Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni ihannoi hoikkuutta ja luulee, että miehetkin sitä jumaloivat?

Vierailija
08.09.2016 |

Siis sellaista hyvin hoikkaa jopa muodotonta naisvartaloa. BMI luokkaa 18-22.
Monilla malleilla ja kivan hoikiksi kehutuilla on jalat ja kädet vain suorat pötkät vaikka eivät sentään luisevia olisi. Rinnat kuin 2dl kokoinen hernesäkki.

Kyllä se ainakin on selvä, että miehet tykkää muodoista, rinnoista, perseestä ja reisienkin tukevuudesta.

Kommentit (174)

Vierailija
1/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt sinäkin yleistät: tokihan monet miehet siitä hoikkuudestakin tykkäävät. Mutta esim. oma mieheni tykkää just niistä kohdista kehossani, joista itse en tykkää, eli jenkkakahvoista lantiolla ja paksuista reisistä. (Ja ennen kuin läskittelette, niin kerron, että olen normaalipainoinen.)

Vierailija
2/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on BMI22 ja en ole muodoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saa tykätä ihan mistä haluaa, minä tykkään olla suora ja sutjakka. Vaikkei yksikään mies tykkäisi, ei vähempää voisi kiinnostaa.

Vierailija
4/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytän parhaalta, kun BMI on siisnä 20 paikkeilla. Kun se nousee, "muodot" kertyvät pääasiassa mahan kohdalle, eli ei mitenkään imartelevasti. Joillakin kilot kertyy ns. oikeisiin paikkoihin, mutta tuuristahan se vähän on kiinni...

Nyt BMI on noin 22 ja kroppa on vähän ikävän näköinen :(

Vierailija
5/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuutta ihannoidaan pitkälti varmaan siksi että se yleensä kielii terveydestä.

Ja valitettavasti näillä geeneillä en voi olla samaan aikaan normipainossa sekä "rehevä" oikeista paikoista. Mieluummin sitten olen hoikka, muodoton ja hyvinvoiva, kuin muodokas mutta ylipainoinen. Muuta en voi valita ilman lääkärin sapelia, ja sama se on varmaan monella muullakin.

Mitäs jos sinäkin keskittyisit vaan arvostamaan itseäsi ja kehoasi, sen sijaan että kehittelet tälläisiä vastakkainasetteluja?

Vierailija
6/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta miestä olen saanut laihanakin, BMI 17. Ei sit varmaan kuitenkaan tykänny musta, nyyh :( Aviomieskin varmaan kohta jättää kun oikeesti tykkääkin isoista monen kilon tisseistä ja mun levyisistä reisistä :(

Vierailija
7/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule ihan sama mistä miehet tykkää. Minun näin naisena ei kuulu miellyttää miehiä, ei edes hoikkana.

Vierailija
8/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä mitä kukakin luulee ja mitä miehet (omaa lukuunottamatta) ihannoi- vitä v..n väliä sillä on?

Pääasia on, että itse on sinut itsensä kanssa,ja itsellä on ok olo kehossaan oli sitten laiha,lihava tai siltä väliltä.

Jos ei ole, niin sitten tekee asialle jotain suuntaan tai toiseen.

T laihduttava plösömummo joka ei ole itse tyytyväinen

Vierailija
9/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma luuloni johtuu siitä, että oma mieheni tykkää siitä että olen hoikka. En laiha, mutta hoikka, BMI 21-22. Minulla on hoikka vyötärö, pyöreä peppu ja kaareva lantio, johtuisikohan siitä? Ei ole muutenkaan ollut ongelmaa saada miesten huomiota.

Riippuu todella paljon vartalotyypistä, miltä BMI 19-20 näyttää. Toisilla, ainakin nuorempana, ihan hyvältä, toiset taas on luisevia. BMI 22 taas on jo suurimmalle osalle tosi hyvä paino, siitä ylöspäin on usein jo vähän pyöreä.

Vierailija
10/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet saa tykätä ihan mistä haluaa, minä tykkään olla suora ja sutjakka. Vaikkei yksikään mies tykkäisi, ei vähempää voisi kiinnostaa.

Heh, kyllä montaa naista alkaisi ahdistaa jos miehet eivät huomioisi vaikka väittävät ettei vois vähempää kiinnostaa. Viimeistään kun miehet laittaa MGTOW tyyliin rahahanat kiinni niin alkaa tammoja ahdistaa.

Vierailija
11/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt mielessä, ettei kaikkia naisia kiinnosta, mistä "miehet" mahdollisesti tykkäävät?

On minulle useampi mies sanonut, että minulle sopii kun on vähän lihaa luiden päällä (bmi 20-21), mutta kun mä en itse tykkää siitä enkä koe oloani hyväksi, vaan viihdyn noin bmi 18 paikkeilla.

Muodokas vartalo joko on tai ei, ei se ole rasvan määrästä kiinni.

Itselläni lantio on hyvin matalissa rasvoissakin reilu 30cm vyötäröä leveämpi ja tissit täyttää mukavasti kämmenen.

Sen sijaan jatkuvasti näkee pullukoita, joilla ei ole mitään muotoja. Tissitkin näyttävät vain yhdeltä makkaralta muiden joukossa ja vyötärö on leveämpi kuin lantio, ellei ole tasapaksu.

Eikä siinä mitään jos itse siitä tykkää ja niin viihtyy, mutta voisi jo lopettaa tuon itselleen valehtelun siitä, että muodot olisivat yhtäkuin läski.

Vierailija
12/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175/60 ja hoikka. Muodoton, kyllä. Pienet rinnat, kyllä. Haittaako? Ei.

Mieheni pitää pitkistä hoikista jaloistani ja pitkästä varrestani. Mieheni sattuu myös pitämään minusta ihmisenä - kyllä, luit oikein, muista seikoista kuin ulkonäöstä.

Mulle on ihan sama jos olen jonkun mielestä liian laiha kun ei ole persettä tai läskiä. En mä ole täällä miehiä miellyttämässä. En tosin allekirjoita tuota, sillä miehiä on riittänyt perääni aina, vaikka en mikään magneetti olekaan.

Vierailija
13/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 cm / 50 kg kirjoitti:

Hoikkuutta ihannoidaan pitkälti varmaan siksi että se yleensä kielii terveydestä.

Ja valitettavasti näillä geeneillä en voi olla samaan aikaan normipainossa sekä "rehevä" oikeista paikoista. Mieluummin sitten olen hoikka, muodoton ja hyvinvoiva, kuin muodokas mutta ylipainoinen. Muuta en voi valita ilman lääkärin sapelia, ja sama se on varmaan monella muullakin.

Mitäs jos sinäkin keskittyisit vaan arvostamaan itseäsi ja kehoasi, sen sijaan että kehittelet tälläisiä vastakkainasetteluja?

Tutkitusti lievä ylipaino ei ole yhtään epätervellistä, mutta alipaino on hyvin helposti. Eli BMI alueen alaraja on pahempi kuin yläraja.

Vierailija
14/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä olen ollut tosi yllättynyt siitä kuinka moni mies tykkää juuri siitä kohdasta mun kropassa jota oon eniten kammonnut: paksuista reisistä. Mutta mulle on toki edelleenkin tärkeintä se, että olen nimenomaan itselleni kaunis. Toivottavasti te muutkin asetatte oman hyväksyntänne muiden hyväksyntää tärkeämmäksi.

Vierailija
16/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin rajoissa hoikka = indikaatio hyvästä perusterveydestä.

Anorektinen tai ns. Marilyn Monroe kehonmallin yli menevä = indikaatioita huonosta terveydestä.

Ja näin se vain menee.

Ihminen on läskiä varastoiva elävä organismi ja mikäli sitä on liikaa/liian vähän. Viestii se kantajan surkeista elintavoista/huonosta perimästä.

Vierailija
17/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sellaisia esimerkkejä jotka ovat kyllä miesten mieleen ja naisellisia vartaloita!

http://66.media.tumblr.com/fe83d33c9a91efff4db91bb3f435a1c0/tumblr_mrrj…

http://67.media.tumblr.com/6d930cfb323a58da3f22e8f5f45ed7f2/tumblr_mqds…

http://66.media.tumblr.com/tumblr_mc9c6a1cn41qzu8g5o1_500.jpg

Noissa kuvissa ollaan kyllä, suht lähellä kipurajaa sen ylipainon suhteen.

Mutta eipä voi sanoa etteikö vielä mielyttäisi silmää.

Vierailija
18/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet näitä nykyajan vahvoja, itsenäisiä naisia joka pärjää ilman miestäkin. Tyttöjen illassa kuunnellaan Kaija Koota ja vedetään eläinkuoseja päälle ja jes mimmit rokkaa asenteella baariin.

Taitaa nykyään olla nössöä sanoa, että tarvitsee miestä. Minä ainakin tarvitsen miestäni.

Ajattelin ennen samoin, että laiha nainen on kaunis nainen. Mallit näyttivät mielestäni todella hyviltä. Pyysin kerran miestäni näyttämään naisen kuvan, mikä vastaa hänen naisihannettaan. Hämmästyin, koska kuvassa oli muodokkaampi nainen, ei kuitenkaan lihava.

Tunnistan siis itsessäni aloittajan sanoman. Nykyään minäkin pidän enemmän muodokkaasta kuin laihasta, mutta vielä hetki sitten ajattelin toisin. En tiedä miksi niin sitten ajattelin, joten en osaa vastata aloittajan kysymykseen. Turha kommentti siis, sori.

Vierailija
19/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sellaisia esimerkkejä jotka ovat kyllä miesten mieleen ja naisellisia vartaloita!

http://66.media.tumblr.com/fe83d33c9a91efff4db91bb3f435a1c0/tumblr_mrrj…

http://67.media.tumblr.com/6d930cfb323a58da3f22e8f5f45ed7f2/tumblr_mqds…

http://66.media.tumblr.com/tumblr_mc9c6a1cn41qzu8g5o1_500.jpg

Nää on jotenki vähä liikaa.. 

Vierailija
20/174 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on että miehet eivät pidä lihavista naisista eikä monikultuurisesta yhteiskunnasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi