Olen lihava koska pidän ruuasta.
Miksi siis läskini haittaavat sinua palstailija? miksi et koskaan live-elämässä tule minulle mitään sanomaan vaikka täällä palstalla kerrot että vihaat läskejä?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö vain epäterveellisistä ruoista vai herkutteletko myös terveellisesti?
Kyllä syön myös terveellisesti koska minulla on lapsia (hoikkia) ja he syövät terveellistä kotiruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siis läskini haittaavat sinua palstailija? miksi et koskaan live-elämässä tule minulle mitään sanomaan vaikka täällä palstalla kerrot että vihaat läskejä?
Haluaisitko että joku idiootti tulee haukkumaan sinua kun ostat epäterveellisiä herkkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko että joku idiootti tulee haukkumaan sinua kun ostat epäterveellisiä herkkuja?
Jos se kerran jotakin haittaa niin saahan siitä sanomaan tulla. Täällä kuitenkin haukutaan lihavia mutta livenä ei uskalleta mitään sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen laiha vaikka pidän ruoasta.
Kiva juttu.
Ja mä olen hoikka vaikka rakastan ruokaa ja herkkuja. Mutta vain laadukkaita ja itsetehtyjä ja kohtuullisina annoksina. Ei lihavuus tarkoita sitä että on gurmandi!
Minäkin pidän ruoasta, mutta en ole lihava. Ap on lihava, koska syö liikaa.
Vierailija kirjoitti:
miksi et koskaan live-elämässä tule minulle mitään sanomaan vaikka täällä palstalla kerrot että vihaat läskejä?
Suosittelet siis että kaikki kommentoisivat ventovieraille suoraan mitä heistä ajattelevat? Onpa sulla ruma takki, miksi et pese tukkaasi, haisetpa pahalle, miten voit olla noin lihava. Mitä siitä kukaan hyötyisi? Sanotko itse suoraan ventovieraille, jos et pidä heistä?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pidän ruoasta, mutta en ole lihava. Ap on lihava, koska syö liikaa.
Niin syön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi et koskaan live-elämässä tule minulle mitään sanomaan vaikka täällä palstalla kerrot että vihaat läskejä?
Suosittelet siis että kaikki kommentoisivat ventovieraille suoraan mitä heistä ajattelevat? Onpa sulla ruma takki, miksi et pese tukkaasi, haisetpa pahalle, miten voit olla noin lihava. Mitä siitä kukaan hyötyisi? Sanotko itse suoraan ventovieraille, jos et pidä heistä?
En kommentoi mutta miksi täällä sitten haukutaan lihavia?
Pidätkö vain epäterveellisistä ruoista vai herkutteletko myös terveellisesti?