Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Ruskeat tytöt -blogin nimi on ruskeat tytöt, kun kirjoittaja on itse valkoinen?

Vierailija
07.09.2016 |

Olen ihmetellyt tuota nimeä jo tovin muun ohella. Mä olen itse myös puoliksi israelilainen, tummat hiukset ja tummat silmät, oliivi-iho. Ei tulisi pieneen mieleenkään kutsua itseäni ruskeaksi, kun olen valkoinen. Etelä-Euroopassa mukaudun joukkoon täydellisesti kuten tuo blogistikin mukautuisi, eivätkä ne ihmiset siellä ole ainakaan tietääkseni ole mitenkään ruskeita.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Hubara on dime in a dozen. Yksi monista itseään täynnä olevista, jotka meuhkaavat vain omasta itsestään ja tärkeydestään. Onneksi ei tarvitse välittää, siinäpähän meuhkaa. Ja tämän lyhyen kommentin myötä olen ihan varmasti rasisti. :P

Vierailija
62/65 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogin lukija kirjoitti:

Mustia naisia on vuosisatojen ajan dehumanisoitu ja heiltä on viety heidän naiseutensa. Mustaa ihoa ja mustia hiuksia on pidetty rumana. Tumma iho ja kiharat hiukset on...

Missä?

Valkoisten keskuudessako?

Miten sitä ennen? Ennen viime vuosisatoja? Mitä silloin tapahtui?

Minusta kaikki tuo on uhriutumista. Senkus tekevät kaiken, mitä heiltä puuttuu, senkun laskevat toisesta korvasta ulos, jos joku arvostelee.

Ei ole mitään ylhäältä määrittelyä. Ihminen on vapaa. Etenkin päästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt blogissa on saamelaisnaisen kirjoitus saamelaisuudesta. Hyvä kirjoitus, kannattaa lukea. Mutta miksi tuon kirjoittajakin viittaa itseensä ja muihin saamelaisiin tuolla ruskeina tyttöinä? Valkoihoinen blondihan hän on kuvien perusteella. Mitä ihmettä?

Vierailija
64/65 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä bloggaaja on vähän... harhainen. Kutsuu Rihannaa itsensä näköiseksi ja on kutsunut hiuksiaan afroksi, vaikka kyseisellä naisella ei ole Afrikan suunnalta yhtään sukujuuria. Luulee kai että kaikki ei-Eurooppalaiset on yhtä suurta yhtenäistä kansaa.

Eikös noi aina ole.

Vierailija
65/65 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt blogissa on saamelaisnaisen kirjoitus saamelaisuudesta. Hyvä kirjoitus, kannattaa lukea. Mutta miksi tuon kirjoittajakin viittaa itseensä ja muihin saamelaisiin tuolla ruskeina tyttöinä? Valkoihoinen blondihan hän on kuvien perusteella. Mitä ihmettä?

Ehdotin saamelaiselle ystävälleni, että asutetaan työttömät somalit poronhoitolueelle hoitamaan saamelaisten poroja.

Ei kelvannut tämä ajatus. Pelkäsi, että somali saisi puukosta, jos tunkisi saamelaisten maille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi