Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilillä 2e - mies ei suostu antamaan rahaa

Vierailija
09.09.2016 |

Vittu mikä idiootti toi mies. Mulla on rahat loppu ja kysyin rahaa työeväisiin mutta mies sanoi ettei anna penniäkään. Pitäisi ens viikon tiistaihin pärjätä. :/ Bussikorttikin menee umpeen sunnuntaina joten joudun menemään pummilla töihin maanantaina. Luottotietoja ei oo joten en saa edes mitään pikavippiä.

Mitä mä teen? Tekis mieli varastaa mieheltä lompakosta 20 e.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta samantapainen tilanne.Olemme naimisissa ja yksi 2 vuotias lapsi jota hoidan kotona. Usein rahat loppu kun huolehdin ruokaostoksista tienaan kh tkea 400 e kk, mies 2400 e netto.Miehen mielestä en tee mitään ja olen loinen ja punkki ja pitäisi mennä töihin, menisin mutta en ole saanut töitä.Tällöin myös lapsen.päivähoito maksaisi n.240 e kk miehen tulojen takia.Emme saisi emmekä saa mitään muita tukia miehen tulojen takia eikä hän suostu muuttamaan pois vuokra- asunnostamne.En voi itsekään muuttaa kun ei tuloja niin en saa vuokrattua asuntoa.Täytyy vaan yrittää sinnitellä ja ottaa pikavippejä kun tulee tiukkaa

Terveisin: nyt 200 tilillä loppuuksi ruokaan ja muihin menoihin minulle ja lapselle

Mistä ihmeestä te löydätte näitä " miehiä " ? Onko joillakin naisilla ohjelmoitu päähän kusettakaa minua käyttäkää hyväksi!

T: Mies 34 vuotta

Vierailija
62/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla tosi mies, ap. Mä sain just mun mieheltä 250 e, kun yksi sen kaveri maksoi lainansa pois. Ihan pyytämättä, ojensi ne mulle ja sanoi, että sä kumminkin tarviit!

Jätä se sika.

Enpä tiedä, itse määritän tosimiehen vähän muilla kriteereillä kuin se, että kuinka paljon hän antaa minulle rahaa kouraan. Tasapainoisessa suhteessa kun ollaan, enkä ole itse minkää sugar daddyn tarpeessa. Kirjoituksen perusteella ap vaikuttaa nistiltä tahi peliongelmaiselta, joka hukkaa kaikki rahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä parisuhde 😂 Eipä tulis mieleenkään etten antais mun miehelle rahaa tossa tilanteessa. Olemme pari,olemme yhdessä, ei kaksi random tyyppiä saman katon alla....

Vierailija
64/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

n24 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla tosi mies, ap. Mä sain just mun mieheltä 250 e, kun yksi sen kaveri maksoi lainansa pois. Ihan pyytämättä, ojensi ne mulle ja sanoi, että sä kumminkin tarviit!

Jätä se sika.

Enpä tiedä, itse määritän tosimiehen vähän muilla kriteereillä kuin se, että kuinka paljon hän antaa minulle rahaa kouraan. Tasapainoisessa suhteessa kun ollaan, enkä ole itse minkää sugar daddyn tarpeessa. Kirjoituksen perusteella ap vaikuttaa nistiltä tahi peliongelmaiselta, joka hukkaa kaikki rahansa.

En mun miestä tosimieheksi kuvaillutkaan, se on hyvä mies! Yhteiset rahat, vain yksi pankkitili ja mies siivoaa, pesee omat vaatteensa, laittaa ruokaa ja on kuitenkin miehekäs mies. Toistakymmentä vuotta oltu yhdessä kuin paita ja peppu. Sugar daddyt on ihan jotain muuta.

Ja se, että mä tarviin rahaa: oon lähössä reissuun viikoksi pikapuoliin. Ja siellä rahaa menee.

Vierailija
65/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie pulloja kauppaan, tee Itsellesi puuroa evääksi.

Vierailija
66/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, yksi lapsi 200e tilillä. Huolehdi lapsesi/omasta tarpeistasi nämä 20 päivää. Miehesi on outo. Älä huomio hänen tarpeitaan, hankkikoon itse.

Vierailija
67/67 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoa touhua, kyllä oli nainen tai mies niin on todella rakkaudetonta ja sairasta erotella rahoja ja ruokia. Käsitys normaalista ja hyvästä on hävinnyt jos tuollaisen puolison kanssa pysyy kimpassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi