Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilillä 2e - mies ei suostu antamaan rahaa

Vierailija
09.09.2016 |

Vittu mikä idiootti toi mies. Mulla on rahat loppu ja kysyin rahaa työeväisiin mutta mies sanoi ettei anna penniäkään. Pitäisi ens viikon tiistaihin pärjätä. :/ Bussikorttikin menee umpeen sunnuntaina joten joudun menemään pummilla töihin maanantaina. Luottotietoja ei oo joten en saa edes mitään pikavippiä.

Mitä mä teen? Tekis mieli varastaa mieheltä lompakosta 20 e.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs oot idiootti hupeloinu rahas. Ei kellään ole velvollisuutta sulle rahaa antaa, ei myöskään miehen. Yritä nyt vaan kärsiä se rahattomuus. Jos vaikka oppisit jotain...

Suomessa avo- ja aviopuolisot ovat elatusvelvollisia suhteessa toisiinsa. Siksi suhteen toinen osapuoli ei voi hakea toimeentulotukea, jos toisella on rahaa ja toisella ei. 

Vierailija
22/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies perusteli sen, että ei anna rahaa? Avaas myös taloudellista tilannettanne enemmän, paljon sinä tienaat, paljon mies tienaa, paljon maksatte vuokraa, onko yhteisiä lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos ap käytti viimeiset rahansa ostaakseen hänelle ja miehelleen ruokaa? Niin minulle käynyt aina silloin tällöin, kun tulot reilusti alle tonnin kuussa ja 500e menee puoliskooni asumiskuluista ja en oikein viitsisi tehdä ruokaa vain itselleni, kun saman katon alla asutaan. Mies painaa kamalan pitkää päivää töissä ja minulle jää tämän vuoksi enemmän kotitöitä yms., joten on minusta ihan kohtuullista, että hänkin osallistuu pakollisiin ruokakuluihin, vaikka kauppareissut usein minulle jäävätkin, kun pääsen jo neljäksi kotiin.

Vierailija
24/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantai-iltaisin näitä miesvihaprovoja pukkaa aina ennätystahtiin.

Tämähän on ihan selvä naisvihaprovo. Aloittajana lompakkoloismies.

Vierailija
25/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaprovo loppui kuin seinään, kun ei saanut vastakaikua. Yllätys. Näitä tällä palstalla riittää.

Vierailija
26/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten bussilla voi matkustaa pummilla kun siinähän joutuu näyttämään korttia?

Vierailija
27/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs oot idiootti hupeloinu rahas. Ei kellään ole velvollisuutta sulle rahaa antaa, ei myöskään miehen. Yritä nyt vaan kärsiä se rahattomuus. Jos vaikka oppisit jotain...

Elämme hyvinvointiyhteiskunnassa, jossa kaikille on turvattava välttämätön toimeentulo. Sen välttämättömän toimeentulon takaa yhteiskunta, mutta jos avo- tai aviopuolisoiden yhteiset tulot ovat riittävät, tämä rikkaampi osapuoli on velvollinen turvaaman köyhemmän osapuolen toimeentulon ennen yhteiskuntaa. Muuta jonnekin sivistymättömään maahan, jos tämä Suomen systeemi ei kelpaa. Tosin monissa ns. kehitysmaissa on täysi itsestäänselvyys, että oman puolison kanssa jaetaan tulot. 

Vierailija
28/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaprovo loppui kuin seinään, kun ei saanut vastakaikua. Yllätys. Näitä tällä palstalla riittää.

Tai sitten viimesessä epätoivossaan ap sai niin paljon paskaa niskaan, että ei vain pystynyt enää lukemaan kommentteja. Aikamoista vihaa ja kusipäämäsyyttä sai ekoissa kommenteissa ihmisiltä, jotka eivät tiedä koko tarinaa. 

Vierailija
29/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso ei suostu omalle puolisolleen antamaan rahaa bussilippuun ja ruokaan, niin on hän kyllä todellinen kusipää, oli sitten mies tai nainen. 

