Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajan suloinen kosto -ohjelmassa lihavat ihmiset laihduttavat ja kostavat heitä loukanneelle henkilölle. Kuka on loukannut sinua? Kenelle kostaisit?

Vierailija
08.09.2016 |

Ihan mielenkiintoinen ohjelma. Kuka on loukannut sinua huomauttelemalla ulkonäöstäsi (ei välttämättä lhavuudesta vaan ihan mistä ulkonäköpiirteestä tahansa) ja kenelle soisit koston?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen "kosto"? Se että läskiä sanoo läskiksi ja sitten se laihduttaa on varmaan läskikommentoijan mielestä hyvä juttu.

Läskit, laihduttakaa.

Vierailija
2/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kans tehdä aloituksen ohjelmasta tänne. Mulla ei onneksi ole ketään jolle pitäisi kostaa laihduttamalla, hyvin harva on mun painoon puuttunut.

Mutta muuten tuo ohjelma on melko outo, erikoista on se, että laihdutetaan kauheasti 3kk että saisi kostettua jollekin, ja kaikki muu on sivuseikka, tuo kostohomma ei tuntunut ekassa jaksossa menevän kuitenkaan ihan tuubiin, ne joiden piti pyytää anteeksi ei edes tajunneet  miksi olis pitäny pyytää anteeksi, ja se kostaja jäi vähän itse noloksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiä. Lotinaa.

Toistan. Läskiä. Lotinaa.

Vierailija
4/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan en ymmärrä ohjelman pointtia, laihtuminen lienee palkinto itselle eikä kosto kenellekään.

Jos olen ylipainoinen ja joku katsoo asiakseen huomautella asiasta, poistan kyseisen henkilön lähipiiristäni. Jos sitten laihdun, viimeisenä menisin mainostamaan asiaa minua haukkuneelle, tuskin häntä edes kiinnostaa?

Huvittavinta on, että jos joku on huomautellut huonosta ihostani, laihdutettuani se huono iho on edelleen entisellään. Mahtava kosto tosiaan :-D

Vierailija
5/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni sai suloisen koston. Nuori reilusti ylipainoinen tyttö, jota kohdeltiin väheksyvästi kunnes alkoi himotreenaajaksi ja nyt juoksee kundit perässä niin että voi hätistellä niitä kiusanneita vähän kovemmallakin palautteella. Kiva seurata vierestä.

Voisi tuota ohjelmaa jakson tai kaksi katsoakin.

Vierailija
6/6 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitähän voisi vain kehittää läski kultturia. Tässä japanilainen läski bandi, joss on pelkkiä läskejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä