Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuiko mies minuun tänään???

Vierailija
09.09.2016 |

Minuun ei yleensä ihastuta, en ole ainakaan huomannut mitään sellaista, en ole ulkoisesti tyrmäävä vaan aika tavis. Törmäsin töiden kautta tänään mieheen, joka alkoi punastella ensitapaamisesta lähtien ja hymyillä hömelön näköisesti. Käteltiin normaalisti ja mies oli siitä hetkestä kuin kuu-ukko. Sellainen kummallinen vieno katse oli, oikeastaan aika hauska. :D
Mies oli ulkoisesti "out of my league" joten en todellakaan edes ajatellut itse ryhtyä siinä keimailemaan joten pysyttelin asiallisena, etten nolaa itseäni esittämällä jotain asiantuntijaa. Koin itsekin joitain viboja sitten kun miehen puolelta tuli katseita ja hymyjä, mutta selittelin ne kuvitelmaksi.
Miehen tehtävä oli perehdyttää minut tehtävään ja tekee sitä työkseen, en ole tavannut häntä aiemmin. Sekoili sanoissaan ja unohti mitä oli sanomassa, sitten nosti katseensa ja hymyili ja sitten taas opasti totisen näköisenä. Oli kyllä herttainen ilmestys! :D
Ei mulle yleensä tule viboja, että joku olisi ihastunut mutta tästä kaverista tuli sellainen tunne heti ensikatseesta. Ei vaikuttanut kuitenkaan flirtiltä yhtään, päinvastoin. Jännittäjätyyppejäkin olen tavannut, eivätkä ne yleensä hymyile koko hammaskalustollaan, tosin erilaisia ihmisiä on.
Voihan se olla, että jännittää ylipäätään ihmisiä.
Kosketti tapaamisen aikana, esim. ohjasi kättäni asiallisesti ja toisen kerran jouduin itse koskettamaan sen kättä, tosin työhön opastukseen kuuluu pieni fyysinen kontakti väkisinkin, eli sinällään ei mitään outoa.
Kun työosuus oli ohi niin mies katsoi kelloa ja sanoi, että voi hemmetti, annatko puhelinnumeron niin voin laittaa viestillä vielä tarkempia ohjeita ja jos tarvitsen vielä opastusta niin voi tulla auttamaan. Tämä numeron antaminen ei yleensä ole käytäntönä, mutta annoin, koska oli niin suloinen tapaus. :D
Pikkuisen meni pasmat sekaisin. :/ Itse mietin kuvittelevani kaiken siksi, kun se alkoi oikeastaan heti kättelemisen jälkeen ensimmäisen lauseenvaihdon jälkeen, yleensä eikös tunteiden heräämiseen kestä hetki, ei kait kukaan ihastu toiseen viiden sekunnin aikana.. Siksi mietin, onko täällä tyyppejä joille käynyt niin, että nolaa itsensä kuvittelemalla jonkun ihastuneen ja sitten onkin ollut vaan ujo tyyppi. :/
Help. Onko muita vastaavaa kokeneita??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww, ihastunut se on. Sun on varmaan ihan pakko soittaa jostain ongelmasta sille pikapuoliin :)

Vierailija
2/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aww, ihastunut se on. Sun on varmaan ihan pakko soittaa jostain ongelmasta sille pikapuoliin :)

Ei kun se pyysikin sun numeroa, sori. Kohta se tekee tikusta asiaa ja soittaa, sano minun sanoneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut sormusta, muuten, jos joku kysyy. Eikä mullakaan.:) Jos ei soita tai viesti, niin varmaan voin päätellä, että kuvittelin kaiken. Työhön liittyvää ei pitäisi tulla enää mitään. En muuten edes tiedä sen nimeä, en muista yhtään minkä nimen kertoi kätellessä, kun en yleensä rekisteröi näitä tällaisia kun joka päivä tapaa uusia ihmisiä.

Vierailija
4/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessaharhat.

Vierailija
5/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin saan sen nimen kyllä työpaikan kautta helpostikin selville, mutta jos mies on itse kysynyt mun numeron eikä käytä sitä, niin ei kannata kyllä itsekään viestitellä perään. Pahintahan olisi, että kaveri onki sosiaalisesti vaan tosi ujo ja hermoilee ja sitten pitäisi ihan munahaukkana, kun ongin sen numeron jostain ja alan laittamaan viestejä.

Miten olette huomanneet, että joku ihastuu? Mulle ei ole ennen käynyt näin.

Vierailija
6/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinsessaharhat.

TÄTÄ pelkään itsekin. :P Voi olla, että kuvittelin kaiken. Ei vaan ole tapana!

ap

Vierailija
7/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin saan sen nimen kyllä työpaikan kautta helpostikin selville, mutta jos mies on itse kysynyt mun numeron eikä käytä sitä, niin ei kannata kyllä itsekään viestitellä perään. Pahintahan olisi, että kaveri onki sosiaalisesti vaan tosi ujo ja hermoilee ja sitten pitäisi ihan munahaukkana, kun ongin sen numeron jostain ja alan laittamaan viestejä.

Miten olette huomanneet, että joku ihastuu? Mulle ei ole ennen käynyt näin.

Olin hiljattain lomalla siellä yksi tyyppi taisi ihastua muhun. Ekana iltana yhtäkkiä huomasin kun se katsoo ihan suoraan muhun ja piiiitkään. En siinä kohtaa tajunnut, olin vähän ajatuksissani ja väsynyt matkasta ja vaan katsoin takaisin ja ihmettelin että mitä se tuijottaa. Seuraavien päivien aikana tajusin että aina kun menin ohitse hänestä tai hän minun läheltäni, niin se katsoi tosi intensiivisesti suoraan silmiin, hymyili, huomasin toisinaan kun katseli minua sivummalta jne. Olin aina ihan vaikeana näissä tilanteissa kun olen aika ujo. Olen naimisissa ja joten "juttu" jäi tälle silmäpeliasteelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi