Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aloittanut koko perheen terveellistämisen.

Vierailija
10.09.2016 |

Lapset saa syödä vain kerran viikossa karkkeja karkkipäivänä. Me vanhemmat emme saada juoda lasiakaan viiniä tai siideriä viikonloppuisin. Onko tämä oikein?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvi suostua, haloo?!?!

Oletko tossun alla?

Vierailija
2/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään kuulostaa korvaani ihan järkevältä. Koska olet aikuinen, voit olla rebel ja syödä ja juoda mieheltäsi salaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipäivä lapsille on ihan ok, turha niitä on jatkuvasti mussuttaa. Tai tietysti lasten voisi antaa itse päättää, syökö kaikki karkit yhtenä karkkipäivänä, vai jakaako lauantaille ja sunnuntaille. Lasi viiniä tai siideri on kyllä aikuisen itsensä päätettävissä, eikä puolison. Edellyttäen siis, ettei ole mistään alkoholiongelmasta kyse.

Vierailija
4/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lasten karkkirajoitus kuulostaa ihan hyvältä. Sen sijaan vanhemmat kyllä minun mielestäni voivat viikonloppuna ottaa muutaman, kunhan ei mitään övereitä vedetä.

Vierailija
5/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossakin on liikaa. Kerran kahdessa viikossa olisi sopiva väli herkutella.

Vierailija
6/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle kans karkkipäivä, sidukkaa..

Vierailija
7/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvi suostua, haloo?!?!

Oletko tossun alla?

olen valitettavasti tossun alla mutta varmasti alan sälää syömään herkkuja.

Vierailija
8/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen "me vanhemmat"? Kaksi erillistä aikuista ihmistä päättäköön kukin itse mitä haluaa kunhan ei mahdottomiin mene esim. juomisen suhteen.

Vierailija
9/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lasten karkkirajoitus kuulostaa ihan hyvältä. Sen sijaan vanhemmat kyllä minun mielestäni voivat viikonloppuna ottaa muutaman, kunhan ei mitään övereitä vedetä.

Ei tietenkään lasten läsnäollessa övereitä vedetä.

Mutta ei halua enää ottaa tippaakaa.

Vierailija
10/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala juomaan viikolla!

Vierailija
11/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon näkee lihavia lapsia koulussa että pahaa tekee! Minusta tuollaiset karkkipäivät voisi unohtaa kokonaan jos lapsi ei ole makean perään. Vanhemmat syökööt salaa iltaisin jos eivät ilman pysty olemaan. Typerää opettaa lapsillekin epäterveellinen tapa. Verrattavissa tupakanpolttoon tai alkoholin käyttöön. Ettehän näidenkään käyttöä lapsillenne opettaisi?

Vierailija
12/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon näkee lihavia lapsia koulussa että pahaa tekee! Minusta tuollaiset karkkipäivät voisi unohtaa kokonaan jos lapsi ei ole makean perään. Vanhemmat syökööt salaa iltaisin jos eivät ilman pysty olemaan. Typerää opettaa lapsillekin epäterveellinen tapa. Verrattavissa tupakanpolttoon tai alkoholin käyttöön. Ettehän näidenkään käyttöä lapsillenne opettaisi?

Joo meillä on hoikat lapset joten siksi minusta on turhaa tuo karkin rajoittaminen.

Vierailija
13/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo meillä on hoikat lapset joten siksi minusta on turhaa tuo karkin rajoittaminen.

Eli mahdollisia ongelmia on vasta sitten kun lapsella on ylipainoa? 

Vierailija
14/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedätte OD:t sitten vain kun lapset ovat poissa, hieno homma... :)

Vierailija
15/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mahdollisia ongelmia on vasta sitten kun lapsella on ylipainoa? 

Ei tietenkään mutta eipä lapsemme ilman rajoituksiakaan paljoa karkkia syö.

Vierailija
16/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedätte OD:t sitten vain kun lapset ovat poissa, hieno homma... :)

No ei vedetä.

Vierailija
17/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap lihonut paljonkin suhteenne aikana? Tai miehesi?

Vierailija
18/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet aiemmin vetänyt koko viikonlopun kaksin käsin vinkkua ja sidukkaa? Fiksu veto siis mieheltä.

Vierailija
19/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipäivä ainakin on todella jees ja yksi niistä harvoista asioista, joista vanhemmilleni pystyn tuntemaan kiitollisuutta.

T: Hoikka karkkipäivälapsi

Vierailija
20/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan salaa pitäisi alkaa syömään? Sillälaillahan ne lapset vasta oppivatkin itse kohtuutta, herkkujen säännöstelyä ja tervettä suhtautumista ruokaan. Ei ne muksut niin tyhmiä ole, etteivät huomaisi että vanhemmilla käy käsi karkkipussilla kun vähän silmä välttää. Oppivat vain itsekin jemmaamaan herkkuja ja vetämään niitä salaa kulman takana. Ja salaa miehen selän takana? Mikä hemmetin idea sitä on vetää salaa herkkuja kenenkään silmiltä piilossa? Joillain on todella sairas suhtautuminen syömiseen. Ja kun huijaa muita syömisistään alkaa pikku hiljaa huijaamaan itseäänkin ja itketään, että mites nää farkut nyt eivät enää jalkaan mahdu kun pelkkää salaattiahan mä olen syönyt. Unohdetaan se katseilta piilossa nopeasti ahmittu suklaalevy. En mä ainakaan pystyisi edes nauttimaan mistään herkuista, jos siihen olisi joku häpeän stigma lyöty. Mä en ihan oikeasti ymmärrä tätä ajatusmaailmaa. 

Ja niin, puhun todellakin omasta kokemuksestani. Omia lapsiani en aio niin sairaassa ympäristössä kasvattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän