Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa naista joka ottaa juuri eronneen miehen nurkkiinsa asumaan?

Vierailija
07.09.2016 |

Just asking 😨

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuulostaa aivan kullinpuutteelta.

Vierailija
22/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkoitatko mua ap, mutta itse otin viime viikolla kaverin luokseni asumaan kunnes saa oman kämpän. Nukkuu tossa olkkarin levitettävällä sohvalla. Sehän käy päivät töissä ja tulee tänne joskus 8-9 aikaan illalla niin eipä paljoa ehditä näkemään.

Ihan hyvin voin, exäsi(?) ei mutta se annettakoon hälle anteeksi. En tiedä mitä sulle(?) on sanonut mutta mitään sutinaa ei ole eikä tule, vaikka eihän se sinäänsä edes sulle kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun yksi tuttavamies laittaa viestiä ja kyselee kahville, tietää että se on taas eronnut. Viimeksi kun näin kävi, kaveri oli yllättäen juuri eronnut, asuntoa vailla, en ole varma oliko töitäkään, ja oli onnistunut sotkemaan välit myös lapsensa kanssa. En lämmennyt.

Tästä muutaman päivän päästä ilmestyi faceen, että herra on parisuhteessa. Oon miettinyt, että laittaako se vaan viestiä kaikille mahdollisille kunnes joku tarttuu syöttiin, vai pyörittääkö vaan montaa yhtä aikaa. Niin tai näin, tosi äkkiä tuntuu aina löytyvän uusi Elämän Suuri Rakkaus. Viikon seukkailun jälkeen ottivat rakkaustatuoinnit nimikirjaimilla, kuukauden jälkeen muuttivat yhteen. Jokainen toki tavallaan, mutta aika vauhdikasta toimintaa kun kuitenkin molemmilla lapsia.

Ihan tosissaan toivon, että tällä kertaa oikeesti mies on suhteessa rakastumisen takia, eikä vaan käytä hyväkseen. Sivusta seuranneena vaan valitettavasti tulee mieleen, että mies otti ensimmäisen kuka sattui huolimaan, ja leikkii nyt kotia, kun asuntokin järjestyi mukavasti. Toivottavasti oon väärässä.

Vierailija
24/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tästäkin saadaan kinastelu aikaiseksi täällä xD

Eiköhän tilanteita ole aika paljon erilaisia. Toisilla onnistuu, toisilla ei.

Vierailija
25/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö...rakkaus?

Kai ne suhteet voi alkaa missä tilanteessa vaan, jotkut vaihtaa jopa lennosta toiseen. Oletko katkera ex?

Ai että jo viikon kuluttua edellisestä erosta te olette jo ehtineet oikein rakastua?

Miksi ei voisi? Suhde jatkaa kehittymistään. Se, että haluksi hakee vain lohtua ei tarkoita sitä, että ei voisi oikeasti löytää hyvää ihmistä, jonka kanssa haluaa elää vaikka lopun elämäänsä.

Vierailija
26/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Ja eihän luona asuminen ole synonyymi suhteelle. Mun miespuolinen kaveri asui luonani, kun hänellä meni kotona tilanne hankalaksi, mutta ei me kyllä pantu kertaakaan.

Voitko kuvitella, että tässä olisi tarkoitettu mahdollisesti jotain muuta kuin juuri teidän tilannetta?

Ohiksena huomautan, että ap on muotoillut aloituksensa niin kömpelösti, että paha sanoa, mitä hän tarkoittaa, kun ei ole suostunut täsmentämään.

Kysymyksen voi tulkita asumisjärjestelyn äimistelynä. Jos ap halusi puhua parisuhteesta, miksi ihmeessä hän ei sanonut sitten niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi