Vauvani mahassani onkin POIKA
Niin kovasti kun mieheni kanssa halusimme pienen tytön
Kommentit (36)
Pojat on äklöjä, räkäisiä, haisevia, huutavia remuajia.
Jos lapsen sukupuolella on merkitystä, et varmaan ole valmis vanhemmaksi. Kaikkien ei pitäisi lisääntyä jo nyt ylikansoitetulla planeetallamme. Adoptoikaa tyttö jos sellainen on pakko saada.
No voihan käydä niin että onkin transtyttö. Mistäs sen vielä tietää? Mikä sulla muutenkaan on poikia vastaan?
Pienet pojat ovat ihania ja teineinäkin helpompia kuin tytöt.
T: kolmen pojan ja yhden tytön äiti
Vierailija kirjoitti:
Pojat on äklöjä, räkäisiä, haisevia, huutavia remuajia.
Tytöt on kikattavia, kiljuvia, jalkaa polkevia rinsessoja ja draamakuningattaria.
NOT!
Vierailija kirjoitti:
Pienet pojat ovat ihania ja teineinäkin helpompia kuin tytöt.
T: kolmen pojan ja yhden tytön äiti
Anna kun arvaan: annat "poikien olla poikia" ja tytöltä vaadit vain paljon enemmän. Ei ihme että tyttöä vituttaa.
Mitä hulluja! Ettekö tiedä, että virallisesti sukupuoli on vain sosiaalinen konstruktio! Ei sikiöllä voi olla sukupuolta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin halusin tytön kunnes sain tietää että on poika. Siitä eteenpäin on tuntunut että poikaahan minä toivoinkin. Ja nyt kun on poika syntynyt niin en osaisi tyttöä kuvitellakkaan, pojat on ihania!
Mulla tosin on poika ja tyttö jo aiemmin. Tyttö on hankala, pojat on niin mutkattomia.
Kyllä sinäkin kohta totut ajatukseen. Sitä hassusti luulee että se on jompikumpi ja sitten kun ei olekkaan se joksi luuli niin vaatii vähän sopeutumista. Miettikää joku ihana nimi pojallenne, siitä se alkaa..
Kiitos sinulle ja muille rohkaisijoille. Harmi vaan, tällä hetkellä en osaa kuvitella poikaa. Kai se sitten kun oma lapsi, mutta yleisesti olen aina pitänyt alle teini-ikäisiä poikia INHOTTAVINA! :/ Ei minulla kuitenkaan hänen kanssa edes ole mitään yhteistä, tytön kanssa olisi tyttöjen juttuja
Tyttöjen juttuja?
Vaatteet? Meikit? Hiusten letitys? Mikä?
Melkein kaikkea voi harrastaa niin tyttöjen kuin poikien kanssa, enemmän riippuu itsestä ja lapsen luonteesta ja kiinnostuksen kohteista!
Mä halusin aina vaan tytön. Nyt mulla on kaksi elämää rakkaampaa poikaa ja koiranpenikka, myös poika. Ihastelen kaukaa kavereiden tyttöjä, puran kaiken "tyttöenergiani" ostamalla näille tyttöjuttuja, olen lääpälläni kun kuuntelen niiden juttuja ja suorastaan kuplin kun pääsen tekemään jotain tyttöjuttuja. Se riittää mulle, olen onnellinen omista pojistani, kuten myös siitä, että saan olla osa kavereiden tyttöjen elämiä.
Ajattelin aluks myös noin, että en haluaisi poikaa, koska miehet on satuttanut mua kerta toisensa jälkeen ja pelkäsin, että se viha miehiä kohtaan heijastuisi kasvatuksessa poikaan. Mutta nyt kun katselee tuota hyvin tomeraa tyttöä ja on tavannut päiväkodissa ja muualla todella lutusia poikia, sekä ottaen huomioon miten paljon enemmän tytölle on vaaroja kun pojalle, olen pyörtänyt mielipiteeni. Olisin ehkä sittenkin halunnut pojan. Toki noi prinsessavärit tekee mielelle hyvää ja on ihana ostaa "tyttöjen" juttuja.
Mikset saanut pitää kuollutta vauvaasi kuin pari minuuttia? Kuka kielsi pitää kauemman?
Mä en kestä näitä poikien vihaajia. Jos se on kamalaa, niin ottakaa vaikka lemmikki. Vanhemmiksi ette ole valmiita. Ja niille, jotka luulevat poikia likaisiksi: Se on kasvatuskysymys ei sukupuoliasia. Juuri kerroin yhdelle tyttölapselle perushygienian alkeet, kun ei suostu mihinkään pesuhommiin.
Eikö sitä siten enää pysty muuttamaan tytöksi?
Minä olin ihan vain onnellinen että sain terveen lapsen, joka osottautui sitten tytöksi. Sukupuoli on toissijainen jos lapsi on terve. Niin taas lähipiirissä ihmiset toitottaa että miten ihana päästä rakenneultraan, kun saa selville sukupuolen! Minä aina yritän korostaa sitä, että niin, siellä saa viimeisen varmistuksen että tulokas on terve.
Vaikka rehellisyyden nimissä, kyllä tämäkin tuore äiti tirautti kyyneleen kun sai kuulla saavansa tytön. :') Aivan samalla tapaa olisin varmasti tehnyt jos olisin kuullut saavani pojan. En jaksa näitä, että "tytöt on draamaprinsessoja, pojat on rasittavia räkänokkia teini-iässä". Ihan samalla tapaa se rakas poika voi kerätä draamaa ja tyttö rassata mopoja.
Ihan oikein sulle!! Ehkä saat vielä tulevaisuudessa tyttärenkin. Joka tapauksessa perheet missä on molempia sukupuolia lapsissa tai pelkkiä poikia ovat jotenkin mukavampia kuin vain tyttölapsiset perheet. Yleensä äidit joilla vain tyttöjä ajattelevat poikalapsista kovin negatiivisesti. Muut perhemallit suhtautuvat poikalapsiin paljon positiivisemmin.
miksi sait pitää vain muutaman minuutin? Sinun vauvasi joka tapauksessa kuka kielsi pitämästä kauemmin?