Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita oma kaksinaamaisuus Facebookissa?

Vierailija
10.09.2016 |

Siis se, että kavereina pitää olla tietyn, oikean mielipiteen omaavia ihmisiä, esim.maahanmuuttokriittiset ystävät poistetaan, itse esitetään suvaitsevaista, vaikka todellisuudesssa olisikin hyvinkin kriittinen.
Tällainen kaksinaamainen paska minusta ontullut sen jälkeen kun liityin Facebookiin. Hävettää...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamakirjassa kaksinaamaisuus, buah! :D Hauska.

Vierailija
2/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan, koska en ole kaksinaamainen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on sekä suomalaisia persuja sekä amerikkalaisia mustia jotka kuuluvat liikkeeseen poliisiväkivaltaa vastaan :D  luultavasti nauttivat kun usein peukutan molempia näkökantoja :P

4/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaksinaamainen. En pidä rasisteja kavereinani sen enempää netissä kuin tosielämässäkään.

Vierailija
5/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan naiivi, mut ei tulis mieleenkään esittää omaavansa jotain täysin vastakkaisia mielipiteitä. Mut jollain tapaa ymmärrän... Et varmaan halua, että sut nähdään stereotyyppisenä rajakkina, siinä kai syy.

Vierailija
6/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos ihan itsekin häpeät käytöstäsi ja piilottelet todellisia mielipiteitäsi, niin tiedät varmasti sisimmässäkin etteivät ne kannattamasi asiat ole mitään fiksuja ylpeydenaiheita.

Vierailija
7/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, jos ihan itsekin häpeät käytöstäsi ja piilottelet todellisia mielipiteitäsi, niin tiedät varmasti sisimmässäkin etteivät ne kannattamasi asiat ole mitään fiksuja ylpeydenaiheita.

No ei minusta yltiösuvaitsevaisuudessa ole mitään ylpeilemistä, vaikka sen suuntaisia mielipiteitä fb:ssa julkaisenkin... Luulen, että huono itsetuntoni on yksi syy, en ole koskaan uskaltanut esittää omia mielipiteitäni.t.ap

Vierailija
8/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan ap eräs entinen kollega? Työpaikalla hän haukkui somalit kelapummeiksi ja loisiksi (työpaikka siis sos.ja terv.alalla) mutta fb-"ystävinä" rasmus ry- ja vasemmistoaktiiveja.

Vierailija
9/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt sitten vaan haastat ittes seuraavaksi julkaisemaan jonkun ihan hitusen verran kriittisen mielipiteen, sitten taas vähän kriittisemmän jne.. Siitä se lähtee! Pieniä askelia!

Vierailija
10/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi, entinen ihan hyväkin ystävä, fb-kaverina. Huvittaa ne postaukset, kun aina on aseteltu niin että Mersu, Artekin huonekalut tai Louis Vuittoinit näkyvät kuvissa. Joo, hän on materialisti ja hyvätuloinen perhe ovat, mutta mutta.

No huvinsa kullakin.

Vierailija
11/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaksinaamainen fb:ssa. Joten ei ärsytä oma somekäytös ollenkaan. Pyrin välttämään kovin voimakkaita poliittisia näkemyksiä omassa some-toiminnassani, mutta missään tapauksessa ei toimi siellä(kään) omien arvojeni vastaisesti.

Poistaisin rasistisia kommentteja laukovan henkilön välittömästi fb-kavereistani.

Vierailija
12/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaksinaamainen facessa. En poista ketään ystävistäni mielipiteensä takia.

Yhden kerran olen poistanut kaverin facessa.  Jutut alkoivat olemaan ihan avaruudesta. Siitä kului n. viikko, kun hän tappoi entisen kumppaninsa.

Vierailija
13/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, että "kaksi naamaisuudesta" ja "paskanpuhujista" valittavat aina ne itse pahansuopaiset juoruakat :)

Vierailija
14/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap sinulla on ikää? 15v?

Vierailija
15/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi julkaiset mitään, jonka takana et voi seistä? Onhan vaihtoehtona myös olla julkaisematta mitään. Eikä tulisi mieleenkään poistaa ketään kaverilistalta, koska ajattelemme jostain asiasta eri tavalla.

Vierailija
16/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi julkaiset mitään, jonka takana et voi seistä? Onhan vaihtoehtona myös olla julkaisematta mitään. Eikä tulisi mieleenkään poistaa ketään kaverilistalta, koska ajattelemme jostain asiasta eri tavalla.

Hyvä kysymys. Ehkä tarve ola hyväksytty laajemmissa piireissä. En tiedä.t.ap

Vierailija
17/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo ärsyttää!

Hyvä ystävä sitä harjoittaa! En mä sano että kaikki paska pitäis kertoa, mutta se että esitetään parisuhteessa menevän tosi hyvin, vaikka todellisuudessa menee päin persettä, niin onhan se outoa ja ärsyttää .

Esittämistä. Tosin en tiedä miksi ja kelle? Me ystävät tiedetään miten oikeesti menee, vai valehteleeko se meille?!! Tuskin?

Vierailija
18/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joo ärsyttää!

Hyvä ystävä sitä harjoittaa! En mä sano että kaikki paska pitäis kertoa, mutta se että esitetään parisuhteessa menevän tosi hyvin, vaikka todellisuudessa menee päin persettä, niin onhan se outoa ja ärsyttää .

Esittämistä. Tosin en tiedä miksi ja kelle? Me ystävät tiedetään miten oikeesti menee, vai valehteleeko se meille?!! Tuskin?

Ehkä et ole tarpeeksi hyvä ystävä, jos sinulle ei voi uskoutua?

Vierailija
19/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh...

Vierailija
20/24 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joo ärsyttää!

Ehkä et ole tarpeeksi hyvä ystävä, jos sinulle ei voi uskoutua?

Ymmärsit ihan väärin. Tämän kirjoittajan ystävähän nimenomaan uskoutuu kirjoittajalle ja sitten facessa esittää muuta kuin mitä ystäville kertoo luottamuksella. Tunnen samanlaisia tyyppejä. 

Itseä ei ärsytä eikä ole tarvetta esittää mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi