Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kahvipöydän tarjottavat ällöttää sinua?

Vierailija
09.09.2016 |

- vohvelit, erityisesti mansikanmakuiset
- sokerikorput / hapankorput. Samaa paskaa.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerikorppu ja hapankorppu ovat kyllä aika kaukana toisistaan, eivät minusta "samaa paskaa". Ei ällötä mikään, Domino-keksit jätän ottamatta.

Vierailija
62/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeen kaikki, varsinki ällömakeat marjaiset leivokset ja kakut. Lähinnä tykkään pullasta, tiikerikakusta ja piimäkakusta, ja joistakin kekseistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt varsinaisesti ällötä, mutta en ymmärrä, miksi rinkeleitä on olemassa. Kävin yhtä työttömyyskurssia ja joku toi aina kaffeen kanssa sinne rinkelipussin. Söin niitä nälkääni joskus. Eivät maistuneet millekään.

Suomessa syödään rinkelit "väärin".

Muualla ne täytetään, kuten sämpylät tms.

Häh, kuka ei täytä rinkeliä?! Laitan aina esim tuorejuustoa, punasipulia/nippusipulinvarsia, tomaattia, parmesaania, rucolaa, oliiveja, päärynää, kurkkua... mitä milloinkin. Jokuko nakertaa sellaisenaan? Ja tykkään eniten voirinkelistä, ikävää että kaupoista saa usein vain vesi- ja vaniljarinkeleitä.

Se on yllättävän yleistä, ettei täytetä. :)

Aina hämmennyksissä katon, kun jengi mättää niitä kuivia rinkeleitä napaansa tai ehkä dippaa kahviinsa. Lisäksi ihmettelen niiden suosiota, kun aina niitä jokaisessa työpaikassa on tarjottu sellaisenaan.

Jospa uusi sukupolvi olisi viisaampaa.

Mä en pidä niistä, kun ovat niin kuivia. Enkä ole viittinyt näytösluonteisesti niitä alkaa täyttämään, kattokaas kun näin minä "maailmanmatkaaja" olen erilainen ja täytän näitä. < noinhan se nähtäisi, on se ylimielinen snobi. ;D

Vierailija
64/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku perversio noihin kanelikorppuihin. Aina kaapissa ja niitä nakerran kahvin seurana. En tajoa vieraille.

Vierailija
65/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt varsinaisesti ällötä, mutta en ymmärrä, miksi rinkeleitä on olemassa. Kävin yhtä työttömyyskurssia ja joku toi aina kaffeen kanssa sinne rinkelipussin. Söin niitä nälkääni joskus. Eivät maistuneet millekään.

Häh, kuka ei täytä rinkeliä?! Laitan aina esim tuorejuustoa, punasipulia/nippusipulinvarsia, tomaattia, parmesaania, rucolaa, oliiveja, päärynää, kurkkua... mitä milloinkin. Jokuko nakertaa sellaisenaan? Ja tykkään eniten voirinkelistä, ikävää että kaupoista saa usein vain vesi- ja vaniljarinkeleitä.

Aina hämmennyksissä katon, kun jengi mättää niitä kuivia rinkeleitä napaansa tai ehkä dippaa kahviinsa. Lisäksi ihmettelen niiden suosiota, kun aina niitä jokaisessa työpaikassa on tarjottu sellaisenaan.

Mä en pidä niistä, kun ovat niin kuivia. Enkä ole viittinyt näytösluonteisesti niitä alkaa täyttämään, kattokaas kun näin minä "maailmanmatkaaja" olen erilainen ja täytän näitä. < noinhan se nähtäisi, on se ylimielinen snobi. ;D

kuinka se reikä täytetään?

Vierailija
66/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä huomaa, miten eri jutuista ihmiset tykkää. Mä tykkään niistä pitkulaisista kuivista sitruunanmakuista vohveleista ja rinkeleistä. Etenkin jos rinkeliä lämmittää muutaman sekunnin mikrossa, siitä tulee koostumukseltaan kivan nahkea ja pehmeä :D

Mutta mikä ällöttää, niin voileipäkakut, etenkin semmoiset kinkkurullin koristellut. Ja lihahyydyke, kai se sillä nimellä kulkee.

Totta! Minä nhoan kääretorttuja, mutta ajattelin ostaa itselleni nelikymppislahjaksi voileipäkakun, ja syödä sen yksin. Tai no, mies pääsee jaolle, lasken sen varaan, ettei teinille kelpaa kuitenkaan :D

Vierailija
67/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle ei kelpaa mikään kaupasta ostettu valmis, ja toiselle taas ei mikään itse tehty. Mitä siellä kahvipöydässä pitäisi sitten tarjota?

Parasta on olla kutsumatta koskaan ketään mihinkään ja niinhän nykyään pitkälti on tapanakin. Jokainen kyhnää omassa kopperossaan nakertaen jotain steriiliä.

Vierailija
68/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus kotikutoinen täytekakku, johon kerma on piiminyt jääkaapissa päälle ja karkit sulaneet.

Vierailija
69/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kinkku- ja juustosiivulla.

Vierailija
70/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua varsinaisesti ole koskaan  ällöttänyt  yhtään mikään kahvipöydässä ollut tarjottava. - Sen sijaan kun olen kieltäytynyt esimerkiksi tarjolla olleesta kakusta, niin  joskus on harmittanut hieman se, että olen saanut kuulla  moraalisaarnoja "oikeista vaihtoehdoista" tai kehoituskia, että kai  nyt voisin ainakin yhden palan maistaa, että kyllä me muistettettiin, että  ruokarajoitteesi, mutta kun aateltiin, että se nyt on vain pieni  osa tota kakkua, kun onhan siinä niin paljon muutakin. Voit siitä -kakusta- syödä, vaikka tota kuorrutetta siitä päältä.

Vierailija
71/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikkapullat

Vierailija
72/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle ei kelpaa mikään kaupasta ostettu valmis, ja toiselle taas ei mikään itse tehty. Mitä siellä kahvipöydässä pitäisi sitten tarjota?

Kaikki suoraan leipomosta tai Stockan vitriinistä, luulisin.

Niin kai tuo on tulkittava. Aika harva kai kuitenkaan hakee ihan peruskahvipöytään tarjottavia konditoriasta. Ainakaan sellaisilla seuduilla, joissa ei löydy leipomoa ihan nurkan takaa.

Vierailija
73/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaupan valmisleivonnaiset jotka pysyy varmasti muuttumattomina jotain 100vuotta kaikkien niiden e-koodien takia mitä niihin on vedetty yyyyäääööök

Vierailija
74/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyydytetyt kakut, eli ns. juustokakut (ei siis new york cheese cake vaan ne missä on yleensä jotain sosetta päällä)

Nämä! Ja kaikenlaiset kuivakakut. Yleensäkään en juuri makeasta välitä, mutta silti monenlaista syön. Noita en pysty.

Vierailija
75/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakku, hirveetä mössöä

Vierailija
76/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakut. Kaikki makea. Valmistaikinasta tehdyt piiraat esim. kinkkupiiras. Valmistaikina maistuu tehtaan liukuhihnalta.

Vierailija
77/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bebe-leivokset :/

Vierailija
78/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kuivat pullapitkot muovikääreistä

- digestive- keksit

- marie- keksit

- hannun ja kertun piparit

- sitruunavohvelit

- sokerikorput

- mansikkahillo-kermavaahtokakku

Olin juuri juhlissa jossa kahvipöydän tarjottavat oli oikeasti tällaisia. Kukaan ei syönyt paljon mitään, paitsi vanhat ihmiset pullaa. Ihan oikeasti samalla rahalla ja vaivalla saisi vaikka mitä ihania jäätelöitä, maukkaita suklaakeksejä, leipomon pullaa ja edes joltain muulta kuin öklöltä hillolta maistuvan kakun. Tarjoaako joku näitä ihan kiusallaan?

Vierailija
79/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ällötä, kaikki makea käy ja suolapalat nammm.

Vierailija
80/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://cdn.mytaste.org/i?u=http%3A%2F%2Fotavafiles.fi%2Fplaza%2Fs%2Ff%2…

http://sipa.s-palvelut.fi/?url=https%3A%2F%2Fwww.yhteishyva.fi%2Fdocume…