Aloin siivoomaan vaatekaappia
Järkyttävä työmaa. Levitin kaikki vaatteet sängylle ja niitä on ihan hirveesti. En ees tiä miten niitä on kertynyt noin paljon.
Kommentit (7)
Mulla on kans vaatekaappi täynnä turhaa. Jospa sen joskus jaksaisi siivota :D
Mutta on reunimmainen korkea kaappi täynnä kasseja, jotka on sullottu täyteen vaatteita, joita en enää käytä. Hilloamista siis. Josko vaikka joskus niistä jotakin tekisi...
Ei tästä kyllä ilman alkoholia selviä. :D Ei ketään sattuis kiinnostaa autella?
Ap
Mä siivosin kahden pojan vaatekaapit, tuli kyllä uskomaton läjä vaatetta, eivät yhteen jätesäkkiin varmaan mahtuisi.
Varasin samantien kirpparipöydän, kun tuossa on Hollisteria ym. mukana joita varmaan voisi saada kaupaksi. Ja ne jotka ei mee kaupaksi niin lopuksi UFFille. Vielä kun jaksaisi oman kaapin siivota, huoh.....
Tsemppiä ap!
Vierailija kirjoitti:
Mä siivosin kahden pojan vaatekaapit, tuli kyllä uskomaton läjä vaatetta, eivät yhteen jätesäkkiin varmaan mahtuisi.
Varasin samantien kirpparipöydän, kun tuossa on Hollisteria ym. mukana joita varmaan voisi saada kaupaksi. Ja ne jotka ei mee kaupaksi niin lopuksi UFFille. Vielä kun jaksaisi oman kaapin siivota, huoh.....
Tsemppiä ap!
Kiitos. :) seuraavaksi voisi varmaan ottaa asiaksi poikaystävän vaatekaapin. Sielläkin paljon vaatteita mitä poikaystäväni ei käytä.
No onhan siitä näemmä jotain hyvääkin kun inhoaa vaatteiden ostoa. Vaatekaapin siivous on helppoa. Tosin ongelma on se kuinka vähän kunnollista vaatetta löytyy kaapista. Jos vaate hyväkuntoinen niin siinä joku vika miksi ei tule käytettyä ja kaikki loput oikeasti jo loppuunkäytettyjä.
Nytkin päällä pusero jossa vetoketju rikki ja kangas nyppyyntynyt. Olisi tuolla kaapissa varmaan yksi ihan ok kunnossa oleva pitkähihainen mutta säästelen sitä pakollisiin ihmisten ilmoilla käynteihin. Pakko varmaan opetella tilaamaan netistä tai lähteä kauppoja kiertämään...
Voisin ostaa vaikka ison läjän käytettyjä hyväkuntoisia vaatteita mutta kun en kestä käytetyissä vaatteissa olevia pesuaineiden ja huuhteluaineiden lemua (eikä lähde helposti pois, olen koettanut pestä vaatteita monta kertaa ja haju ei lähde).
Nauttikaahan te joilla paljon vaatetta kun ei ole pakko shoppialla lisää lähiaikoina.
Hienoa! Mulla sama suunnitelma tänään. Valmiiksi jo hirvittää se vaatemäärä ja vaatteiden lopullisen sijoituspaikan päättäminen.