Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sihteerit miten teitä kohdellaan töissä?

Vierailija
08.09.2016 |

Arvostetaanko vai oletteko "vaan" niitä juoksutyttöjä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailmassa sanotaan ict-tuki eikä atk. :D Jeesus.

Vierailija
22/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään juoksuttamista että DI pyytää sihteeriä ottamaan kopsun. Monessa paikassa missä työaikaa seurataan, joutuu asiantuntijataso ihan tosissaan jättämään kaiken hallinnollisen ylimääräisen säädön assareille. Myös big foureilla ja muilla näillä asiakaskonsultointifirmoilla on usein näin

Eri asia pyytää ottamaan kopio (tuo esim. pinkan papereita aamulla ja sanoo, että jos voisi ottaa sen ja sen verran kopioita), kuin pyytää tyhmänä sihteeriä seisomaan viereen ja näyttämään miten kopsuja otetaan ja tämä toistuu samalla ihmisellä monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään juoksuttamista että DI pyytää sihteeriä ottamaan kopsun. Monessa paikassa missä työaikaa seurataan, joutuu asiantuntijataso ihan tosissaan jättämään kaiken hallinnollisen ylimääräisen säädön assareille. Myös big foureilla ja muilla näillä asiakaskonsultointifirmoilla on usein näin

Eri asia pyytää ottamaan kopio (tuo esim. pinkan papereita aamulla ja sanoo, että jos voisi ottaa sen ja sen verran kopioita), kuin pyytää tyhmänä sihteeriä seisomaan viereen ja näyttämään miten kopsuja otetaan ja tämä toistuu samalla ihmisellä monta kertaa.

Hahhah, onneksi meillä ei ihan tällaisia tyyppejä ole :D Minä voin sihteerinä tietysti mielellään kopioida papereita, jos niitä on paljon, mutta jonkun yhden paperin kopioimisessa nyt ei niin kauaa mene, etteikö herra tai rouva DI voisi niitä itse kopsata. Siinä ajassa kun se pyytää minua kopioimaan, saisi jo itse homman tehtyä! Vai onko kopioiminen liian ala-arvoinen tehtävä DI:lle?

Vierailija
24/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, onneksi meillä ei ihan tällaisia tyyppejä ole :D Minä voin sihteerinä tietysti mielellään kopioida papereita, jos niitä on paljon, mutta jonkun yhden paperin kopioimisessa nyt ei niin kauaa mene, etteikö herra tai rouva DI voisi niitä itse kopsata. Siinä ajassa kun se pyytää minua kopioimaan, saisi jo itse homman tehtyä! Vai onko kopioiminen liian ala-arvoinen tehtävä DI:lle?

Tätä juuri tarkoitan. Tai tekeytyvät niin tyhmiksi, että saavat sihteerin tuntemaan itsensä jotenkin tärkeäksi noin vähäpätöisellä työllä. Ja kun tämä toistuu SAMOILLA TIETYILLÄ ihmisillä monta kertaa. Nippu papereita on eri asia, kuin yksi kopio. Ymmärrän, jos neuvoa tarvitsee ihminen, joka ei ole ikinä ottanut yhtä ainutta kopiota, mutta jos on jo kerran opastanut, niin tyhmempikin osaa käyttää.

Vierailija
25/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuo ei-sihteeri, joka ihmetteli joidenkin työntekijöiden kädettömyyttä noissa kopiojutuissa. Minä otan itse kopiot papereistani, jos niitä nyt ei ole tyyliin 100 sivua ja oma varsinainen työni kärsisi. Ymmärrän myös, että sihteerilläkin on muita töitä ja tärkeämpää tekemistä, kuin ottaa kopioita 1-3 paperista. Minulla ei ole ikinä niin kiire, ettenkö ehtisi kopioimaan muutamaa paperia ja jos on, niin kopiointi saa sitten odottaa hetken. Scannaamiset vien kyllä sihteerille, kun hänen toimipisteessä on osastomme ainoa scanneri ja se nyt on enemmän aikaa vievä juttu, kuin kopiointi.