Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut pomoon

Line S.
09.09.2016 |

Olen ihastunut pomooni - onneksi on projekti kyseessä. Mitä voin tehdä? Se häiritsee omana itsenä olemista. Oon ehkä 40%:sti lukossa tilanteissa. Tekis mieli vaan katsoa silmiin. Koko ajan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snif

Vierailija
2/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäädytä tunteet. Voit joutua muuten katumaan. Ei kyllä kannata liiaksi antaa kylmääkään, koska sitäkin voi joutua katumaan. Useimmat pomot on petoja, eivätkä ymmärrä tunteita. Vitsi, vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hölmöä koko juttu. Miksi tunteet ei tottele?

Vierailija
4/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluat leikkiä tulella?

Vierailija
5/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vaan rauhaa.

Vierailija
6/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Line S. kirjoitti:

Jos mies on vapaa niin sen kun teet aloitteen. Näet sitten mitä siitä seuraa. 

ps, jos mies on hyvännäköinen, tuo on suhteellisen tyypillistä. Tunteet vain ei jätä rauhaan. Traagista ja ihmeellistä! Tämä mies on selvästi minulle tarkoitettu. Joku kumma ihmeellinen juttu hänessä vetää puoleensa. Lue: helvetin komea mies jolla on valtaa ja enemmän rahaakin kuin sinulla. Yhyy, yhyy, mutta kun tunne.

Vierailija
7/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Line S. kirjoitti:

Jos mies on vapaa niin sen kun teet aloitteen. Näet sitten mitä siitä seuraa. 

ps, jos mies on hyvännäköinen, tuo on suhteellisen tyypillistä. Tunteet vain ei jätä rauhaan. Traagista ja ihmeellistä! Tämä mies on selvästi minulle tarkoitettu. Joku kumma ihmeellinen juttu hänessä vetää puoleensa. Lue: helvetin komea mies jolla on valtaa ja enemmän rahaakin kuin sinulla. Yhyy, yhyy, mutta kun tunne.

plääh.ties vaikka aloittaja olisi paremman näköinen ja varakkaampi kuin ihastuksensa. valta harvemmin tekee ihmiselle hyvää, joten kukapa sitä jaksaa jahdata ihastuksessa. olipa häijyilyä taas kerrakseen.

Vierailija
8/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa hänet jossakin missä hän ei ole pomo. Vaikka kaupassa (arkisine ostoksineen) tai lenkillä (surkeana 2005 vuoden verkkareissaan). Näet hänet uudessa valossa ilman auktoriteetin tuomaa sädekehää! Kokemusta on

Vierailija
9/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yks päivä tavattiin niin sanoin moi ja katsoin silmiin. Katsoin heti pois, koska jotenkin ujostuttaa katsoa pitkään silmiin. Näin syrjäsilmällä, että se jäi katsomaan. Sitten se aina hymyilee puhuessaan ja katsoo silmiin reteesti.

Kun näin sen ihan ekan kerran, näimme toisemme kaukaa ja katsoimme toisiamme tavallista pidempään. Se on sellanen iloinen höpöttelijä. Minäkin olen yleensä, mutta nyt oon vaipunu johonkin lukkotilaan. Mä haluisin vaan tehä työni ja olla oma itseni, mut jumitan.

Kun se tarjoo lounasta tai kahvia niin tulee sellanen olo, et must huolehditaan ja se vitsaili ostaessaan kysymättä viinerin, et oon vähä näivettyneen näkönen. Vaikken tod. ole :D

En tiedä, miten mä oisin...

Vierailija
10/11 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy

Vierailija
11/11 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kummaa ostaa viineri kysymättä. Kyllä ilmeisesti nuorempaa naista saa pilkata ihatumisesta, jonka varmaan vanhempi ukko on aiheuttanut tahallaan ja ylläpitää ihan vain ihailussa paistatellakseen. Jos on mieleen, että miehellä on enempi valtaa, jota voi hyödyntää härskisti, niin mikäs siinä. Ottaa siinä sitten aviomiehekseen ja katsoo, kun se tarjoilee sitten sitä makiaa omien lasten teini-ikäisille kavereille. Kokeile ostaa äijälle jälkkäriksi torttu ja sano, että näytät pomo vähän rupsahtaneelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän