Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juorulehti Seiska kertoo, että Tauski tempaisi Espanjassa: joutui pylly paljaana ulos baarista!

Vierailija
08.09.2016 |

Laulaja Tauno "Tauski" Peltonen matkusti viime viikolla Espanjan Aurinkorannikolle Fuengirolaan. Siellä miehen piti pitää kiireisenä muun muassa oman Tauski Bar -kapakan pyörittäminen – ja sieltä ulos pyöriminen.

Fuengirolassa asuvien kertoman mukaan Tauskin baarilla menee huonosti. Baari on ollut kiinni ikävän väkivaltarikoksen takia, eikä laulajalla itselläänkään viime perjantaina paremmin pyyhkinyt. Sosiaaliseen mediaan levisi surkuhupaisa kuva, jossa kaksi henkilöä taluttaa Tauskia ulos kapakasta. Kaiken kukkuraksi laulajan housut valahtivat kesken raahauksen nilkkoihin ja miehen paljas pylly oli kaikkien nähtävillä.

Yksityiskohdat tuoreessa Seiskassa!

Aiotko ostaa uusimman Seiska lehden tämän uutisen takia?

Juorulehti Seiska kertoo, että Tauski tempaisi Espanjassa: joutui pylly paljaana ulos baarista!

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä kysely.

Vierailija
2/11 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden turhin uutinen !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK

Vierailija
4/11 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion ostaa, mut en tän uutisen takia.

Ihan mielenkiinnosta hyviä juoruja kohtaan.

Vierailija
5/11 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta.

Vierailija
6/11 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Tauski?

Vierailija
7/11 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina kampaajalla käydessä nappaan viimeisimmät juorulehdet, kuten Hymyn ja Seiskan. Istun tuolissa yleensä n. 1,5 tuntia, niin tulee kyllä plärättyä kannesta kanteen mehevimmät juorut. Hyvää viihdettä minulle ja kampaajakin saa nauraa kun yhdessä niistä juoruista höpistään. En kyllä aio itse lantin lanttia laittaa lehteen, mutta jos se on saatavilla ja voi lukea jossakin, niin mikäpä ettei.

Vierailija
8/11 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kuvat siitä pyllystä?

Vierailija
9/11 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kuvat siitä pyllystä?

Jaa tästä? (_!_) Siinä se on.

Vierailija
10/11 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aina kampaajalla käydessä nappaan viimeisimmät juorulehdet, kuten Hymyn ja Seiskan. Istun tuolissa yleensä n. 1,5 tuntia, niin tulee kyllä plärättyä kannesta kanteen mehevimmät juorut. Hyvää viihdettä minulle ja kampaajakin saa nauraa kun yhdessä niistä juoruista höpistään. En kyllä aio itse lantin lanttia laittaa lehteen, mutta jos se on saatavilla ja voi lukea jossakin, niin mikäpä ettei.

Hehe :D Teen ihan samalla tavalla...

Mut luen kyllä Elle lehteä yms... Mut kyl Seiska on vaan paras :D

Vierailija
11/11 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh huh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi