Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

MikÀ vaivaa naista joka ottaa juuri eronneen miehen nurkkiinsa asumaan?

Vierailija
07.09.2016 |

Just asking 😹

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.09.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ kuulostaa aivan kullinpuutteelta.

Vierailija
22/26 |
08.09.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En tiedÀ tarkoitatko mua ap, mutta itse otin viime viikolla kaverin luokseni asumaan kunnes saa oman kÀmpÀn. Nukkuu tossa olkkarin levitettÀvÀllÀ sohvalla. SehÀn kÀy pÀivÀt töissÀ ja tulee tÀnne joskus 8-9 aikaan illalla niin eipÀ paljoa ehditÀ nÀkemÀÀn.

Ihan hyvin voin, exÀsi(?) ei mutta se annettakoon hÀlle anteeksi. En tiedÀ mitÀ sulle(?) on sanonut mutta mitÀÀn sutinaa ei ole eikÀ tule, vaikka eihÀn se sinÀÀnsÀ edes sulle kuulu.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.09.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aina kun yksi tuttavamies laittaa viestiÀ ja kyselee kahville, tietÀÀ ettÀ se on taas eronnut. Viimeksi kun nÀin kÀvi, kaveri oli yllÀttÀen juuri eronnut, asuntoa vailla, en ole varma oliko töitÀkÀÀn, ja oli onnistunut sotkemaan vÀlit myös lapsensa kanssa. En lÀmmennyt.

TÀstÀ muutaman pÀivÀn pÀÀstÀ ilmestyi faceen, ettÀ herra on parisuhteessa. Oon miettinyt, ettÀ laittaako se vaan viestiÀ kaikille mahdollisille kunnes joku tarttuu syöttiin, vai pyörittÀÀkö vaan montaa yhtÀ aikaa. Niin tai nÀin, tosi ÀkkiÀ tuntuu aina löytyvÀn uusi ElÀmÀn Suuri Rakkaus. Viikon seukkailun jÀlkeen ottivat rakkaustatuoinnit nimikirjaimilla, kuukauden jÀlkeen muuttivat yhteen. Jokainen toki tavallaan, mutta aika vauhdikasta toimintaa kun kuitenkin molemmilla lapsia.

Ihan tosissaan toivon, ettÀ tÀllÀ kertaa oikeesti mies on suhteessa rakastumisen takia, eikÀ vaan kÀytÀ hyvÀkseen. Sivusta seuranneena vaan valitettavasti tulee mieleen, ettÀ mies otti ensimmÀisen kuka sattui huolimaan, ja leikkii nyt kotia, kun asuntokin jÀrjestyi mukavasti. Toivottavasti oon vÀÀrÀssÀ.

Vierailija
24/26 |
08.09.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ tÀstÀkin saadaan kinastelu aikaiseksi tÀÀllÀ xD

EiköhÀn tilanteita ole aika paljon erilaisia. Toisilla onnistuu, toisilla ei.

Vierailija
25/26 |
08.09.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö...rakkaus?

Kai ne suhteet voi alkaa missÀ tilanteessa vaan, jotkut vaihtaa jopa lennosta toiseen. Oletko katkera ex?

Ai ettÀ jo viikon kuluttua edellisestÀ erosta te olette jo ehtineet oikein rakastua?

Miksi ei voisi? Suhde jatkaa kehittymistÀÀn. Se, ettÀ haluksi hakee vain lohtua ei tarkoita sitÀ, ettÀ ei voisi oikeasti löytÀÀ hyvÀÀ ihmistÀ, jonka kanssa haluaa elÀÀ vaikka lopun elÀmÀÀnsÀ.

Vierailija
26/26 |
08.09.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Ja eihÀn luona asuminen ole synonyymi suhteelle. Mun miespuolinen kaveri asui luonani, kun hÀnellÀ meni kotona tilanne hankalaksi, mutta ei me kyllÀ pantu kertaakaan.

Voitko kuvitella, ettÀ tÀssÀ olisi tarkoitettu mahdollisesti jotain muuta kuin juuri teidÀn tilannetta?

Ohiksena huomautan, ettÀ ap on muotoillut aloituksensa niin kömpelösti, ettÀ paha sanoa, mitÀ hÀn tarkoittaa, kun ei ole suostunut tÀsmentÀmÀÀn.

Kysymyksen voi tulkita asumisjÀrjestelyn ÀimistelynÀ. Jos ap halusi puhua parisuhteesta, miksi ihmeessÀ hÀn ei sanonut sitten niin?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kahdeksan kahdeksan