Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa pitkästi pelottavimpia kokemuksianne. Voi olla yliluonnollista tai mitä vain!! Minä alotan enkä todellakaan uskonut ennen tätä mihinkään yliluonnolliseen.

Vierailija
10.09.2016 |

Oltiin maalla silloin viettämässä viikonloppua. Oli jo syksy (elettiin jotain elo- syyskuuta. Lähdin illalla kävelylle metsään. Pimeä kuitenkin yllätti minut ja siellä ei tietenkään ollut katuvaloja. Ihan pimeässä metsässä olin.

En siis oikeasti nähnyt juuri mitään. Yritin suunnistaa pimeällä syrjäisellä hiekkatiellä. Jossain kohtaa yhtäkkiä näin jotain lintuja jotka olivat ilmeisesti ihan todellisia. En saannut vain pimeässä selvää mitä lintuja olivat.

No jatkoin matkaa ja yhtäkkiä kuulen takaantani, kun linnut pelästyvät jotain ja lähtevät suurena parvena lentoon oikein kovaa räpyttäen.

No sitte alan kuulla nitisevää polkkupyörän ääntä ja pian näänkin kaukaa lähestyvän hahmon. Samalla näen, että tällä on lamppupyörässä. Alan haistaa ilmassa tupakan hajun ja hahmo tulee lähemmäksi.

Lopulta se on jo ihan takanani ja katson taakse. Näen jonkun miehen tulevan takaantani, kun hän tulee vielä lähemmäksi valo alkaa sokaista minua. Näen vain, että hänellä o suuret mustat kumisaappaat. Sellaiset pitkä vartiset jotkut nokia / kuru merkkiset mitä on miehille vieläkin. Hänellä on myös vanhan näköinen, ruman vihreä, pitkä sadetakki päällä. Sekä erotan vielä, että hänellä on sellainen seppolippis sellainen misdä juuri näkyy pari cm lippa .Hän ajoi vanhalla mammapyörällä. En näe hänen naamaansa enää. Ainoasta punainen tupakan pää loistaa pimeässä. Odotan, että hän ohittaa minut ja samalla katson aikooko sanoa jtn. No hän vain jatka ohitseni ja jossain parin metrin päässä alkaa jarruttamaan tosi kovaa niin, että mammapyörä kääntyy poikittain tielle ja jokin kaataa hänet kyljelleen tosi pahan näköisesti ja hän lentää ojaan. Samalla mammapyörä kaatuu ja aivan kuin uppaoisi asfalttiin ja enkä myöskään näe miestä enää. Samalla alan huutaa ensin vaistomaisesti sattuiko??????????

Kunnes tajuan, ettei sielä ole ketään. Jatkan paniikissa juosten mökille ja tajusin siis, että näin harhoja. Yritin varovasti jotain kertoa miehelle, mutta sieltä tuli jo joo joota ja niin varmaan ennen, kuin kerkesin aloittaa kunnolla.

No myöhemmin, kun olin jo unohtanut jutun sain kuulla läheltä asuvalta vanhalta mieheltä, että joku toinen hänen tuntemansa mies oli joskus jäännyt kyseisellä tiellä auton alle juuri samaan vuoden aikaan. Siinä kohtaa tuli aikamoinen pelon tunne, mutta en kehdannut kertoa näkyäni silti kellekkään.

No kyselin sitte, että minkäs ikäinen tuo mies oli niin tämä vastasi, että olisi nyt hänen kanssaan saman ikäinen ja tapahtuma oli käynyt 80 luvulla ja silloin oli vuosi 2006 tämä mies sanoi, että tuo ks. Henkilö oli n. Reilu neljäkymppinen kuollessaan. Hahmon ikää oli aika vaikea arvioida. Näin vain melko hoikan miehen kuvailemissani vaatteissa.

Siis ikinä ole saannut tietää mikä tuo näky oikein oli ja näinkö tosiaan aaveen?????

En ikinä ole ollut mikään yliluonnollisuuksiin uskova, mutta tuo kyllä muutti vähän uskomuksiani.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkokirjoittajalle:

Vaikka minulla ei ole ongelmia uskoa yliluonnolliseen, niin minulla on ongelmia uskoa sinun juttuasi.

Uskon henkiin, mutta jos joku alkaa selittää demoneista niin huhhuh.

Vierailija
22/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkokirjoittajalle:

Vaikka minulla ei ole ongelmia uskoa yliluonnolliseen, niin minulla on ongelmia uskoa sinun juttuasi.

No mutta se demonihan olikin vain medionaisen näkemys. Ehkä hän ei vain keksinyt mitään parempaakaan sanaa sellaiselle olennolle? Eihän sen tarvitse mihinkään uskontoon liittyä se on vain nimitys erityisen pahalle hengelle?

