Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lesbot harrastavat seksiä?

Vierailija
08.09.2016 |

Olen aina miettinyt tätä, tuskin kaikki kuitenkaan nuolemaan toisiaan, kaikki kun eivät pidä suuseksistä? Olen siis itsekin nainen. Itse voisin periaatteessa kokeilla seksiä naisen kanssa, mutta naisen genitaalit ällöttävät (okei, taidan olla hetero).

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät mitenkään, ei ole sopivia välineitä. Kaikki lepsot ovat aseksuaaleja.

Vierailija
2/31 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato South Parkista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta. Itsekin teen niin kun matsi loppuu.  M23

Vierailija
4/31 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormilla ja suulla.

Vierailija
5/31 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormilla, suulla, seksileluilla.

Vierailija
6/31 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä säälittää naiset jotka tätä kyselee - että ihanko totta ette keksi mitään tapoja, millä teidät voisi tyydyttää ilman penistä?

Vierailija
7/31 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Straponilla perssilmään.

Mikä poni oli?

Vierailija
8/31 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Straponilla perssilmään.

Mikä poni oli?

Sellainen yksisarvinen.

M43

Vierailija
9/31 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan orgasmin lesbonaiset kuulemma saavat kun asettuvat päällekkäin ja hierovat pillujaan voimakkaasti vastakkain. Mahtava näky, sperma lensi kattoon.

Vierailija
10/31 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippelillä pimppiin eissuntaas liikkeellä. Vuorotellen huutavat " lesbo, lesbo".

Vierailija
11/31 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslesbolla on penis ja naislesbolla on emätin ja kun mieslesbo laittaa peniksensä emättimen sisään, se on seksiä.

Vierailija
12/31 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa scissoring. En ole itse kokeillut, mutta jos sinkku olisin , niin kyllä kiinnostaisi kokeilla.

Vierailija
13/31 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkea on kokeiltu , sormia, suuta ja pimppien yhteenhieromista...

Viimeinen vaihtoehto on se juttu. Yksi tyttöystävä tykkäsi sellaisesta kaksipäisestä dildosta, ei ollut paha sekään, mutta itse en tarvitse välttämättä mitään sisääni

Vierailija
14/31 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaahhhhh. Kastun ajatuksesta! Tuon haluaisin kokea. Toisen naisen pillun hankaavan omaani vasten. Nyt panettaaaaa !!!!!! En kestä.

Vierailija
15/31 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaaaahhhhh. Kastun ajatuksesta! Tuon haluaisin kokea. Toisen naisen pillun hankaavan omaani vasten. Nyt panettaaaaa !!!!!! En kestä.

Ei pelkästään se, vaan se kun tuntee toisen naisen kädet rinnoillaan, halaillessa rinnat hinkkautuvat yhteen, saa laskea kädet leveälle lantiolle ja upottaa märkään ja kuumaan pilluun, imeä toisen nännejä, sormettaa ja nuolla samaan aikaan... Oh mulla on tota ikävä. t. bi

Vierailija
16/31 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me työnnellään koko käsi toistemme ykköseen ja toisen käden peukku kakkoseen . Tosin vuoron perään. Arvomme ensin kumpi tyydytetään loppuun ensin

Vierailija
17/31 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoleminen on helpoin sormettamiseen yhdistettynä, ainakin kun parisuhdetta aloitellaan. Ei petä koskaan. Sitten myöhemmässä vaiheessa ainakin minulla sormettaminen ottaa enemmän tilaa. Jos oikein hyvä tuuri käy, parasta on lähetyssaarnaaja-asennossa paneminen. Se tunne kun toinen tulee liukkaana ja märkänä omaa pillua vasten... Mutta se ei kaikkien kanssa onnistu, jos anatomiat ei sovi. Itse kuitenkin tykkään eniten siitä, että päät on lähellä toisiaan, siellä se läheisyys kuitenkin eniten asuu.

Vierailija
18/31 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me työnnellään koko käsi toistemme ykköseen ja toisen käden peukku kakkoseen . Tosin vuoron perään. Arvomme ensin kumpi tyydytetään loppuun ensin

Miehen kirjoittama. Siis lesboilla tuntuu olevan tunnetta mukana, kun vertaa heteropariin pallit tyhjiksi ja se on siinä. Olen itse mies ja minulla ei ole mitään ennakkoluuloja, ei se asia mene niinkuin salkkareissa, että julkisilla paikoilla hyväillään ja annetaan kielareita ainakin harvoin niinkuin heterotkin. Lesboja ja homoja vältellään ihan niinkuin se olisi tarttuva tauti, he ovat ihmisiä kuten me heterotkin. Onko täydellistä ihmistä olemassa? eiM50+.

Vierailija
19/31 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoriksen hierominen nännillä <3

Vierailija
20/31 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh. Kertokaa lisää bi naiset kokemuksistanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi