Pitäis olla jotain rakkauden huumaa, mutta toisesta ei juuri kuulu...
Muutenkin kauhean pidättyväinen, ei puhu tunteista eikä tee aloitteita läheisyyteen...
Ystävyydestä tämä alkoi ja alan miettii että pitääkö yhä vaan ystävänä :(. Kun ei tämä minnekään etene.
Kommentit (9)
Joku on lukenut naistenlehtiä, kuinka ei pidä olla liian innokas ja päälle käyvä :D
Avaa vähän lisää? Kauanko olette tunteneet, oletteko sopineet seurustelusta jne.
Menitkö sänkyyn ystävän kanssa? Luulen että olet ymmärtänyt väärin teidän tilanteen. Jos toinen halusikin vain fyysistä läheisyyttä mutta ei enempää? Voi tarkoittaa myös halailua ja muuta lähekkäin olemista kun vain seksiä.
Niin mikä alkoi? Jos kyse oli vain seksistä, mutta sinun oma oletuksesi oli, että siitä seuraa jotain suurempaa.
Ollaan tunnettu useempi vuosi mutta sit yhtäkkiä tunteet jotenkin roihahti. Ollaan edetty pikkuhiljaa, ei edes menty sänkyyn vaan haleja pusuja kädestä kiinni pitämistä ym. Hän otti jo kerran takapakkia mutta palasi takaisin ja oli aivan ihana. Tämä on vaan liian pliisua mulle. Ei tää taida edetä...
ap
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tunnettu useempi vuosi mutta sit yhtäkkiä tunteet jotenkin roihahti. Ollaan edetty pikkuhiljaa, ei edes menty sänkyyn vaan haleja pusuja kädestä kiinni pitämistä ym. Hän otti jo kerran takapakkia mutta palasi takaisin ja oli aivan ihana. Tämä on vaan liian pliisua mulle. Ei tää taida edetä...
ap
Eipä taida. Korkkarit kattoon ja pidä kivaa!
Joo näin oon aatellut.
Tekee silti pahaa, jos hänellä onkin tunteita, kun välillä niitä tuntuu olevan, tää on vaan MULLE liian pliisua. Rakastan häntä kyllä vielä, mutta en voi vaatia häntä muuttumaan. Eikä se kipinä väkisin sieltä päin synny.
ap
Ennen olin aktiivinen hänen kanssa.
Enää en jaksa.
Jos ei kuulu eikä tahdo nähdä niin olkoon.
Kai tässä maailmassa riittää läheisyyskaipuisiakin ihmisiä.
ap
Keinustuolissako istut odottamassa?