut tuntemaan samoin. Pissaaminen on nyt osa rakasteluamme puolin ja toisin.
Minusta on kiihottavaa katsella naista pissalla. Vielä kiihottavampaa on, kun vaimo pissaa päälleni. Myös pissaamiseen liittyvät lorinat ja suhinat kiihottavat. Kai siinä jotenkin kiehtoo sekin, mistä pissa tulee, ja lämmin, märkä pissa tuntuu hyvältä. Tilanne on kiihottava jo ennen kuin pissa alkaa tulla, kun tiedän, että kohta se tulee.
Yhdestä kerrasta saan sellaiset kiksit, että pärjään ehkä kaksi kuukautta ennen kuin haluan lisää. Siinä välissä on sitten ihan tavallaista perusseksiä. Pissaleikit ovat minun mielikseni. Vaimo ei saa kiksejä, mutta ei niissä mikään häntä inhotakaan. Haaveilin pissaavista tytöistä jo teininä, mutta luulin, ettei tällainen koskaan toteudu. Olen onnekas, kun voin vain sanoa vaimolle, että jos tänään taas pissattaisiin. Sitten saan ihanan suihkun, johon ei liity mitään alistamista tai vastaavaa vaan vain hellyyttä.
Haluan nähdä pissaamista niin, että minun nimenomaan tarkoituksella annetaan nähdä, kun pissa tulee. Ja housuun pissaaminen kiihottaa, jos se tehdään nimenomaan tahallaan. Jännää sinänsä, että joku muu nimenomaan kiihottuu vaihingoista, tirkistelystä tai alistamisesta.
Maistelisin mielelläni naisen pissaa,mutta ei ole vielä osunut kohdalle naista joka haluaisi pissata suuhuni,no ehkä joskus osuu
Kerran on ollut nainen joka halusi pissata ja valuttaa sisältään lastit päälleni panon jälkeen.
Sen jälkeen ollut vain vaniljasta tykkääviä, mulle kelpais pervommatkin naiset.
Ei varsinainen pissaleikki mutta lauantaina illan päätteeksi kun käveltiin vaimon kanssa kotiin kavereilta alkoin juhlajuomien aiheuttama kusihätä yltyä. Kerroin vaimolle että käyn puun juuressa helpottamassa. Vaimo iloisella mielellä sanoi että haluaa auttaa.
Alkoi suudella ja hieroa kullia housujen päältä. Vetoketju auki ja kaivoi kullin käteen boxereuden alta. Kiihottava tikanne kävelytien laidalla vaikka muita ei näkynytkään.
Kusi lensi kaaressa lumipenkkaan puolikovasta kullista. Kun lopetin vaimo alkoi vedellä kullia edes takaisin.Kysyin mentäiskö panemaan kotiin kuitenkin ja vaimo vastas että kotona mennään nukkumaan. Hän puristi kovempaa ja kiihdytti tahtia. Lasti lensi ja kulli piiloon.
Lapin reissulla ,tapahtuu joskus.
Ravintolasta ,tanssimisen jälkeen mukaamme lähti kolme nuorta miestä.
Sanoin miehelleni että leikit nyt tulella noi nuoret miehet on iskeneet silmänsä muhun.
Mies vaa hymyili ja sanoi kokeile.
Mökkiin kun pääsimme mua alettii heti suutelemaan. Eteenkin yksi niistä kolmesta tuntui omistelevan mua.
Yritin useampaan kertaan karata weskiin, pissalle ja pesemään jalkojen välin ,sillä olin valunut koko illan sen verran mua oli kourittu ja lääpitty.
Eihän mulle suotu sitä vaan vaatteet riisuttiin,ja alkoi nuoleminen.
Mua hävetti sillä takuulla maistuin pillulle.
Kaikki kolme kävivät vuorotellen päälläni.
Kun tilanne pikkaisen rauhoittui sanoin että mun on pakko käydä pissalla ,muuten räjähdän. Lakanoissa oli jo monet märät läiskät.
Oli kun sähkö isku ,kun mieheni kysyi ,ootteko nähneet koskaan kun nainen pissaa?
Eipä kukaan ollut .
Mieheni haki kattilan keittiöstä,miehet olivat kääntäneet minut kontalleen niin kun mieheni oli pyytänyt.
Mietin mitä ihmettä mieheni nyt.
Mua rankattiin,spermaa valui pillusta ja se oli herkkänä.
Mua hävetti kun mieheni sanoi että pissaa nyt että saat sitten kullia lisää.
Eihän se pissa tullut ,ujosteli.
Tunsin kuinka paine kasvoi,olin saamassa orkkua kun pillua rankattiin.
Se oli sellainen räjähdys.
Vuodenhan siinä kastui,ei se pissa osunut täysin kattilaan.
En tiedä onko toi sellainen pissaus juttu mitä tarkoitatte.
Kattilan pesin moneen kertaan ennen kun meni kaappiin,ja sitä kattilaa ei käytetty meidän aikana.
Muistaa vieläkin sen tunteen kun raukoin kävi kipeää ja se nautinto joka laukesi siihen orkkuun.
Kahdeksas silmät katsoivat mistä tyttö pissaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun näette näitä sarjaprovoilijan kepposia niin ilmoittakaa aloitusviesti asiattomaksi mutta älkää vastatko viestiin. Vastailu kuten tämä minun viestini nostaa provon näkyville, mikä on provoilijan tavoitteena.
Turpa kii.
Olen keräillyt tapailemieni naisten pissaa yhden paukun pikkupulloihin. Päällä on naisen nimi. Haistelen ja maistelen niitä runkatessani.
Kiihottavia nää jutut pissaleikeistä.
Itse haluaisin suuhuni virtsaa alle 40v ikäiseltä mieheltä tai naiselta. Ihan vakkarinakin ja salaisesti.
Vain meidän kahden välisenä eroottisena leikkinä.
ukmakaa60
@
Mieheni nauttii kun kusen hänen päälle ja sitten nuoletan pilluni. Ukko alasti selälle pesuhuoneen lattialle, sitten kyykistyn ja kusen naamalle. Heti kun kusi loppuu istun naamalle että ei meinaa saada henkeä ja nuoletan kusista vittuani kunnes saan orgasmin. Hän ottaa sitten suihkun ja kun tulee sieltä otan suihin ja nielen kaiken. Sitten pääsen kainaloon ja hän kehuu minua iskän pikku kusivituksi.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni nauttii kun kusen hänen päälle ja sitten nuoletan pilluni. Ukko alasti selälle pesuhuoneen lattialle, sitten kyykistyn ja kusen naamalle. Heti kun kusi loppuu istun naamalle että ei meinaa saada henkeä ja nuoletan kusista vittuani kunnes saan orgasmin. Hän ottaa sitten suihkun ja kun tulee sieltä otan suihin ja nielen kaiken. Sitten pääsen kainaloon ja hän kehuu minua iskän pikku kusivituksi.
Olemme 26 vuotias pari. Harrastamme mieheni kanssa kaikkea pervoa, josta yksi on pissa leikit. Kiihotun todella kun menen polvilleni suihkuhuoneen lattialle alasti hiukset ponnarilla. Sitten mieheni tulee eteeni ja pissii päälleni, pissi valuu pitkin naamaa ja rintoja. Ennen kuin pissi loppuu, niin hän otta ponnarista kiinni ja työntää kullin suuhuni ja päästää loput. On todella kiihottavaa kun lämmin pissi suihkuaa suuhun ja valuu suupielistä. Sitten mieheni istuu lattialle, menen hajareisin hänen eteen, otan tukasta kiinni ja työnnän pillun naamaan kiinni ja pissin. Hän haukkoo henkeä kun painan naamaa kovaa pillua vasten että pissi roiskuu. Sitten otamme suihkun yhdessä ja painumme rakastelemaan makkariin. Aura 26.
On ihana tunne, kun nuolen ahkerasti pillua ja nainen pissaa suuhuni. Juon ahkerasti!!!
Lasu Koski T.l
Jos pissaleikkeihin jonkun kanssa suostuu niin se tarkoittaa että pitää sitä toista seksuaalisesti hyvin viehättävänä. Itse vaikka juon jokaisen tipan sellaiselta naiselta, ei näitä kaikkien kanssa harrasteta.
Olispa kiva kun omakin vaimo pitäisi näistä mutta meillä se on ehdoton ei
Usein vaimoni pissaa yhdynnän aikana, pissaa suihkuaa kun vedän ulospäin ollessani hänen sisällään. Jos itsellä riittävän täysi rakko, pissaan myös hänen sisäänsä, on aivan ihana lisä joskus yhdyntään.
On ihanaa, kun on pissaleikeistä pitävä vaimo.
Joskus olemme käyneet terassioluella siten, että vain minä käyn pissalla. Vaimolla hame ilman pikkareita ja sivupöydän alla hän täyttää tuopin minulle ja minä juon. Kyllä on kuumaa kotona sen jälkeen.