Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuonna 2004 naimisiin menneet, miten menee?

Vierailija
10.09.2016 |

12 vuotta avioliittoa takana - tai sitten ei, jos päädyitte eroon. Oletteko onnellisia yhä? Mikä avioliitossa on hyvää, mikä huonoa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa edelleen ja onnellisia. Kriisejä on mahtunut näihin vuosiin muttei koskaan mitään niin pahaa, että oltaisiin haluttu erota. Mies on edelleen mulle tosi rakas vaikka onkin muuttunut siitä 24v pojanklopista jonkin verran. :D

Vierailija
42/49 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä -97 asti ja naimisiin mentiin 2001 ja kauhea lukea teidän juttuja. Meillä mies kyllä pääsääntöisesti nukkuu myös eri osastolla ja minä meidän kuopuksen kanssa makkarissa, mutta ihan siksi että nukumme kaikki paremmin siten. Seksiä siksi liian harvoin, mutta olemme silti läheisiä.

Vierailija
44/49 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee näistä feilanneista mieleen, että olette olleet jossain määrin naiiveja ja idealistisia. Tuleeko teillä itsellä?

Naiiveja ja idealistisia, kun menivät naimisiin, vai mitä tarkoitat?

Vierailija
45/49 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ IHMEEN LAPASIA TÄÄLLÄ NAISET OIKEIN OVAT????

TYYTYVÄT IHAN JÄRKYTT'ÄVÄN SURKEISIIN IHMISSUHTEISIIN JA KUSIPÄISIIN TUNNEVAMMAISIIN MIEHIIN!!!

EI VOI YMMÄRTÄÄ, HERRANJUMALA EIKÖ TEILLÄ OLE LAINKAAN ITSEKUNNIOITUSTA JA ITSETUNTOA??!!

HELVETIN KYNNYSMATOT!

Vierailija
46/49 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikarakastumisen jälkeen avioon ja yksi lapsi. Olen miehen ainoa ystävä. Tykätään toisistamme kuin sisko ja veli.

Moneen vuoteen ei seksiä.

Arkiasioita jutellaan. Minä kerron tuntoja, mies ei. Ei kai sillä sit ole.

Ei vieraita suhteita kummallakaan.

Arki sujuu.

Vierailija
47/49 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin kohta 2 vuotta sitten. Ei olisi alunperinkään pitänyt mennä naimisiin mutta kun nuorena oli hölmö. Nyt olen onnellinen yksin.

Vierailija
48/49 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mukava" lukea, että muilla samoja tilanteita. Niinhän sitä joskus luulee, että ei ikinä tyytyisi kaverimaiseen suhteeseen. Mutta, mutta. Niin se vaan muuttuu.

Vierailija
49/49 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava ketju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi