Suurin yksittäinen dealbreaker naisessa?
Tympeä perusilme, piittaamattomuus omaa terveyttä ja ulkonäköä kohtaan, tätimäisyys...
Kommentit (103)
Liika meikki ja hiusten, ripsien,kynsien ja ties mitä pidennyksien käyttö.
Silikonit vielä ymmärrän,jos alunperin on liian pienet, mutta en niitäkään peukuta.
Maatiainen on kaikista paras!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persumaisuus, onneksi vähemmistö naisista on sellaisia.
Minä olen äänestänyt persuja. Kuvaile minut.
Ahdasmielinen juntti joka on niin yksinkertainen että uskoo maahanmuuttokriittisten valheita.
Mielenterveysongelmat. En ala enää kertaakaan kenenkään terapeutiksi.
Sössöttävä ja mukatärkeä puhetapa, hajuveden käyttö, hiusten jatkuva sukiminen ja heilauttelu, salilla käynti, selfieiden otto, liian meikatut kulmakarvat, kotkankynnet, youtubettaminen, snapchatin käyttö, kanamainen olemus, muodin palvonta, auringossa tai solkussa makaaminen, pinnalliset arvot, sisustushulluus, teennäisyys, epäaitous.
tatuoinnit, tupakointi, juopottelu (lasi viiniä ruuan kanssa OK viikonloppuna baariin pämppäämään ei ole ok).
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö mun vinkua täällä naisvihasta :'D
Ei kannata. Vingutte siitä jo ihan tarpeeksi jo muutenkin ja näette sitä kaikkialla.
Touhuava emäntä tyyppinen karkoittaa mut tehokkaimmin.
Tupakointi, ylipaino.
Yksi ylitse muiden: täysin eri maailmaan syntynyt. Kultalusikka suussa syntynyt ei ymmärrä sitä mitä köyhyydessä elänyt. Se on ainoa kuilu, jonka ylitse ei siltaa voi rakentaa kun kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Räväkkyys" tai "luonnon lapsi". Ovat synonyymejä sosiaaliselle idioottiudelle.
Joo, itsekin huomannut, että jos naisen nettideittiprofiilissa lukee "räväkkä" niin kannattaa pysyä kaukana :-)
Ja tämän vastakohta on huonolla itsetunnolla varustettu tylsä mukailija, jolle on erittäin tärkeää hakea toisten hyväksyntää kaikin keinoin. Onko tuollainen nainen muka oikeasti parempi kuin itsevarma, vaikkakin hieman"räväkkä", nainen? Vai onko teidän oma itsetunto alhainen ja nämä naiset pelottavat teitä? Olen itse juurikin tällainen räväkkä tapaus ja minulla on ollut vaikeuksia löytää Suomesta miestä itselleni. Sinkkuaikoinani olin haluttu esim. saksalaisten, ruotsalaisten, amerikkalaisten ja brittimiesten keskuudessa, mutta suomalaisista miehistä 99% ei ollut kiinnostunut minusta pätkääkään, vaikka ulkonäössäkään ei vikaa.
Vissiin Suomessa "sosiaalisuus" tarkoittaa laumaeläin-mentaliteettia ja anteeksipyytelevää olemusta. Hmph. Ehkäpä minun pitäisi muuttaa vaikka Espanjaan räväkän mieheni kanssa.
Maailmaa syleilevä luonne ja homssuinen ulkoasu, toinen mitä en siedä on naiset joilla on "munaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahneus ja pinnallisus. Valitettavasti vaivaa 99% prosentti naisista.
Naisista ei saa tehdä yleistyksiä, jokainen nainen on uniikki lumihiutale! Sensijaan miehet ovat laiskoja, eivät siivoa, hoida lapsia, ovat itsekkäitä jne. 😉
Kukaan nainen ei ole tullut itkemään näistä db-piirteistä. Yksikään nainen ei edes kommentoinut mitään tuohin rankkaan yleistykseen. Se olit sinä, rakas miesvihavinkuja, joka siihen tarrasit ja aloit tehdä päästäsi repäisemiäsi yleistyksi siitä, miten naiset muka yleistävät. Melkoista kehäajattelua ja yksinäsi riitelyä tuo sinun kommentointisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Räväkkyys" tai "luonnon lapsi". Ovat synonyymejä sosiaaliselle idioottiudelle.
Joo, itsekin huomannut, että jos naisen nettideittiprofiilissa lukee "räväkkä" niin kannattaa pysyä kaukana :-)
Ja tämän vastakohta on huonolla itsetunnolla varustettu tylsä mukailija, jolle on erittäin tärkeää hakea toisten hyväksyntää kaikin keinoin. Onko tuollainen nainen muka oikeasti parempi kuin itsevarma, vaikkakin hieman"räväkkä", nainen? Vai onko teidän oma itsetunto alhainen ja nämä naiset pelottavat teitä? Olen itse juurikin tällainen räväkkä tapaus ja minulla on ollut vaikeuksia löytää Suomesta miestä itselleni. Sinkkuaikoinani olin haluttu esim. saksalaisten, ruotsalaisten, amerikkalaisten ja brittimiesten keskuudessa, mutta suomalaisista miehistä 99% ei ollut kiinnostunut minusta pätkääkään, vaikka ulkonäössäkään ei vikaa.
Vissiin Suomessa "sosiaalisuus" tarkoittaa laumaeläin-mentaliteettia ja anteeksipyytelevää olemusta. Hmph. Ehkäpä minun pitäisi muuttaa vaikka Espanjaan räväkän mieheni kanssa.
Itse ottaisin kyllä paljon mielelläni tuollaisen "tylsän mukailijan". Kyllä se siitä oppii oman mielipiteen sanomaan kunhan oppii tutustumaan. Suomalaiset miehet kuitenkin ehkä enemmän tykkää hissukoista kuin räväköistä, ainakin mun kaveripiirissä. Räväkästä naisesta tulee vaan aina ekana mielikuva hieman ylipainoisesta, punatukkaisesta ja kovaa nauravasta valioyksilöstä. EI kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Vingutte siitä jo ihan tarpeeksi jo muutenkin ja näette sitä kaikkialla.
Hassua, että miesvihafanaatikko noin uutterasti projisoi ominaisuuksiaan naisiin. Mitähän psykologi (tai psykiatri) tuosta sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammuus.
Ehdottomasti. En missään nimessä haluaisi naista, joka viettää aikaansa miesivihapalstalla.
Terveisin palstapappa, paikalla 24/7.