Vierailija
30/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
31/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta samantapainen tilanne.Olemme naimisissa ja yksi 2 vuotias lapsi jota hoidan kotona. Usein rahat loppu kun huolehdin ruokaostoksista tienaan kh tkea 400 e kk, mies 2400 e netto.Miehen mielestä en tee mitään ja olen loinen ja punkki ja pitäisi mennä töihin, menisin mutta en ole saanut töitä.Tällöin myös lapsen.päivähoito maksaisi n.240 e kk miehen tulojen takia.Emme saisi emmekä saa mitään muita tukia miehen tulojen takia eikä hän suostu muuttamaan pois vuokra- asunnostamne.En voi itsekään muuttaa kun ei tuloja niin en saa vuokrattua asuntoa.Täytyy vaan yrittää sinnitellä ja ottaa pikavippejä kun tulee tiukkaa

Terveisin: nyt 200 tilillä loppuuksi ruokaan ja muihin menoihin minulle ja lapselle

Vierailija
32/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuuka ja julma mies sietäisi ulkoruokintaan. Varasta siltä lompakosta kaikki mitä löytyy, käytä sen korttia tai myy sen joku hifilaite tai pleikkari huuto.netissä. 

Vierailija
33/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiä miehiä Suomessa jotka eivät huolehsi naisestaan tai perheestään. Ihmekään että suomalainen nainen ei sellaista halua

Vierailija
34/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuisista lompakkoloisista riittää enemmän hupia kuin paremmastakin stand-up-koomikkojen illoista.

Vierailija
35/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta samantapainen tilanne.Olemme naimisissa ja yksi 2 vuotias lapsi jota hoidan kotona. Usein rahat loppu kun huolehdin ruokaostoksista tienaan kh tkea 400 e kk, mies 2400 e netto.Miehen mielestä en tee mitään ja olen loinen ja punkki ja pitäisi mennä töihin, menisin mutta en ole saanut töitä.Tällöin myös lapsen.päivähoito maksaisi n.240 e kk miehen tulojen takia.Emme saisi emmekä saa mitään muita tukia miehen tulojen takia eikä hän suostu muuttamaan pois vuokra- asunnostamne.En voi itsekään muuttaa kun ei tuloja niin en saa vuokrattua asuntoa.Täytyy vaan yrittää sinnitellä ja ottaa pikavippejä kun tulee tiukkaa

Terveisin: nyt 200 tilillä loppuuksi ruokaan ja muihin menoihin minulle ja lapselle

Sullahan on asiat sikäli ok että vuokraa, sähköä yms laskuja ei tarvitse maksaa lainkaan. Miksi et hae töitä jos lapsi on jo 2v? Olen tod pahoillani että vaikutan ilkeältä mutta mä olen itse joutunut aina pärjäämään.

Vierailija
36/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa avo- ja aviopuolisot ovat elatusvelvollisia suhteessa toisiinsa. Siksi suhteen toinen osapuoli ei voi hakea toimeentulotukea, jos toisella on rahaa ja toisella ei. 

Ei avopuolisolla kyllä mitään elatusvelvollisuutta ole.

Vierailija
37/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat heti avioeron, niin kunta on velvollinen sulle ja lapselle asuinpaikan antamaan, sitten alat saada asumistukea, lapsilisään yh-korotuksen, ja elatusmaksun lapselle, saatat saada sossustakin vielä rahaa, ja päivähoitomaksu on minimaalisen pieni kun pääset töihin.

Vierailija
38/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat heti avioeron, niin kunta on velvollinen sulle ja lapselle asuinpaikan antamaan, sitten alat saada asumistukea, lapsilisään yh-korotuksen, ja elatusmaksun lapselle, saatat saada sossustakin vielä rahaa, ja päivähoitomaksu on minimaalisen pieni kun pääset töihin.

Minimaalisen pieni päiväkotimaksu? Mulla se on just elatusmaksun verran.

Vierailija
39/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on asiat sikäli ok että vuokraa, sähköä yms laskuja ei tarvitse maksaa lainkaan. Miksi et hae töitä jos lapsi on jo 2v? Olen tod pahoillani että vaikutan ilkeältä mutta mä olen itse joutunut aina pärjäämään.[/quote

Hänhän sanoi että ei ole saanut töitä, eli on hakenut töitä. Tajuatko sitä että töitä ei ole kaikille? 600 000 ihmistä on vailla töitä vaikka haluaisi tehdä töitä. Ja onhan se moraalisesti väärin että jos ollaan naimisissa ja laki jo sanoo että on elatusvelvollisuus, ja on vielä se lapsikin, niin mies ei elätä kunnolla perhettään vaikka rahaa on, ei ole rakkaudesta tietoakaan tuossa suhteessa.

Vierailija
40/67 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla tosi mies, ap. Mä sain just mun mieheltä 250 e, kun yksi sen kaveri maksoi lainansa pois. Ihan pyytämättä, ojensi ne mulle ja sanoi, että sä kumminkin tarviit!

Jätä se sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän