Mitkä kahvipöydän tarjottavat ällöttää sinua?
- vohvelit, erityisesti mansikanmakuiset
- sokerikorput / hapankorput. Samaa paskaa.
Kommentit (89)
Kyllä monen keittiöhygienia ällöttää. Muutamallakin tutulla on tapana huomaamattaan nuolaista näppejään jos ne osuvat johonkin ruokaan... Kiva syödä tällaisen henkilön kuorruttamaa kakkua, siinähän ei todennäköisesti näppeihin osu... Toinen on nää pikkulasten räkä roiskuen puhaltamat kakkukynttilät, pisarat vaan kiiltelee kakulla, yöks. Ja sit vielä se kissa tassuttelemassa pöydällä, avot!
Yhdelle ei kelpaa mikään kaupasta ostettu valmis, ja toiselle taas ei mikään itse tehty. Mitä siellä kahvipöydässä pitäisi sitten tarjota?
Kaveri oli kerran tohkeissaan tehnyt kaakaokeksejä. Oli vaan vaan niin järkyttävän kovia ja mauttomia, että lähes 10min söin sitä puolikasta. Lopuksi syötin hänen koiralle, kun kaveri oli vessakäynnillä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheen itse tekemät tuotteet.
Vaikka itse tehty kermakakku. Lapset nuollu ja lääppiny.
Eläinperheessäkin on epähygieenistä.
Tau jos itse tehtyä ja isäntäperheellä kukkii herpes
Toi eka on kyllä niin ymmärrettävää kun itekin sai pentuna kavereitten synttärinä muutaman kerran oksennustaudin. Ei mikään tartu niin ärhäkkään ku ruokamyrkytys... :D
Ei nyt varsinaisesti ällötä, mutta en ymmärrä, miksi rinkeleitä on olemassa. Kävin yhtä työttömyyskurssia ja joku toi aina kaffeen kanssa sinne rinkelipussin. Söin niitä nälkääni joskus. Eivät maistuneet millekään.
Kaikki käy, paitsi (usein saksalaiset) ikikakut vähän epäilyttävät säilöntä- ja muiden lisäaineiden takia.
Ja ei-niin-tuoreet kermaa tms. sisältävät kakut menevät vaikeasti alas. Etenkin, jos niihin on tarttunut sivumaku säilytettäessa jääkaapissa ilman kupua. Miehen isotäti tarjoilee tällaisia kakkusia... Täti on ihana, mutta vähän jo vanhuuttaan höpsähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri oli kerran tohkeissaan tehnyt kaakaokeksejä. Oli vaan vaan niin järkyttävän kovia ja mauttomia, että lähes 10min söin sitä puolikasta. Lopuksi syötin hänen koiralle, kun kaveri oli vessakäynnillä.
Olikohan mun kaveri leiponut samalla ohjeella. Kaameita sementtikeksejä. Nakersin tunnin keksiä ja olin varma, että saan suolisolmun tai tekohampaat.
Kuten jo monta kertaa onkin mainittu, epähygieenisyys ällöttää eniten.
Lasten klähmäisin ja kuolaisin käsin koristeltu kakku, kynttilät puhalletaan niin että sylki lentää, kissa käy nuoleskelemassa kakkulapiota juuri ennen leikkausta... hyyyyyyyyyh. En syö mielelläni mitään sellaista, minkä mainostetaan olevan lasten itse leipomaa ja koristelemaa.
Hyydytetyt kakut, eli ns. juustokakut (ei siis new york cheese cake vaan ne missä on yleensä jotain sosetta päällä)
Miten ei oo vielä mainittu vokleipäkakkuja? Yff!!!
Ja joo, ne lasten synttäreiden täytekakut kynttilöiden puhaltamisen jälkeen ei oikein inspaa. Ei kyllä täytekakut muutenkaan, joten ei iso menetys.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt varsinaisesti ällötä, mutta en ymmärrä, miksi rinkeleitä on olemassa. Kävin yhtä työttömyyskurssia ja joku toi aina kaffeen kanssa sinne rinkelipussin. Söin niitä nälkääni joskus. Eivät maistuneet millekään.
Suomessa syödään rinkelit "väärin".
Muualla ne täytetään, kuten sämpylät tms.
Pulla. yök. maistuu hiivalle ja turv ottaa. lisäksi saan hiivaleivonnaisista aina ripulin, niiniin ei senkään takia oikein houkuta ottaa 🤔
Minua ei ällötä eikä kuvota mikään ruoka, kahvipöydässä tai muualla tarjottava.
Toki on syötäviä, joista en erityisemmin pidä, mutta enpä nosta asiasta haloota. Jätän vain sellaiset ottamatta. Jos tarjolla ei ole mitään muuta, sitten tietenkin nyrpistelemättä syön ja kiitän kohteliaasti emäntää/isäntää.
perinteinen unelmatorttu. voita ja tomusokeria sekä raakaa keltuaista vatkattu sekaisin. mössö laitettu imelän kakklevyn väkiin. yäääh
En kyllä keksi mitään, mikä voisi olla kahvipöydässä ja ällöttää minua...