Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan nuoret ovat itten pellejä

Vierailija
09.09.2016 |

Löytyy kaikenlaisia rasvatukkia, töyhtöhyyppiä, niittihihoja naamarit täynnä rihmakaa. Ollaan niin hippiä, niin hippiä.

Mutta missä näitä näkeekään? Jossain vitun kaupan kassalla tai transitin ratissa tekemässä jotain paskahommia porvarille. Suostuvat tähän nykyään jopa iltaisin, öisin, viikonloppuisin.

Nämä pellet pilaavat niiden maineen, jotka oikeasti elävät kuten ulkoinen olemus edellyttää.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse hippi ja/tai anarkisti? Miten pukeudut? Mitä mieltä olet Suomen nykyisestä hallituksesta ja valtiosta yleensäkin?

Ei kiinnosta mitkään valtiot.

Vierailija
22/34 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on katkeroitunut sossun elätti. Elää pienessä kuplassaan siellä kotona tietokoneen ääressä, lietsoen vihaa koko maailmaa vastaan. Raukka ei saa töitä ja on katkeroittanut itsensä parempiosaisia kohtaan. Säälittävä pummi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta entä jos ihminen on valinnut itselleen mielekkään alan jolle on kouluttautunut ja tekee työtä, josta pitää? Tai itsensätyöllistäjät? Ovatko hekin mielestäsi lampaita?

Kyllä.  Ja pellemäiseksi sen tekee se, että ulkoiselta olemuksella yritetään silti teeskennellä hippiä.

Pitäiskö loisia muiden lompakoilla kuten sinä teet?

Sekin olisi jo jotain, että poistattaa kaikki niitit, korut, tatuoinnit, leikkauttaa lammaskampauksen, pukeutuu lammaspaitaan, lammasfarkkuihin ja lopettaa teeskentelyn.

En ajatellut, kun ei oo mun makuun. Tietenkin jos sinä maksat mulle tatuoinninpoistot ja uudet vaatteet niin toki. Ai mutta eihän sulla ookkaan rahaa. :D niin kauan kuin mä sut elätän, sä voit pitää pääs kiinni muiden ulkonäöstä.

T. Tatuoitu ja lävistetty punapää

Vierailija
24/34 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta entä jos ihminen on valinnut itselleen mielekkään alan jolle on kouluttautunut ja tekee työtä, josta pitää? Tai itsensätyöllistäjät? Ovatko hekin mielestäsi lampaita?

Kyllä.  Ja pellemäiseksi sen tekee se, että ulkoiselta olemuksella yritetään silti teeskennellä hippiä.

Sekin olisi jo jotain, että poistattaa kaikki niitit, korut, tatuoinnit, leikkauttaa lammaskampauksen, pukeutuu lammaspaitaan, lammasfarkkuihin ja lopettaa teeskentelyn.

En ajatellut, kun ei oo mun makuun. Tietenkin jos sinä maksat mulle tatuoinninpoistot ja uudet vaatteet niin toki. Ai mutta eihän sulla ookkaan rahaa. :D niin kauan kuin mä sut elätän, sä voit pitää pääs kiinni muiden ulkonäöstä.

Tämän lisäksi olet varmasti juuri niitä lampaita, jotka peittävät tatuoinnit ja rihkamat porvarin käskystä työajaksi. Eli teeskenlijöidenkin joukossa sitä kaikista säälittävintä porukkaa.

Vierailija
25/34 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättelen kirjoituksistasi, ettet käy töissä. Elätkö yhteiskunnan tukien varassa? Haetko työtä? Vai oletko kenties omavarainen tai siihen pyrkivä? Pidätkö tatuoinneista ja lävistyksistä?

Vierailija
26/34 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän lisäksi olet varmasti juuri niitä lampaita, jotka peittävät tatuoinnit ja rihkamat porvarin käskystä työajaksi. Eli teeskenlijöidenkin joukossa sitä kaikista säälittävintä porukkaa.

Haha. Kyllä on loisella jutut. :D ei tarvinnut peitellä yhtään mitään. :)

Koska lopetat muuten mun rahoilla elämisen?

T. Punapää

Vierailija
27/34 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö tatuoinneista ja lävistyksistä?

Ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä.

Vierailija
28/34 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haetko työtä?

En tietenkään.

Vierailija
29/34 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko jos sulla olis varaa?

Vierailija
30/34 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä ne maksavat, mutta ihan sama. En ota kumpiakaan (ainakaan siten, että maksaisin niistä).

Vierailija
31/34 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä ne maksavat, mutta ihan sama. En ota kumpiakaan (ainakaan siten, että maksaisin niistä).

20×10cm tatuointi 300e vähintään. :D ei kato verorahoilla loisimalla riitä rahat. Kerrotko muuten mitä teet päivisin? Muuta kuin valitat täällä ahneista naisista, vaikka olet itse kovemman luokan lompakkoloinen.

Vierailija
32/34 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta kuin valitat täällä ahneista naisista, vaikka olet itse kovemman luokan lompakkoloinen.

Taidat nyt puhua jostain toisesta henkilöstä Käyn täällä harvakseltaan.

Vierailija
33/34 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko opiskelija? Mikä koulutus sinulla on?

Vierailija
34/34 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko opiskelija? Mikä koulutus sinulla on?

En ole opiskelija. Koulutus jäi kesken, koska en suosutunut työharjoitteluun (miksi suostua kun en kuitenkaan töihin aio mennä?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi