Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö kukaan täällä "hipsuttelusta" sängyssä?

Vierailija
08.09.2016 |

Tälle ei varmaan ole olemassa hyvää sanaa, mutta siis tarkoitan sellaista, että toinen makaa rentona selällään tai vatsallaan, ja toinen kutittelee hellästi ympäri kroppaa, yleensä yhdellä sormella. Hitaasti, ehkä kuvioita "piirrellen", seuraillen mistä toinen tykkää. Tarkoituksena ei ole saada toista kutiamaan millään "kutitushyökkäys/kiusaus"-tavalla, vaan tuottaa toiselle nautintoa (ja vuorollaan nauttia itse) siitä pienestä kosketuksen/kutituksen tunteesta. Onko kellään ollut tällaista?

Exäni kanssa teimme niin, että koska hän nautti selkähieronnasta ja minä hipsuttelusta, teimme sitä vuoroin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vaimo rakastaa hipsutusta. Kerran sain hipsutettua överit. Yli tunnin hipsutuksen jälkeen pyysi lopettamaan, kun rentoutui liikaa ja tuli paha olo.

Unelmamies! :D

Vierailija
22/25 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiits ti diits :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hipsuttelua yli kaiken! Tuolla kosketuksella (ainakin minut) saa rentoutumaan uneen asti ja innostumaan vällyjen välissäkin. 

Nyt raskaana ollessa ja tulevaan synnytykseen valmistautuessa olen tullut siihen tulokseen, että luomusti mennään jos vain minusta on kiinni. Hipsutus toimikoon myös siis kivunlievityskeinonani synnytyksessä (veden lisäksi). 

Vierailija
24/25 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ollenkaan. Kahdessa edellisessä suhteessani toinen osapuoli on pitänyt tuollaisesta ja minusta se vain oli "turhan tuntuista" ja siksi vähän rasittavaakin. Onneksi nykyinen ei tykkää. 

Läheisyyttä ja hellyyttä voi osoittaa muillakin tavoilla.

Vierailija
25/25 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on silittämistä. Kun lapsia ei ollut, mies silitti mua joka ilta ja kun odotimme esikoistamme hän silitteli useamman kerran päivässä.

Niin ja kun olin lapsi tämä kunniatehtävä oli isälläni :D

Esikoistyttäreni seuraa äitinsä jalanjälkiä, joka päivä kipuaa syliin ja pyytää silitystä :)