Vierailija
24/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkokirjoittajalle:

Tiedän, olen puhunut näistä ihmisille ja epäusko näkyy kasvoilta mutta ne ulkopuoliset jotka ovat meillä noina aikoina käyneet eivät epäile. Niin, kun kysyin mitä hän tarkoittaa demonilla, se nainen sanoi että on olemassa ihmissieluja, ja sitten näitä demoneita jotka eivät ole koskaan olleet ihmisiä. Ja sinulle joka epäilet psykoosia, niin täytyy olla melkoinen joukkopsykoosi. T. jatkotarinan kirjoittaja

Vierailija
25/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meedio jonka luona siskojeni kanssa kävin, rukoili muuten istunnon aluksi, pyysi Jeesusta siunaamaan istunnon :O Olin hämmästynyt, luulin että meediot eivät ole ns.uskovaisia. 

Vierailija
26/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt henkiä n viimeisenä 14 vuotena, on ollut ruumiistairtautumisia ja hyvin yleisesti henget ovat mm. siirrelleet esineitä. Osa pelotellakseen ja osa muuten vain viestiäkseen. Nykyään jotain on tapahtunut n keskimäärin puolen vuoden välein. Minulla tämä kaikki on johtanut siihen, että olen tullut syvästi uskovaiseksi, iso muutos kun olin ennen ateisti. Onhan se niin, että kun kokemuksesta tietää, että a) elämä jatkuu kuoleman jälkeen ja b) on hyvää ja pahaa ja siltä väliltä, niin tajuaa kristinuskonkin ihan eri näkökulmasta. Ennen ajattelin, että Raamattu on vain joku Kalevala, mutta kaikki saa ihan erilaisen sisällön, kun lukee sen yliluonnollisesta näkökulmasta.

Vierailija
27/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisesti usko tai ole uskomatta mihinkään mutta minulle on sattunut aika paljon pieniä omituisia juttuja jotka on monesti olleet aika pelottavia. Kerron nyt yhden niistä, jolle en itse ole voinut ainakaan keksiä selitystä.

Asuin vähän aikaa eräässä hotellissa kun tämä tapahtui. Minulla oli menossa lyhyt vaihe jolloin olin erityisen kiinnostunut tutkimaan henkisiä asioita ja olin illalla käynyt ostamassa kauniin tarotpakan erikoisliikkeestä. Olin tuntenut tässä hotellissa välillä outoja tuntemuksia siitä, että jokin tarkkailisi minua ja vilkuilinkin aina välillä ikkunoista ulos vaikka huoneeni sijaitsikin aika korkealla. Nukuin aina osa valoista ja jopa tv päällä. Tämä ei kuitenkaan erityisesti haitannut minua enkä miettinyt sitä yhtään sillä olinhan joka tapauksessa vieraassa ympäristössä joka voi aiheuttaa tiettyä turvattomuutta.

Sinä iltana tutkin sitten sängyllä tarotpakkaa ja esitin sille kysymyksiä (tarotit ei olleet minulle vieraita ja omistin niitä ennestään). Keräsin lopulta kaikki tarotit pakkaukseensa ja laitoin sen suljettuna pöydälle. Tein sitten siinä jotain juttuja koneella ja lopulta päätin alkaa valmistautua nukkumaan menoon. Menin vessaan iltatoimille ja näin heti jotakin vessanpöntössä. Kun katsoin tarkemmin niin näin että siellä on eräs tarotkorteista! Menin kauhunsekaiseen tilaan ja poimin sen sieltä ja se oli tietenkin ihan pilalle kastunut. Olin oikeasti todella peloissani koskamuistin miten olin tosiaankin huolellisesti sulkenut kaikki kortit pakkaukseensa. En oikein pystynyt nukkumaan sinä yönä juuri yhtään. Kortti oli niin pahasti kastunut että se jäi kuprulle ja reunoista liimaus oli pettänyt niin että paperi harotti rumasti.

Pakka on minulla yhä eikä ole käyttäytynyt enää oudosti.

Vierailija
28/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt henkiä n viimeisenä 14 vuotena, on ollut ruumiistairtautumisia ja hyvin yleisesti henget ovat mm. siirrelleet esineitä. Osa pelotellakseen ja osa muuten vain viestiäkseen. Nykyään jotain on tapahtunut n keskimäärin puolen vuoden välein. Minulla tämä kaikki on johtanut siihen, että olen tullut syvästi uskovaiseksi, iso muutos kun olin ennen ateisti. Onhan se niin, että kun kokemuksesta tietää, että a) elämä jatkuu kuoleman jälkeen ja b) on hyvää ja pahaa ja siltä väliltä, niin tajuaa kristinuskonkin ihan eri näkökulmasta. Ennen ajattelin, että Raamattu on vain joku Kalevala, mutta kaikki saa ihan erilaisen sisällön, kun lukee sen yliluonnollisesta näkökulmasta.

Miksi juuri kristinusko eikä mikään muu?

Meinaat että muut ovat väärässä?

Vierailija
29/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristinuskon voi nähdä täysin sen kautta miten välttää ns. yliluonnolliset voimat (demonit sun muut, joita esiintyy kaikkien kulttuurien parissa ympäri maailman).

Eli jotkut näkee sen ohjekirjana miten pärjätä noiden voimien kanssa.

Esim. buddhalaisuus, juutalaisuus yms. ei anna niin yksityiskohtaisia ohjeita meedioista, kuolleiden hengistä, demoneista, mikä niitä kutsuu jne.

Kristinuskon voi nähdä monen eri linssin läpi, joillekin raamattu on ohjekirja tuollaiseen.

Vierailija
30/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme vanhaan omakotitaloon ja täällä alkoi ilmestyä eteemme pieni leluhahmo joka ei ole meidän. Hahmo saattaa olla eteisessä ja seuraavana päivänä se ei ole siellä. Seuraavaksi se onkin vintillä 2 kk päästä. Kukaan meistä ei siihen koske ja tällä välillä sitä ei näe kukaan. Eläimiä ja pieniä lapsia ei meillä ole jotka sitä siirtäisivät. Tämä on outoa, kun sitä ei saa edes imuroitua, vaan se katoaa ennen imurointia tai ylös nostamista. Nykyään ei edes haluta sitä noukkia vaan odotamme mistä ja milloin se seuraavaksi ilmestyy.

Vierailija
31/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme vanhaan omakotitaloon ja täällä alkoi ilmestyä eteemme pieni leluhahmo joka ei ole meidän. Hahmo saattaa olla eteisessä ja seuraavana päivänä se ei ole siellä. Seuraavaksi se onkin vintillä 2 kk päästä. Kukaan meistä ei siihen koske ja tällä välillä sitä ei näe kukaan. Eläimiä ja pieniä lapsia ei meillä ole jotka sitä siirtäisivät. Tämä on outoa, kun sitä ei saa edes imuroitua, vaan se katoaa ennen imurointia tai ylös nostamista. Nykyään ei edes haluta sitä noukkia vaan odotamme mistä ja milloin se seuraavaksi ilmestyy.

Vierailija
32/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
33/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristinuskon voi nähdä täysin sen kautta miten välttää ns. yliluonnolliset voimat (demonit sun muut, joita esiintyy kaikkien kulttuurien parissa ympäri maailman).

Esim. buddhalaisuus, juutalaisuus yms. ei anna niin yksityiskohtaisia ohjeita meedioista, kuolleiden hengistä, demoneista, mikä niitä kutsuu jne.

Kristinuskon voi nähdä monen eri linssin läpi, joillekin raamattu on ohjekirja tuollaiseen.

Ai, kyllä tietääkseni kaikista uskonnoista löytyy omat ohjeensa ja näkemyksensä.

Vierailija
34/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, kyllä tietääkseni kaikista uskonnoista löytyy omat ohjeensa ja näkemyksensä.

Tiedän, sen takia mainitsinkin, että yksityiskohtaisimmat.

terv, teologi

Vierailija
35/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihatonttu ja talo jossa tarjoillaan ruokaa, mutta mitään ei saa syödä tai jää tupaan ikuisesti vanhan rouvan pariin. Rouva tuijottaa pöydän päästä eikä sano mitään. Jos syöt niin käy huonosti.

Vierailija
36/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt enneunia, kun joku omainen tai läheinen kuolee, olen nähnyt unessa äitini, anoppini, appeni, työkaverini jne. kuolemat.En kerro näistä kenellekään, koska en usko että siitä olisi mitään hyötyä ja siksi, etteivät ihmiset välttämättä ymmärrä. En itsekään tiedä,miksi näen etukäteen tapahtumia, voin esimerkiksi saada tunteen kauppaan lähtiessä, että pitää ottaa laastareita mukaan (?) Otan ne sitten mukaan, poika kaatuu kaupan pihalla jaminulla on sattumoisin laastareita mukanani. Näitä sattumuksia on ihan määrättömästi.

Vierailija
37/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihatonttu ja talo jossa tarjoillaan ruokaa, mutta mitään ei saa syödä tai jää tupaan ikuisesti vanhan rouvan pariin. Rouva tuijottaa pöydän päästä eikä sano mitään. Jos syöt niin käy huonosti.

Läskiämmäin Kauhukerho

Vierailija
38/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
39/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan yrittänyt noukkia lelua sen heti nähtyäsi? Mitä silloin on tapahtunut?

Vierailija
40/45 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoosi on vahvasti läsnä joissain kirjoituksissa. Ja miksi sitten kaikki ihmiset ei koe näitä yliluonnollisia asioita, jos ne kerran on totta? Vai valikoiko nämä henget ja demonit ne ihmiset esim ulkonäön ja ammatin perusteella vai mitenkä..

Mulla ei ole vastausta siihen, miksi kaikki eivät näe, ja itsekin ajattelen, että monille yliluonnollisen tuntuisille asioille on joku luonnollinen selitys. Mä en itse ole koskaan nähnyt mitään yliluonnollista, mutta olen kuullut sen verran tolkullisten ihmisten kertovan yliluonnollisia kokemuksiaan, että niitä ei voi ihan kädenheilautuksella sivuuttaakaan. Lisäksi joitain ilmiöitä on mun käsityksen mukaan ihan dokumentoitukin, ainakin se yksi suomalainen poltergeist-tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi