Ärsyttääkö muita oma kaksinaamaisuus Facebookissa?
Siis se, että kavereina pitää olla tietyn, oikean mielipiteen omaavia ihmisiä, esim.maahanmuuttokriittiset ystävät poistetaan, itse esitetään suvaitsevaista, vaikka todellisuudesssa olisikin hyvinkin kriittinen.
Tällainen kaksinaamainen paska minusta ontullut sen jälkeen kun liityin Facebookiin. Hävettää...
Kommentit (24)
Tarviiko sinne Facebookiin suoltaa mielipiteitä, joiden takana ei voi seisoa. Jättää päivittämättä poliiittiset kannanotot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joo ärsyttää!
Hyvä ystävä sitä harjoittaa! En mä sano että kaikki paska pitäis kertoa, mutta se että esitetään parisuhteessa menevän tosi hyvin, vaikka todellisuudessa menee päin persettä, niin onhan se outoa ja ärsyttää .
Esittämistä. Tosin en tiedä miksi ja kelle? Me ystävät tiedetään miten oikeesti menee, vai valehteleeko se meille?!! Tuskin?
Ehkä et ole tarpeeksi hyvä ystävä, jos sinulle ei voi uskoutua?
Lue ajatuksella ja kommentoi sitten uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, jos ihan itsekin häpeät käytöstäsi ja piilottelet todellisia mielipiteitäsi, niin tiedät varmasti sisimmässäkin etteivät ne kannattamasi asiat ole mitään fiksuja ylpeydenaiheita.
No ei minusta yltiösuvaitsevaisuudessa ole mitään ylpeilemistä, vaikka sen suuntaisia mielipiteitä fb:ssa julkaisenkin... Luulen, että huono itsetuntoni on yksi syy, en ole koskaan uskaltanut esittää omia mielipiteitäni.t.ap
Jepjep. Ja sitten valitat täällä omaa selkärangattomuuttasi, kun joka tapauksessa julkaiset sellaista materiaalia, jonka takana et voi seisoa. Meinaatko tosiaan, että jos julkisestikin julistautuisit niin ahdasmieliseksi ja mahdollisesti jopa rasistiseksi kuin todellisuudessa olet, voisit olla ylpeä itsestäsi?
Jos joku ärsyttää mua, niin ensin joku laittaa kuvansa, sitten siihen "Kaunis!!!" ja sitten "Kitti, ei nyt sentään..." Joo, sori, on tosi teennäistä. Ihan sama mikä petolintu on, niin muutama on heti kehumassa kauniiksi ja sitten sellaista naurettavaa kiittelyä ja vähättelyä.