Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istun vessassa ja itken, en jaksa enää

Vierailija
08.09.2016 |

Helvetin vatsa, kun kramppaa täysin varoittamatta.
En pysty mitenkään ennakoimaan milloin saattaisi olla huono päivä, ei liity mihinkään ruokaan tai muuhunkaan.
Yhtäkkiä vaan kramppaa, niin pahasti että synnyttäminen ei tuntunut niin pahalta ja daan juosta vessaan.
Tulee kaasu, helpottaa hetkeksi, menee hetki ja kramppaa taas, vessaan kaasuttamaan ja tämä jatkuu kunnes tulee Grande Finale ja suoli tyhjenee vesiripulina.
Kohtausten kesto vaihtelee, joskus selviän puolessa tunnissa, joskus siihen menee koko yö.
Pisimmillään kestänyt noin vuorokauden.
Nyt olen lasten kanssa isäni luona ja nuorin alkaa itkeä joka kerta kun joudun menemään vessaan.
Tulen hulluksi.
Olen käynyt lääkärissä, ei keksinyt mikä voisi olla eikä määrännyt mitään tutkimuksia.
Onko kellään samaa tai ideoita mikä voisi olla?
Kärsinyt tästä jo monta vuotta niin kovin vakavaa ei voi olla, hengissä edelleen kuitenkin..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista ripuliriitta aplle :D

Vierailija
22/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colitis ulcerosa? Tähystyksellä selviäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin samasta vuosia, kunnes paljastui että suurimman osan kärsimyksistä aiheutti ruis. Ei tullut mieleenkään, koska keliakia oli aikoinaan testattu eikä sitä ollut. Nykyään enää harvakseltaan vatsa vaivaa, mutta esim. salaattiannos saattaa aiheuttaa karmeita vatsanväänteitä, turvotusta ja lopuksi vesiripulin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän