Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapa, kuinka lauantainne on alkanut :)

Vierailija
10.09.2016 |

Minulle oli järkytys herätä klo 10. Yleensä herään kuuden kieppeillä. Nyt kävi niin, että heräsin yöllä ja erinäisten ikävien tapahtumien takia en saanut enää unta vaan rupesin miettimään niitä. Sitten juolahti mieleen, että mulla on kaapissa vähän vajaa viinipullo ja join sen. Virhe.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 10 paikkeilla ja harrastin aamulla seksiä, ajatuksissani. 11 olin halinut ja nusinut tarpeeksi, ajatuksissani ja nousin ylös. Aamupalaksi join kupin maitoa proteiinijauheella. Kohta kauppaan ostamaan kanaa, ruaksi tuttu ja turvallinen kanavihannessekoitusmakaroonisekoitus. Hieman ennen kolmea alkaa Manchesterin derby ja sitä ajattelin katsella. Pyykit pitää lisäksi käydä hakemassa! Näköjään lätkääkin tulee Ruotsi-Suomi.

Illalla lenkille ja saunaan. Lähtiskös joku 30 vee sinkkunainen mukaan?

Vierailija
22/26 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sekava ja surullinen. Horrostin sängyssä ja yritin nukkua lisää. Sitten virkistäydyin taas jollain tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin yöllä baarista kotiin. Yksin. Heräsin uneen, jonka näin henkilöstä johon olen selvästikin syvästi ihastunut, mutta joka haluaa olla vain ystävä kanssani...unessa soitin hänelle mutta linja pätki ja lähdin hädissäni etsimään häntä...

Herätessäni tarkistin heti etten ollut eilen humalassa viestinyt hänelle mitään. Huh en ollut! Tinderistä tsekkasin muutaman uuden viestin ja sovin alustavasti treffit illemmalle jos ei tämä ihastukseni kutsu minua luokseen. Aion laittaa hänelle päivällä ehkä jonkin kivan viestin.

Makaan vieläkin sängyssä. Hain tähän jogurtin ja vesipullon. Kohta ajattelin käydä aamukahvilla jossain, sitten levätä ja valmistautua iltaan - mitä ikinä sitten tapahtuukaan. Toivon että ihastukseni haluaisi nähdä. Saisin hänen mielensä muuttumaan. Muutoin treffaan lohdutukseksi tämän todella komean toisen miehen.

Vierailija
24/26 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin n. 10.30 ja nussittiin+juotiin kahvia ja kohta nussitaan lisää;)

Onneksi tuo ikä on jo ohi! En jaksaisi enää sitä ähkimistä ja sen jälkeistä puhdistautumista.

Eihän tuo ikää katso. Olin viikon lomareissussa ilman miestä ja ikävä oli kova, ollaan kotiin tultuani pantu kuin kanit monta kertaa päivässä. Yhdessä ollaan oltu parikymmentä vuotta ja ikää yli neljänkymmenen molemmilla. Ihanaa ollut, olikin vähän kuivaa kautta jonkun aikaa ennen reissuani. Etäisyys tekee välillä hyvää.

Vierailija
25/26 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. N30 (no. 23)

Vierailija
26/26 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin kiitos.

Heräsin 06 ja keittelin itselleni kahvit kuten aina. Lueskelin 1 kirjan loppuun ennen kuin muut heräsivät valmiille aamaiselle. Kävin uimassa ja suihkussa. Käytin anopin kaupassa ja ostin itsekin viikon ruuat. 100€ meni että hujahti. Silläaikaa mies imuroi koko talon ja laittoi tavaroita paikoilleen. Pesin pari koneellista pyykkiä ja vaihdoin lakanat. Juotiin päiväkahvit ja äsken kävin 10 km fillarilenkillä. Otti voimille kun pyörä on ikivanha ja vaihteet rikki. Kävin uudelleen uimassa kun oli niin hiki lenkin jälkeen.

Kohta pitäisi tehdä ruokaa kunhan lapsen kaverikin kotiutuu meille yökylään. Sitten vaan olen ja aloitan seuraavan kirjan.