Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisinpa olla humalassa joka ikinen päivä

10.09.2016 |

Liquid confidence on yksi parhaimmista asioista joita tiedän

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää?

Vierailija
2/7 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jos alkoholi ei olisi terveydelle haitallista, eikä sellaista käsitettä kuin alkoholismi olisi niin itsekin varmasti joisin aika usein edes sen pari lasia viiniä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää?

Ei ole varaa.

Vierailija
4/7 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, jos alkoholi ei olisi terveydelle haitallista, eikä sellaista käsitettä kuin alkoholismi olisi niin itsekin varmasti joisin aika usein edes sen pari lasia viiniä

Pari lasia viiniä päivittäin ei ole katastrofi. Itse en käytä alkoholia oikeastaan ollenkaan, mutta vain siksi, että olen pitkäaikaistyötön eli köyhä. Jos olisi rahaa, niin joisin 1-3 makuolutta päivässä, viskiä silloin tällöin.

Vierailija
5/7 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tajua ryyppäämistä. En saa itse viinaksista mitään kicksejä. Tuleeko useimmille viinasta joku hyvänolontunne tms? Mielestäni kyllä jotkut niistä maistuvat hyvälle.

Vierailija
6/7 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tajua ryyppäämistä. En saa itse viinaksista mitään kicksejä. Tuleeko useimmille viinasta joku hyvänolontunne tms? Mielestäni kyllä jotkut niistä maistuvat hyvälle.

Mielestäni alkoholijuomat vain ovat helvetillisen hyviä. Ne olot ovat ihan jees joskus, mutta useammin koen ne haittallisina kuin hyödyllisinä. 

T: 4

7/7 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä viinasta perusta, viinit ovat lemppareita. Etenkin kuohari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän