Mitä mieltä naisesta, joka ei käytä stingejä
Ostin niitä joskus, kun kaikilla on mutta oon heittänyt kaikki roskikseen, kun tuntuivat niin epämukavilta. Annan alushousujen saumojen kuultaa mieluummin housujen läpi.
Kommentit (16)
En kyllä tekisi sellaisen lahnan kanssa mitään!!
Monesti kesällä esim. kaupassa näin naisia valkoisissa housuissa ja alla mustat stringit. Näky aiheutti minulle erektion jota täytyi peitellä. Ovatko edelläkuvatun kaltaista pukeutumista suosivat naiset tietoisia näkymän kiihottavuudesta noin niin kuin miehen näkökulmasta?
Sama länkytys vaan jatkuu, ei tää oo enää todellista! Mee kyttäämään alkkareita kaupungille ja poistu palstalta. Olet rasittava!
Mä käytin stringejä joskus vuosituhannen vaihteen molemmin puolin. Luulin että ne ovat jo ihan mennyttä aikaa, onks ne muotia taas?!
T
Hipsterimummo 40v
Vierailija kirjoitti:
Sama länkytys vaan jatkuu, ei tää oo enää todellista! Mee kyttäämään alkkareita kaupungille ja poistu palstalta. Olet rasittava!
Kiitos samoin. En ole kyllä tästä aiheesta kirjoittanut sanaakaan täällä aiemmin.
Hei mitä olette mieltä tyypistä, joka ei osaa keskittyä muuhun kuin stringeistä jauhamiseen?
En oo ikinä omistanu stringejä ja tuskin tulen omistamaankaan. Eikä myöskään ollu ongelmaa, että alushousut näkyis housujen läpi.
Jaaha, onko sulla maniavaihe kun tulee taas monta stringi-aloitusta päivässä? Mee hoitoon, Janne.
En koskaan ole sellaisia käyttänyt, ovat todella epämukavat.
Saumattomat hipsterit eivät näy vaatteiden läpi. Stringien takakolmio ja paljaat pyllynposket ja "takaviiva" sen sijaan näkyy useimmilla niiden käyttäjillä, varsinkin tiukoissa trikoohousuissa käytännössä aina.
Stringit on nolot ja näyttää hölmöiltä vaikka ois kuinka hyvä pylly:D
Näin eilen bussissa noin 30-40 vuotiaan naikkosen (kulahtaneen, ns. röökimuijan näköinen), jolla oli mustat stringit vedetty ylös selkää kohden pitkän matkaa, farkut vaikuttivat entisaikojen lantiofarkuilta (epämukavimmat housut muuten). Muija pyöritti reippaasti peräsintään. Alkkareiden pesulappu vain viuhui. Paluu noin 15 vuoden takaisiin aikoihin. Nice.
Ihanaa kun naisella ei ole päällä jatkuvaa hiivaa niiden saakelin stringien takia joten alapää ei haise. Sitä paitsi musta sellaiset shortsimalliset tai pakaran puolivälistä menevät pikkuhousut on seksikkäämmät.
M36
Sting kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. Myös Stig, jos tarkoitit häntä.
Siis stringejä.