Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kahvipöydän tarjottavat ällöttää sinua?

Vierailija
09.09.2016 |

- vohvelit, erityisesti mansikanmakuiset
- sokerikorput / hapankorput. Samaa paskaa.

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle ei kelpaa mikään kaupasta ostettu valmis, ja toiselle taas ei mikään itse tehty. Mitä siellä kahvipöydässä pitäisi sitten tarjota?

Kaikki suoraan leipomosta tai Stockan vitriinistä, luulisin.

Vierailija
42/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää täytekakusta, hyi sellainen märäksi kostutettu, jossa on jotain banaanisörsseliä sisällä ja viittä vaille voiksi vatkattua kermaa päällä. 

Voileipäkakut.

Pullasta sen sijaan tykkään, kahvin kanssa pulla käy tosi hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki kaupan keksit (Digestiveistä tykkään). Tai no ei ehkä ällötä, mutta en viitsi syödä, varsinkin jos on muuta tarjolla. Syön mielelläni kaikkea itse tehtyä. Suolaisesta pidän enemmän kuin makeasta

Vierailija
44/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelikeksit, kuivakakut, pullapitkot rusinoilla ja ilman, ällön makeat keksit esim. Maraboun. Nyt tosin kaikki tuntuu ällöttävän kun oon raskaana... Muulloin ei ongelmaa syödä vaikka mokkapaloja.

Vierailija
45/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat täytekakut, varsinkin kermavaahto- ja banaanitäytteiset. Kuivakakut, piparit, Carneval- ja Marie-keksit. Kaikki kaupanhyllyltä peräisin oleva muovipussitavara, yngh. Mauttomat mokkapalat.

Itse asiassa lähes kaikki, mitä yleensä tarjotaan, on sellaista, mitä syön pelkästä kohteliaisuudesta eli eivät todellakaan ole herkkuja. Sitten ottaa päähän, kun joutuu syömään jotain lihottavaa lisäaine+rasva+sokerimössöä, mikä ei ole edes hyvää. Monta kertaa olen haaveillut, että jos saisi vaikka ruisleipäpalan ja voita, niin olisi onnellinen. Makeista tykkään itse hyvin tehdyistä jutuista, joissa on reilusti suklaata tai marjoja eli muutakin makua kuin sokeri. Jotkut valmiit suklaakeksit ovat ok.

Vierailija
46/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippaleivät. Pahoja yökötyksiä mielestäni.

Vierailija
47/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kääretortut, rusinapullat ja maustekakut (sain liikaa maustekakkua lapsena). Niin ja Jyväs-Hyvän suklaapisarat, olin töissä nuorena em. yhtiön tehtaalla.

Vierailija
48/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyydytetyt kakut, eli ns. juustokakut (ei siis new york cheese cake vaan ne missä on yleensä jotain sosetta päällä)

Varsinkin jos liivate ei ole kunnolla sulanut, vaan sellaisia jänteitä muistutavia klimppejä on siellä kakussa... 

Hyydytetyt kakut ova kamalia, juustokakku menee vain paistettuna.

Vierailija
49/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakut.

Vierailija
50/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korput ja vesirinkelit on vähän njäääh... en välitä.

Vierailija
51/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti mikään, tykkään kaikenlaisesta tarjottavasta. Korpuissakaan ei ole mitään vikaa. Hyviä teen kanssa. Ja pelkkä teekin riittää, jos mitään 'kastettavaa' ei ole.

Ainoastaan jos epäilen, että on esim. huonosti säilytettyä, vanhentunutta tai hiuksia/karvoja sisältävää tarjottavaa, niin puistattaa. Kerran söin ystäväni luona kaveriltaan saamaa marjaleipomusta ja siinä oli rehellisesti sanoen enemmän kissankarvoja kuin marjoja. Söin kuitenkin kohteliaasti sen yhden ottamani (onneksi pienen) palan, vaikka aika paljon tökki...

Vierailija
52/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt varsinaisesti ällötä, mutta en ymmärrä, miksi rinkeleitä on olemassa. Kävin yhtä työttömyyskurssia ja joku toi aina kaffeen kanssa sinne rinkelipussin. Söin niitä nälkääni joskus. Eivät maistuneet millekään.

Suomessa syödään rinkelit "väärin".

Muualla ne täytetään, kuten sämpylät tms.

Häh, kuka ei täytä rinkeliä?! Laitan aina esim tuorejuustoa, punasipulia/nippusipulinvarsia, tomaattia, parmesaania, rucolaa, oliiveja, päärynää, kurkkua... mitä milloinkin. Jokuko nakertaa sellaisenaan? Ja tykkään eniten voirinkelistä, ikävää että kaupoista saa usein vain vesi- ja vaniljarinkeleitä.

Vierailija
53/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pågen-pullat, kamalan makuisia.

Vierailija
54/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Rusinapullat

-kaupan valmis piirakat (esim. Fazerin mustikkapiirakka)

Vierailija
55/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, koska keliakia eikä gluteenittomana saa leivottua mitään ilman, että koostumus on tiivis kuin tiiliskivi. Muutenkaan en tykkää makeasta enkä hiilihydraateista.

Vierailija
56/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kääretortut. Maistuvat raa'alta kananmunalta.

Vierailija
57/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ollur ruoan suhteen nirso, vaan minulle on aina uponnut ihan kaikki, muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta. Sen lisäksi olen vieläpä hyvin perso makealle. Vaan kuten joku jo mainitsikin, niin unelmatorttu on aivan käsittämättömän kamalaa. Lapsena kun näin ensi kertaa unelmatortun, innostuin heti, kun se näytti tietysti tosi herkulliselta paksuine täytteineen. Sain itselleni tosi ison palan, mutta siitä meni alas vain yksi lusikallinen, ja sekin vaivoin. Siinä täytteessä vain on jotain mätää. Sen jälkeen olen pariin oteeseen yrittänyt maistaa niin kaupasta ostettuja kuin jonkun itsetekemiäkin unelmatorttuja ajatellen, että ehkä aiemmin on sattunut kohdalle vain epäonnistuneita torttuja, mutta aina ne maistuvat yhtä iljettäville.

Pågenin pikkupuustit ovat ihan ok syötävää, mutta menin maistamaan samalta valmistajalta niitä ihme pikkutäytepullia silloin, kun ne tulivat kauppoihin. Ne eivät olleet varsinaisesti pahoja, mutta eivät ne kyllä miltään maistuneet. En osta uudestaan.

Vierailija
58/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä huomaa, miten eri jutuista ihmiset tykkää. Mä tykkään niistä pitkulaisista kuivista sitruunanmakuista vohveleista ja rinkeleistä. Etenkin jos rinkeliä lämmittää muutaman sekunnin mikrossa, siitä tulee koostumukseltaan kivan nahkea ja pehmeä :D

Mutta mikä ällöttää, niin voileipäkakut, etenkin semmoiset kinkkurullin koristellut. Ja lihahyydyke, kai se sillä nimellä kulkee.

Vierailija
59/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää voileipäkakku.

Vierailija
60/89 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla koska se hiivan maku on paha ja nenä ja vatsa turpoaa