Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia naisia te olette joilta mies haluaa seksiä?

Vierailija
10.09.2016 |

Haluaa ja himoitsee vapaaehtoisesti ei siis tarvitse kerjätä ja tulla torjutuksi. Oletteko nuoria ja hoikkia vai millaisia olette?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24-vuotias ihan hyvännäköinen nainen. En mikään superupea kaunotar, mutta hyvännäköinen. Olen tosi pitkä, hoikka mutta kuitenkin muodokas. Osaan pukeutua ja nykyään osaan myös kantaa itseni, ennen hävetti olla pitkä ja isorintainen.

Vierailija
2/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma olen 45, rintava, reitevä ja persevä ja rakastan seksiä, se ilmeisesti näkyy päälle päin silla ottajia olisi ja on aina ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhetyttö, asekauaali, normaalipainoinen/hoikka, tumma ponnaripää, rillit, ihan ok-näköinen, en pelkää miehiä paitsi jos ne luulee saavansa...hmmm, mitäs vielä, keskipituinen, en mikään tyhmä blondi kana vaan sellainen joka osaa ajatella omilla aivoillaan, eikä esitä miehille tyhmää.

Vierailija
4/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ma olen 45, rintava, reitevä ja persevä ja rakastan seksiä, se ilmeisesti näkyy päälle päin silla ottajia olisi ja on aina ollut.

Oletko ollut parisuhteessa? Onko miehesi silloinkin halunnut sinua?

Vierailija
5/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Huumontajuiset, isomunaiset kokeilunhaluiset pääsee jatkoon.

Vierailija
6/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi:llä on paljon merkitystä mielestäni kun olen bmi 20-22 sais kävellä burkha päälla luuta kädessä. Tanakampana ottajia on muttei yhtä paljon. Myös se missä asiayhteydessä tapaa merkitsee aikalailla. Siistinä selvinpäin jakku tai housupuku päällä on aina eri kuin jossain ravintolassa tyttöjen kanssa.

Vierailija
7/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v. nainen, siro, en mikään erityisen muodokas mutta en myöskään suora tikku. Tavalliset hyvin istuvat vaatteet, silmälasit, ruskeat pitkät hiukset. Luonteeltani olen aika ujo ja hiljainen.

Vierailija
8/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin sellaisia jotka ovat pitkässä parisuhteessa saman kanssa ja silti mies haluaa seksiä. Millaisia naisia te olette?

Vierailija
9/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen kauneudella on eniten merkitystä.

Vierailija
10/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaikuttaa myös se, kenen kanssa on. Yksi ex ei halunnut koskaan, toinen taas olisi aina ollut valmis. Itse olen kuitenkin pysynyt suhteellisen samannäköisenä ja samanluonteisena koko ajan, niin pelkästään minusta miehen halukkuus ei varmaan johdu.

Vierailija
11/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotias kahden lapsen äiti, 15 kiloa ylipainoa, sievä ja hauska sekä älykäs nainen. Komea, normaalipainoinen mieheni haluaa minua koko ajan ja muillekin tuntuisi kelpaavan. Olen itsevarma ja nautin seksistä - se varmaan näkyy myös päällepäin.

Vierailija
12/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias, olen lyhyt ja lihava (mutta läski pakkaantuu rintoihin ja takapuoleen), ihan nätti varmaan, silmälasit. Nauran paljon, olen iloinen, ystävällinen ja seurallinen. Oma mies löytyy jonka kanssa säännöllisesti seksiä. Baarissakin olisi aina ottajia.

Vierailija
13/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole, ellei nyt ole aivan epämuodostunut. Seksuaalinen vetovoima syntyy paljon laajemmasta kokonaisuudesta kuin pelkästä ulkonäöstä. Kauniin on tietysti helpompi vetää ensihuomio puoleensa. Minä uskon, että ihmiset, jotka kiinnostuvat toisistaan, lähettelevät salaisia signaaleja tai toisin sanoen kutsuja toisilleen aina edes itse sitä tiedostamatta.. 

Vierailija
14/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42-vuotias kahden lapsen äiti, 15 kiloa ylipainoa, sievä ja hauska sekä älykäs nainen. Komea, normaalipainoinen mieheni haluaa minua koko ajan ja muillekin tuntuisi kelpaavan. Olen itsevarma ja nautin seksistä - se varmaan näkyy myös päällepäin.

Minä olen melkein kaltaisesi silti ei mieheni kovin usein minua halua.

Vierailija
15/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole, ellei nyt ole aivan epämuodostunut. Seksuaalinen vetovoima syntyy paljon laajemmasta kokonaisuudesta kuin pelkästä ulkonäöstä. Kauniin on tietysti helpompi vetää ensihuomio puoleensa. Minä uskon, että ihmiset, jotka kiinnostuvat toisistaan, lähettelevät salaisia signaaleja tai toisin sanoen kutsuja toisilleen aina edes itse sitä tiedostamatta.. 

Omakohtaisesti olen todennut, että timmillä  tiimalasivartalollakaan & keskikokoisilla rinnoilla ei saa miehiä kiinnostumaan seksuaalisesti koska kasvoni eivät ole riittävän nätit - epämuodostunut toki en ole :D Nytkin taas takana kuivaa kautta parisen vuotta kun vienti ollut 0, tapailusuhteissa miehet ovat kyllästyneet aina sen parin seksikerran jälkeen.

Tässäkin ketjussa naiset luettelevat pääasiassa fyysisiä ominaisuuksiaan eikä syyttä.

Vierailija
16/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni kuvailee itseään vain ulkoisesti kun ap sitä kysyi ("Oletteko nuoria ja hoikkia vai millaisia olette?"). Ehkä sillä vastaajat yrittävät sanoa että se on hieman muustakin kiinni kuin vain siitä ulkonäöstä!

Itse olen huomannut että miehet viihtyvät seurassa koko illan, kun sellainen hyvännäköinen käydään iskemässä ja napataan sänkyseuraksi mukaan kun kotiin lähdetään kun ovat muuten niin tylsää seuraa. En nyt yritä mollata ketään, mutta ne nuoret ja kauniit yleensä luottavat niin paljon ulkonäköönsä että eivät vaivaudu keskustelemaan vaan hihittelevät vain ilman että päässä liikkuu mitään.

Vierailija
17/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin eri mieltä tuosta kasvojen kauneudesta. Itse pidän itseäni rumana. Mutta vartalo on timmi 162/49 ja mitat 88-66-88. Rumaa on helppo lähestyä, ei tarvitse jännittää. Ja kun osaan keskustella liki kaikista adioista, on helppo antaa miehen ymmärtää, jos haluaa lähteä jatkoille. Kaikki hyväksymäni ehdokkaat ovat ymmärtäneet ja saaneet haluamaansa. Niin kuin minäkin. En ole lahna ja pääsen toisillekin treffeille, jos niin haluan. Onko teillä kauniimmilla vaikeampaa? En voi valittaa vaikka Tinderissä onkin hankalaa tällä naamalla. Täutyy vaan olla sinut itsensä ja halujensa kanssa.

Vierailija
18/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v laiha, pitkä ja ihan lauta, lättäpylly. kaikki miehet ja pitkäaikaiset poikaystävät silti heruttaa joka päivä, ja mä matalalibidoisena en jaksaaaa.....

Vierailija
19/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittäkymppiä lähestyvä, 170 cm ja 65 kg, siis normaalipainoinen, kolme teini-ikäistä lasta. Keskikokoiset rinnat, tosi kauniit mieheni mielestä, vähän pömpöttävä maha, isohko takapuoli (omasta mielestä liian iso, mutta mies tykkää), pehmeyttä reisissä (ei tietoakaan siitä välistä), pitkät sääret (mieheni on säärimiehiä). Tykkään seksistä, rakastan pukeutua tuhmasti esim. latex-asuihin, tykkään leikeistä ja leluista, mieheni ostelee mulle varsinkin sukkia (siis pitkiä nailoneita) ja saappaita. Rakasta suihinottoa ja tykkään alistua, mutta joskus on kiva olla itse alistavana osapuolena. Siis ei mitään väkivaltaa, vaan ihan sellaista leikillistä, sitomista ja kevyttä piiskausta. Tykkään myös yllättää mieheni, miten milloinkin.

Halailemme ja pussailemme muutenkin paljon, menen usein mieheni kainaloon, kun katsomme vaikka leffaa tai joskus syliin. Koskaan ei ole tarvinnut kerjätä, ei edes pyytää eikä mies ole vielä ikinä kieltäytynyt, kun olen tehnyt aloitteen. Olen mielestäni ihan ok-näköinen ja saan miesten katseita perääni, mutta en todellakaan mikään kaunotar ole ja onhan tuota ikääkin jo. Luonteeltani olen ns. helpppo, en marmata tai huomauttele, en haasta riitaa, olen melko itsenäinen, iloinen ja vähän sellainen elämännautiskelija.

Vierailija
20/27 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viittäkymppiä lähestyvä, 170 cm ja 65 kg, siis normaalipainoinen, kolme teini-ikäistä lasta. Keskikokoiset rinnat, tosi kauniit mieheni mielestä, vähän pömpöttävä maha, isohko takapuoli (omasta mielestä liian iso, mutta mies tykkää), pehmeyttä reisissä (ei tietoakaan siitä välistä), pitkät sääret (mieheni on säärimiehiä). Tykkään seksistä, rakastan pukeutua tuhmasti esim. latex-asuihin, tykkään leikeistä ja leluista, mieheni ostelee mulle varsinkin sukkia (siis pitkiä nailoneita) ja saappaita. Rakasta suihinottoa ja tykkään alistua, mutta joskus on kiva olla itse alistavana osapuolena. Siis ei mitään väkivaltaa, vaan ihan sellaista leikillistä, sitomista ja kevyttä piiskausta. Tykkään myös yllättää mieheni, miten milloinkin.

Halailemme ja pussailemme muutenkin paljon, menen usein mieheni kainaloon, kun katsomme vaikka leffaa tai joskus syliin. Koskaan ei ole tarvinnut kerjätä, ei edes pyytää eikä mies ole vielä ikinä kieltäytynyt, kun olen tehnyt aloitteen. Olen mielestäni ihan ok-näköinen ja saan miesten katseita perääni, mutta en todellakaan mikään kaunotar ole ja onhan tuota ikääkin jo. Luonteeltani olen ns. helpppo, en marmata tai huomauttele, en haasta riitaa, olen melko itsenäinen, iloinen ja vähän sellainen elämännautiskelija.

Niin lisäyksenä, että olen ollut mieheni kanssa yhdessä lähes 30 v.