Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut naapurin lihavaan mieheen ja kun kerroin, hän käsitti sen pilkkaamiseksi

Vierailija
08.09.2016 |

Naapurustossa rivitalossa asuu yksi mies, jonka kanssa aina törmätessä juttelemme. Törmäämme myös postia hakiessa tai silloin kun kutsumme lapsia puistosta kotiin. Nyt oli hiljainen hetki kun odottelimme lapsia yhdessä samalla penkillä liikuntakerhosta kotiin. Hän kysyi minulta että miksi aina tuijotan häntä. Tottahan se on, mutten osannut vastata mitään järkevää. Takeltelin vaan jotain "ai miten niin muka" Sitten hän sanoi "Ai susta on hauskaa nauraa toisten läskeille"

En ehtinyt vastata mitään kun hän häipyi poikansa kanssa tiehensä.

Miten voin korjata mokan? Kun ihan oikeasti pidän isoista miehistä. Sellaisista nallekarhumaisista, kuten hän on. Tiedän, että hän on sinkku ja niin olen minäkin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen ammattiloukkaantuja. Kuka tuollaista jaksaa. Ja joku on muka sanonut että lihavat on lepposia...

Vierailija
22/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie hänelle parikymmentä donitsia ja kuutisen litraa limukkaa. Näin aluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kuntosalille katselemaan lihaksikkaita ja komeita miehiä, unohtuu joku naapurin manaatti äkkiä.

Vierailija
24/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon huomannu samaa, suomalaiset naiset tykkää läskeistä miehistä. Ei kelpaa urheilullinen painonnostaja sprinttaaja mies, joutuu vetämään käteen vaan.

Urheilijoiden ja kurinalaisten ihmisten ei kannata ottaa sellasta laiskaa ja normaalia kumppania. Tarttet jonkun sporttitytön, jonka kanssa harrastatte liikuntaa ja sitten hikistä ja kiihkeää seksiä jälkeenpäin.

Ja mistä tälläsen voi löytää jos ei käy yleisillä saleilla vaan treenaa kotona itse rakennetussa kuntosalissa eikä käy baareissa?

Tinder?

Vierailija
25/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon huomannu samaa, suomalaiset naiset tykkää läskeistä miehistä. Ei kelpaa urheilullinen painonnostaja sprinttaaja mies, joutuu vetämään käteen vaan.

Urheilijoiden ja kurinalaisten ihmisten ei kannata ottaa sellasta laiskaa ja normaalia kumppania. Tarttet jonkun sporttitytön, jonka kanssa harrastatte liikuntaa ja sitten hikistä ja kiihkeää seksiä jälkeenpäin.

Ja mistä tälläsen voi löytää jos ei käy yleisillä saleilla vaan treenaa kotona itse rakennetussa kuntosalissa eikä käy baareissa?

Tinder?

Vaikka arvostan liikunnallisuutta ihmisissä en ole niin pinnallinen, että haluaisin etsiä seuraa palvelusta, jossa yhdellä sormenpyyhkäisyllä sivuutetaan ihmisiä ulkonäön perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi