Eikö meikkaamiseen riitä meikkivoide ja puuteri ihollw
En ymmärrä miks monta eri ainetta laitetaan naamaa. Joo en meikkaa kovin usein 😁 Mun meikki on rasva,cc voide,ripsari ja huulirasva..
Kommentit (7)
Jos haluat näyttää kalkkilaivan kapteenilta niin siinähän ne onkin mitä tarvitsee.
Itse laitan iholle kellertävää peiteväriä couperosakohtiin, peiteainetta finneihin, kahdenlaista meikkivoidetta ja lopuksi vähän highlighteria. Kuulostaa ehkä paljolta, mutta minulla on aika huono iho ja lopputulos ei ole silti pakkeloidun näköinen, koska en laita mitään sentin kerrosta meikkivoidetta. Ole ap iloinen jos sille joku kevyt cc-voide riittää.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan iholle kellertävää peiteväriä couperosakohtiin, peiteainetta finneihin, kahdenlaista meikkivoidetta ja lopuksi vähän highlighteria. Kuulostaa ehkä paljolta, mutta minulla on aika huono iho ja lopputulos ei ole silti pakkeloidun näköinen, koska en laita mitään sentin kerrosta meikkivoidetta. Ole ap iloinen jos sille joku kevyt cc-voide riittää.
*sulle
Ole onnellinen jos sulle riittää noi. Itse tarvitsen meikinpohjustusvoiteen, jotta meikki pysyy tässä rasvanaamassa. Meikkivoiteen tarvitsen tasoittamaan ihon väriä ja peittämään arpia ja finnejä. Peiteainetta laitan vielä suurimpien näppyjen ja arpien päälle. Varjostukset/korostukset, joudun varjostamaan nenäni pienemmäksi, koska se on kamalan iso ja ruma. Koko paketin kiinnitän puuterilla, jotta se pysyy naamassani ja vähentää kiiltoa.
Kulmakarvojakin joudun meikkaamaan, kun ne ovat luonnostaan ihan karseat.
Mä käytän arkimeikkiin vain hieman rajauskynää ylös, ripsaria ja kulmakynää jos kestovärjäyksestä alkaa olla aikaa. Joskus laitan hieman cc-voidetta ja aavistuksen puuteria, mutta aika harvoin. Aikaa laittamiseen menee noin 2 minuuttia ja tällä pakkeloinnilla pärjään iltaan saakka. Teininä meikkasin paljon enemmän, nyt nelikymppisenä ihoni on kaunis ilmankin.
Minun meikkini arjessa ja juhlassa on Lumenen CC-voide, sipaisu puuteria, kulmakynä ja ripsien taivuttaminen, joskus yritän laittaa ripsiväriä tai huulipunaa mutta onnistun tuhrimaan ne vartissa. Käsitän, että näytän pliisulta voimakkaammin ja taitavammin meikanneiden kanssasisarteni vierellä mutta eipä se haittaa. Vielä vuosi sitten 21-vuotiaana en meikannut pätkääkään, sitten teatteriharrastuksen myötä opin että meikki tuo kasvon ilmeet ja kulmat paremmin esille.
Mäkään en ymmärrä miten joku voi olla allerginen kalalle kun itse en ole 😁