Millainen paikka on Satakunta?
Itäsuomalaisena kysyn, koska Kainuun ohella se on itselle yksi Suomen maantieteellinen p*rsereikä :D en pahalla tarkoita, mutta ei ole koskaan tullut käytyä ja en ole kyllä porilaisia tai raumalaisia tavannut ainakin luulisin niin. Millaisia ihmiset siellä on? ja onko Satakunta hyvä paikka asua?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole kuin Huittinen. Eikä sekään nyt maineensa veroinen paikka ole.
Onko Huittisten seurahuone vielä toiminnassa?
Kyllä on. Käyn välillä huittisissa.
Itse pidän satakuntalaisista hyvinkin paljon.
T. Varsinais-suomesta muuttanut.
Tämmönen maaseutumainen paikka. On toki just ne Pori ja Rauuma mutta ei ne mitään metropolia ole. :D
Ite Eurasta ja täällä on ihan mukavaa asua
Rauma on kaunis pieni kaupunki ja täällä on suhteellisen hyvä asua ja elää, mutta ei täälläkään juuri mitään tapahdu; torielämä on näivettynyt , Vanhassa Raumassa on paljon tyhjää liiketilaa, samat tanhut ja markkinat joka kesä ja jouluna katsottavana on lähinnä sinänsä kauniit jouluvalot. Porista ei minulla ole mitään kerrottavaa koska raumalaisena en juurikaan siellä käy ellen sairastu ja joudu Satakunnan keskussairaalan palveluita käyttämään.
Siellä on hyvää Satakunnan kakkoa syötäväksi.
Muutin Uudeltamaalta muutama vuosi sitten. Olen ollut kuin kotonani Porissa, en kaipaa pois. Pidän ihmisistä, huumorista, luonnosta. Meri ja joki, ihanat puutalokorttelit, sopivasti ihmisiä. Kaunis Rauma vieressä, Turkuun ja Tampereelle pääsee nopeasti viikonlopuksi jos sattuu tulemaan ikävä isomman kaupungin elämää.