Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaisia vaatimuksia aviomies tekee teille?

Vierailija
08.09.2016 |

olen juuri avioitunut ranskalaisen naisen kanssa ja hän näyttää ottavan kaiken irti pohjoismaalaisesta
tasa-arvosta ja soittelee kitaraa olohuoneen sohvalla. Eli mitä on ok vaatia tekemään sillä aikaa kun olen töissä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeutettu vaatimaan? Et ole oikeutettu vaatimaan mitään.

Vierailija
2/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimukset ei tee hyvää parisuhteelle mutta sinulla on myös oikeus mennä siihen sohvalle lukemaan kirjaa tai lehteä. Eiköhän mies muutamassa viikossa ala ihmettelemään kun kämppä on kuin sikolätti, ei puhtaita vaatteita ja nälkäkin alkaa vaivaamaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ainakaan vaadi mitään. Toivoo että saisin elää elämääni niin kuin mä haluan (nujertaneen kodin jäljiltä). Ja tekee itse sen mitä itse viitsii.

t.kivikissaäiti

Vierailija
4/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimukset ei tee hyvää parisuhteelle mutta sinulla on myös oikeus mennä siihen sohvalle lukemaan kirjaa tai lehteä. Eiköhän mies muutamassa viikossa ala ihmettelemään kun kämppä on kuin sikolätti, ei puhtaita vaatteita ja nälkäkin alkaa vaivaamaan:)

siis olen itse mies. vaimo on aina ennen asunut vanhemmillaan.

ap

Vierailija
5/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se pimppajutsku tietty ja lastenhoito, siivous ja ruuanlaitto.

Vierailija
6/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB?

Vierailija
7/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Sait vaimoksesi tyylikkään ranskattaren suomalaisen siiderivalaan tilalle ja nyt valitat? En usko. Ulkonäköhän on naisessa se a ja o, kaikki muu on toisarvoista - palstan miesten mukaan siis.

Vierailija
8/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrot, että sinä olet mies ja tuot perheella ruuan ja hän on nainen ja laittaa perheelle ruuan ja jotta voidaan ruokaa syödä on kodin oltava puhdas ja koska sinä olet töissä ja hän on kotona, on hän ainoa jolla on aikaa siihen. 

Vierailija
9/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda venäläiseen naiseen. Hehän ovat jo heti aamusta meikeissä korkkareissa ja tekevät kaiken miehen hyväksi. Heitä saa vähän läpsiäkin jos homma ei tyydytä, kuuluu kulttuuriin.

Vierailija
10/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaatii multa kaikki "naisten työt." Eli siivous, kokkaus, kaupassa käynnit, pyykkääminen yms yms. Miehellä siis mielipide, että sisätyöt kuuluu naiselle ja ulkotyöt miehelle.

Jäin hetki sitten työttömäksi ja nyt mies käskee mua tekemään "hänen töitään." Eilenkin illalla käski, että huomenna leikkaat nurmikon. Ei ole paha homma, menee vajaa 10min ja voin sen hyvin tehdäkin ei siitä ole kyse, mutta mies alkaa teettää kaikki hommat minulla, myös ne jotka hänen mukaansa kuuluisivat hänelle. Eikä edes viitsi arvostaa sitä että hoidan tässä taloudessa kaikki kotityöt. Eli ei nyt oo ihan tasan tämä

Vierailija
11/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Sait vaimoksesi tyylikkään ranskattaren suomalaisen siiderivalaan tilalle ja nyt valitat? En usko. Ulkonäköhän on naisessa se a ja o, kaikki muu on toisarvoista - palstan miesten mukaan siis.

Ei se kansallisuus tyyliä takaa, kaverilla on 120-kiloinen italialainen viinivalas.

Vierailija
12/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaatii multa kaikki "naisten työt." Eli siivous, kokkaus, kaupassa käynnit, pyykkääminen yms yms. Miehellä siis mielipide, että sisätyöt kuuluu naiselle ja ulkotyöt miehelle.

Jäin hetki sitten työttömäksi ja nyt mies käskee mua tekemään "hänen töitään." Eilenkin illalla käski, että huomenna leikkaat nurmikon. Ei ole paha homma, menee vajaa 10min ja voin sen hyvin tehdäkin ei siitä ole kyse, mutta mies alkaa teettää kaikki hommat minulla, myös ne jotka hänen mukaansa kuuluisivat hänelle. Eikä edes viitsi arvostaa sitä että hoidan tässä taloudessa kaikki kotityöt. Eli ei nyt oo ihan tasan tämä

Saavutetuista eduista ei yleensä tupata luopumaan mikä pistää miettimään, että jos nyt suostut tekemään ihan kaiken niin mites sitten kun saat taas töitä? Mies alkaa varmaan rutkuttamaan, miten voisit sen nurmikon leikata silti vaikka sinulla päivätyö olisikin. Harkitse kaksi kertaa alatko tuollaisen kanssa tekemään lapsia, koska se on ihan varma juttu, että teet sen jälkeen kotona ihan kaiken ja lomasta on turha haaveilla kun vasta siinä vaiheessa kun lapset muuttavat kotoa.

Vierailija
13/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaadi minulta mitään. Tasa-arvoisessa suhteessa molempi osapuoli tekee kuten parhaaksi näkee. Jos mies on myöhään töissä, saatan laittaa ruuan, koska niin pääsemme nopeammin syömään. Kaikki kotityöt jaetaan tasan, koska koti on yhteinen.

Vierailija
14/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin mitä sitten, sinulla ei ole oikeus mennä sohvalle vai?

Vierailija
15/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinusta sillä naisella ei siis ole velvollisuuksia?

Vierailija
16/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse vaatia jos pelisäännöt valmiiksi sovitut.

Vierailija
17/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii tekemään oman osani kotitöistä, eli pyykkäämään ja tiskaamaan vuorollani, kun hän imuroi ja pesee vessan.

Vierailija
18/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinusta sillä naisella ei siis ole velvollisuuksia?

Periaatteessa ei ellei hän halua, mutta eihän sinullakaan ole mitään velvollisuuksia häntä kohtaan.

Vierailija
19/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jos haluatte vaimoksenne jonkun kodin hengettären joka kokkaa ja siivoaa ja pyykkää päivät pitkät niin älkää ottako vaimoksi sellaista joka ei ole niin ennenkään tehnyt ja yrittäkö muokata siitä yhtäkkiä sellaista. Sellaisiakin naisia oikeasti on olemassa jotka on luonnostaan näitä kodin hengettäriä ja äiti hahmoja ja oikeasti nauttii siitä.

Itseänne saatte syyttää jos otatte jonkun kitaraa soittelevan free spirit hipin ja ihmettelette kun kämppä ei ookkaan tiptop järjestyksessä kokoajan!

Vierailija
20/23 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoisessa ja toista kunnioittavassa parisuhteessa ei toiselta _vaadita_ mitään. Mutta kumpikin haluaa toisen parasta ja toiselle hyvää ja näkee vaivaa sen eteen. Muunlaisesta parisuhteesta kannattaa lähteä lätkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän