Kertokaapa, kuinka lauantainne on alkanut :)
Minulle oli järkytys herätä klo 10. Yleensä herään kuuden kieppeillä. Nyt kävi niin, että heräsin yöllä ja erinäisten ikävien tapahtumien takia en saanut enää unta vaan rupesin miettimään niitä. Sitten juolahti mieleen, että mulla on kaapissa vähän vajaa viinipullo ja join sen. Virhe.
Kommentit (26)
Heräsin 7:30 laittamaan lapsen lauantaikouluun, lähtivät retkelle. Sateinen päivä, nyt odottelen lasta kotiin ja sit kai alan siivoamaan.
Aamukahvia join puoli kahdeksan aikaan kauan ja hartaasti, varmaan yli tunnin. Sitten suihku ja hiustenlaitto. Nyt olen siivoillut, järjestellyt ja pessyt pyykkiä. Kohta otan valkkaria pari-kolme lasillista, ehkä pelailen pleikkaria.
Heräsin klo 2:47 unesta, jossa heräsin klo 7:00. Tuli petetty olo, kun katsoin kännykkään ja näin oikean ajan. En tietenkään saanut tämän jälkeen enää unta. Kiitos tästäkin aivot :(
Heräsin n. 10.30 ja nussittiin+juotiin kahvia ja kohta nussitaan lisää;)
Heräsin klo 7, luin histologiaa vissiin 4 tuntia, suunnittelin hakevani kaupasta aineksia sosekeiton ja sämpylöiden tekoon mutta en jaksanutkaan vaan söin kaapista ruisleipää ja banaanin. Kohta lähden kävelylle, ehkä poikkean kaupan kautta. Menen ehkä sukuloimaan myöhemmin iltapäivällä, ja jos siellä on tekeillä jotain ruokaa niin en ehkä jaksa itse tänään kuitenkaan kokata.... huomenna voisin kyllä tehdä sitä keittoa, monta päivää jo tehnyt mieli sellaista mausteista porkkanakeittoa ja itseleivottuja sämpylöitä. Saa nähdä!
Heräsin klo 9, pyykit koneeseen, astiksen tyhjennys ja täyttö, pientä siivoilua, aamupalan kanssa sohvalle katsomaan valtiatarta, kohta valkkaria ja alan valmistelemaan ruokaa.
Heräsin 11 huonosti nukutun yön jälkeen, nyt vaan maannut sängyssä tekemättä mitään... Kauhea vessahätä mutta minkäs teet.
Heräsin klo 11 ja olen siitä asti tehnyt opiskeluhommia. Nyt syön aamupalaa ja pian jatkan taas opiskelua. Illalla pitäis lähteä vähän juhlimaan. :)
Heräsin kuudelta, sain kikkeliä ja sitten kävin 5 km juoksulenkillä. Hyvä aamu!
Mies hoiteli mut aamulla ennen kuin lähti töihin. Sitten oon vaan löhöillyt lasten kanssa kotona. Välillä jotain askaretta puuhastellut, ruoka, tiskikone yms.
Rapula alkaa vähitellen helpottaa.. Kohta jaksaa taas prismaan hakemaan karjalaa 82cent/tölkki. :)
Vierailija kirjoitti:
Heräsin n. 10.30 ja nussittiin+juotiin kahvia ja kohta nussitaan lisää;)
Onneksi tuo ikä on jo ohi! En jaksaisi enää sitä ähkimistä ja sen jälkeistä puhdistautumista.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin klo 9, pyykit koneeseen, astiksen tyhjennys ja täyttö, pientä siivoilua, aamupalan kanssa sohvalle katsomaan valtiatarta, kohta valkkaria ja alan valmistelemaan ruokaa.
Kuulostaa hyvältä. NYT olisin minäkin voinut ottaa lasillisen sitä valkkaria, mutta menin prkl ryystämään sen yöllä 😒
-ap-
Heräsin klo 9:30. Jämäkkä aamuseisokki ja hellyyden kaipuu. Sinkkuus masentaa.
Aamukahvia, netin selausta. Innoissani uudesta sähkökitaraan liittyvästä laitteestani. Soittelua ja Youtubesta kitaravideoiden katselua.
Heräsin seitsemältä, kahdeksalta koira lenkille, aamusörssö pojalle, pyykit koneeseen, petivaatteet partsille, kaupassa, kirjastossa ja markkinoilla käväisy, tiskit, maksalaatikot uuniin, kirjojen ja lehtien kahlailua, apetta, päiväunelmointia, kohta tv:n ääreen katsomaan ohjelmaa prostituoiduista, vielä imurointi, moppaus, lisää pyykkejä, koiran lenkitykset, ehkä tiikerikakku tai mokkapaloja, illalla sauna ja pirtelöt. Ja välillä täällä.
Nukuin huonosti, heräsin liian aikaisin, sain migreenin, nyt on nälkä ja vituttaa.
Heräsin puoli kahdeksan aikaan ja makoilin yhdeksään. Söin aamupalaa ja luin lehteä. Sitten pari tuntia sivuduunien tekemistä koneella, jonka jälkeen lähdin tekemään kaupat yhdestä vintagehuonekalusta. Nyt pitäis aloittaa kämpän siivous. Jotain hyvää leffaa vois katsoa myöhemmin ja saunaankin mennä.
Heräsin ensimmäisen kerran jo 7.30, kun avokin herätyskello soi. Hätkähdin uudestaan hereille vartin välein klo 8.45 asti, jolloin avokki paineli ovesta ulos, lähti päiväreissulle kaverinsa kanssa parinsadan kilometrin päähän. Nousin ylös, kävin vessassa ja pesemässä hampaat ja sitten menin tekemään aamupalaa. Keitin kerrankin oikein suodatinkahvia arkiaamujen pikakahvin sijaan, täytin patongin ja otin lisäksi omenamehua, jogurttia ja luumun. Herkuttelin sohvalla istuksien ja lehteä selaten ainakin tunnin.
Sen jälkeen olen tehnyt kotihommia rauhaksiin: petasin sängyn, viikkasin kuivuneet pyykit kaappiin ja laitoin lakanapyykin pyörimään koneeseen. Vaihdoin pyyhkeet, järjestelin tavaroita, pyyhin keittiön työtasot ja ruokailupöydän. Pesukoneen ohjelma on kohta loppu, laitan sitten lakanat kuivumaan ja ehkä vielä yhden koneellisen jotain pikkupyykkiä. Imuroin ja tiskaan, ja sitten siirryn tietokoneelle tekemään kouluhommia.
Illalla voisimme mennä kävelylle ja ehkä avata viinipullon ja syödä sen patongin lopun kaverina.
Heräsin 11, koira ulos ja äsken söin leipää. Nyt katon leffaa ja sitten varmaan syön jotain. Mies tulee illalla töistä ja mennään grillaamaan makkaraa. Sitten menenkin yö vuoroon
Heräsin seiskalta, oon syöny aamupalaa ha pessy pyykkiä ja siivonnut keittiötä, leikittänyt kissoja. En tiedä mitä seuraavaksi, imuroida pitäisi jossain kohtaa.