Nykyajan nuoret ovat itten pellejä
Löytyy kaikenlaisia rasvatukkia, töyhtöhyyppiä, niittihihoja naamarit täynnä rihmakaa. Ollaan niin hippiä, niin hippiä.
Mutta missä näitä näkeekään? Jossain vitun kaupan kassalla tai transitin ratissa tekemässä jotain paskahommia porvarille. Suostuvat tähän nykyään jopa iltaisin, öisin, viikonloppuisin.
Nämä pellet pilaavat niiden maineen, jotka oikeasti elävät kuten ulkoinen olemus edellyttää.
Kommentit (34)
Ap on katkeroitunut sossun elätti. Elää pienessä kuplassaan siellä kotona tietokoneen ääressä, lietsoen vihaa koko maailmaa vastaan. Raukka ei saa töitä ja on katkeroittanut itsensä parempiosaisia kohtaan. Säälittävä pummi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta entä jos ihminen on valinnut itselleen mielekkään alan jolle on kouluttautunut ja tekee työtä, josta pitää? Tai itsensätyöllistäjät? Ovatko hekin mielestäsi lampaita?
Kyllä. Ja pellemäiseksi sen tekee se, että ulkoiselta olemuksella yritetään silti teeskennellä hippiä.
Pitäiskö loisia muiden lompakoilla kuten sinä teet?
Sekin olisi jo jotain, että poistattaa kaikki niitit, korut, tatuoinnit, leikkauttaa lammaskampauksen, pukeutuu lammaspaitaan, lammasfarkkuihin ja lopettaa teeskentelyn.
En ajatellut, kun ei oo mun makuun. Tietenkin jos sinä maksat mulle tatuoinninpoistot ja uudet vaatteet niin toki. Ai mutta eihän sulla ookkaan rahaa. :D niin kauan kuin mä sut elätän, sä voit pitää pääs kiinni muiden ulkonäöstä.
T. Tatuoitu ja lävistetty punapää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta entä jos ihminen on valinnut itselleen mielekkään alan jolle on kouluttautunut ja tekee työtä, josta pitää? Tai itsensätyöllistäjät? Ovatko hekin mielestäsi lampaita?
Kyllä. Ja pellemäiseksi sen tekee se, että ulkoiselta olemuksella yritetään silti teeskennellä hippiä.
Sekin olisi jo jotain, että poistattaa kaikki niitit, korut, tatuoinnit, leikkauttaa lammaskampauksen, pukeutuu lammaspaitaan, lammasfarkkuihin ja lopettaa teeskentelyn.
En ajatellut, kun ei oo mun makuun. Tietenkin jos sinä maksat mulle tatuoinninpoistot ja uudet vaatteet niin toki. Ai mutta eihän sulla ookkaan rahaa. :D niin kauan kuin mä sut elätän, sä voit pitää pääs kiinni muiden ulkonäöstä.
T. Tatuoitu ja lävistetty punapää
Tämän lisäksi olet varmasti juuri niitä lampaita, jotka peittävät tatuoinnit ja rihkamat porvarin käskystä työajaksi. Eli teeskenlijöidenkin joukossa sitä kaikista säälittävintä porukkaa.
Päättelen kirjoituksistasi, ettet käy töissä. Elätkö yhteiskunnan tukien varassa? Haetko työtä? Vai oletko kenties omavarainen tai siihen pyrkivä? Pidätkö tatuoinneista ja lävistyksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tatuoitu ja lävistetty punapääTämän lisäksi olet varmasti juuri niitä lampaita, jotka peittävät tatuoinnit ja rihkamat porvarin käskystä työajaksi. Eli teeskenlijöidenkin joukossa sitä kaikista säälittävintä porukkaa.
Haha. Kyllä on loisella jutut. :D ei tarvinnut peitellä yhtään mitään. :)
Koska lopetat muuten mun rahoilla elämisen?
T. Punapää
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö tatuoinneista ja lävistyksistä?
Ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Haetko työtä?
En tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko jos sulla olis varaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä ne maksavat, mutta ihan sama. En ota kumpiakaan (ainakaan siten, että maksaisin niistä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä ne maksavat, mutta ihan sama. En ota kumpiakaan (ainakaan siten, että maksaisin niistä).
20×10cm tatuointi 300e vähintään. :D ei kato verorahoilla loisimalla riitä rahat. Kerrotko muuten mitä teet päivisin? Muuta kuin valitat täällä ahneista naisista, vaikka olet itse kovemman luokan lompakkoloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta kuin valitat täällä ahneista naisista, vaikka olet itse kovemman luokan lompakkoloinen.
Taidat nyt puhua jostain toisesta henkilöstä Käyn täällä harvakseltaan.
Oletko opiskelija? Mikä koulutus sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Oletko opiskelija? Mikä koulutus sinulla on?
En ole opiskelija. Koulutus jäi kesken, koska en suosutunut työharjoitteluun (miksi suostua kun en kuitenkaan töihin aio mennä?)
Ei kiinnosta mitkään valtiot.