Miten lesbot harrastavat seksiä?
Olen aina miettinyt tätä, tuskin kaikki kuitenkaan nuolemaan toisiaan, kaikki kun eivät pidä suuseksistä? Olen siis itsekin nainen. Itse voisin periaatteessa kokeilla seksiä naisen kanssa, mutta naisen genitaalit ällöttävät (okei, taidan olla hetero).
Kommentit (31)
Tapoja on monia ja itse en kyllä koe mitään puuttuvan peniksen puuttumisen vuoksi. Parasta mielestäni 69. Kun siinä oppii rentoutumaan niin parempaa ei ole kun molemmat voi vielä tulla yhtäaikaa. Lähetsyssaarnaajakin on välillä kiva. Ja, jos jostain naisesta tuntuu, että suuseksistä ei pidä suosittelen perinteisen tyylin sijaan kokeilemaan niin, että toinen on vieressä ja pää jalkojen välissä samasta suunnasta kuin 69:ssä. Tekee valtavan eron siihen miltä tuntuu. Ei satu ja paine tulee paljon paremmasta suunnasta.
Löytyisikö 40 + naista kokeilemaan ensikertalaisen kanssa ??? - bi 42
Vierailija kirjoitti:
Uh. Kertokaa lisää bi naiset kokemuksistanne.
Ei pysty kun kostuu heti liikaa :D t. 19. Vastauksen kirjoittaja
Tupladildolla perseestä perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti Kastun ajatuksesta! Tuon haluaisin kokea. Toisen naisen pillun hankaavan omaani vasten. Nyt panettaaaaa !!!!!! En kestä.
Ei pelkästään se, vaan se kun tuntee toisen naisen kädet rinnoillaan, halaillessa rinnat hinkkautuvat yhteen, saa laskea kädet leveälle lantiolle ja upottaa märkään ja kuumaan pilluun, imeä toisen nännejä, sormettaa ja nuolla samaan aikaan... Oh mulla on tota ikävä. t. bi
Aaahh eeiii sain orgasmin kun luin noita kahta viestiä🥵🤤
Ihan näin heterosuhteessa olevana naisena totean, että yhdyntä ja nuoleminen ovat vain kaksi juttua seksissä, joka pitää sisällään hyvin paljon mahdollisuuksia. Itselleni noista kahdesta nuoleminen on olennaisempi, eli ei kaikille heteroillekaan yhdyntä ole "se juttu". Mutta todella paljon muutakin seksissä tehdään. Tylsäähän se olisi, jos seksi olisi pelkkää yhdyntää tai pelkkää nuolemista!
Toisen naisen kosketus on jo itseasiassa kiihottvamapi kun miehen. Olen ollut 7 vuotta lesbosuhteessa ja olen dominoivampi osapuoli. Siis minä vien ja kumppanini vikisee. Meillä on välineenä lanteille remmeillä kiinnitettävä strap on jossa kaksi penistä. Toinen menee minun sisään joka on remmien sisäpuolella ja toisella sitten nain kumppaniani kun mies. Ulompi penis on 17/6 mitoiltaan ja on todella toimiva liukkarin kanssa. En voisi kuvitellakaan että olisin enää miehen kanssa niin mahtavaa on tyttöseksi. Niin se vain on että nainen tietää naisen herkät kohdat. Roosa.
Vierailija kirjoitti:
Toisen naisen kosketus on jo itseasiassa kiihottvamapi kun miehen. Olen ollut 7 vuotta lesbosuhteessa ja olen dominoivampi osapuoli. Siis minä vien ja kumppanini vikisee. Meillä on välineenä lanteille remmeillä kiinnitettävä strap on jossa kaksi penistä. Toinen menee minun sisään joka on remmien sisäpuolella ja toisella sitten nain kumppaniani kun mies. Ulompi penis on 17/6 mitoiltaan ja on todella toimiva liukkarin kanssa. En voisi kuvitellakaan että olisin enää miehen kanssa niin mahtavaa on tyttöseksi. Niin se vain on että nainen tietää naisen herkät kohdat. Roosa.
Taidatpa olla Reiska. Senttien mainitseminen viestissä on selvääkin selvempi merkki kirjoittajan sukupuolesta.
Meillä on käytössä melkoinen arsenaali leluja, tosin suuri osa liittyy sitomisleikkeihin, mutta suu- ja lantio straponit on kyllä ahkerasti käytössä. Mielestäni naistenvälinen seksi on paljon monipuolisempaa kuin miehen ja naisen välinen.
Jos on lesbo, niin miksi pitää olla käytössä peniksen muotoisia leluja? Näin ihan tyhmänä kysyn 🙂
Saksi saksi. Siinä se salaisuus...