Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keittiön lavuaari ei vedä-mitäs nyt?

Vierailija
09.09.2016 |

Vetää ainoastaan jos otan sen filtterin pois joka estää isompien roskien valumisen alas.
Mä pyyhin paperilla lavuaaria eikä mitään muuta kuin vettä valunut alas.
Ja se päätti nyt että vesi ei valu!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa ja putsaa vesilukko.

En suosittelisi ellei tiedä, mitä tekee. Itse olen pitänyt kaikissa kämpissä viemärit puhtaina ja hajuttomina kaatamalla säännöllisesti sinne useamman litran kiehuvaa vettä (ja silloin tällöin Kodin Putkimiestä, joka emäksisenä aineena muuttaa putkiin kertyneen rasvan liukoisemmaksi).

Paras keino on tietysti ennaltaehkäisy, eli ei harjaa hiuksia lavuaariin/viemäriin tai kaada sinne muutakaan hiljalleen tukosta ja hajua aiheuttavaa.

Mä oon kerran rikkonu vessan lavuaarin kun menin sitä aukomaan..

Ap

Miten sä sen rikoit?

Metalliset liitosputket jos ne on vanhoja voi olla sellaisia että niitä ei kannata aukaista koska niitä ei enää saa kiinni. Varsinkin jos joku idiootti on käyttänyt paljon viemärinaukaisu aineita.

En saanu enää altaasta niitä osia enää "jengalleen".

Onko jengat siis hajalla? Se on huonompi juttu.

Sen kyllä saa tukittua oikeilla apuvälineillä mutta ei kannata. Käy ostamassa uusi putkisto rautakaupasta.

Voi hyvänen aika. Tästä on jo useita vuosia enkä asu siellä enää ja remontitkin on tehty noihin taloihin.

Vierailija
42/42 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetää ainoastaan jos otan sen filtterin pois joka estää isompien roskien valumisen alas.

No jospa putsaisit sen filtterin?

M

Mulla on filtteri, joka toimii samalla tulppana, kun sen painaa alas. Joskus se painuu alas itsestään ja lavuaari ei vesä. Oisko ap:lla samanlainen?

On.

Nyt vasta huomasin että sen voi painaa alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän