Äitini ystävä alkoi arvostella minua "Oletkos Kati huomannut että sinulle on tuota selluliittia tullut aika tavalla"
Olimme saunomassa ja pukuhuoneessa täräytti tämän. Sen jälkeen jatkoi saarnaamista terveistä elämäntavoista ja tenttasi syömisiäni. Rouva painaa itse varmaan 120kg, joten ei ole paljon varaa sanoa.
Sanoin hänelle "Oletko Leena katsonut itse vähään aikaan peiliin" jolloin hän alkoi tekonyyhkyttää ja poistui.
Olinko liian töykeä? Eikä ole mikään vanhus kyseessä vaan nelikymppinen ihminen, itse olen 28v
Kommentit (19)
Et ollut. Tule mun kanssa saunomaan, niin ei tarvitse kuunnella mitään arvostelua kropasta.
Sinkkumies
Ihan hyvä että napautit takaisin, ihme tyyppi.
Ahaa, olet siis Kati! Taidankin tuntea.
Ei se ikä anna automaattisesti oikeutta laukoa naamastaan kaikkia mahdollisia törkeyksiä. Et ollut liian töykeä.
Jotkut vanhemmat ihmiset luulee, että nuoremmalle naiselle voi sanoa mitä vain. Hyvä, kun sanoit takaisin, torppasit hänen yrityksensä ylentää itsensä sinua alentamalla. Jos olisit kohteliaasti ollut sanomatta mitään, niin olisi jatkanut seuraavilla kerroilla. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
On tullut aika nuorena äidiksi :)
Kuka?
Tää on nyt taas näitä vanhempi/nuorempi-tappelualoituksia.
Oli töykeää. Kyllä vanhempia ihmisiä pitää kunnioittaa, vaikkeivat he satavuotiaita olisikaan.
Jos sulla on selluliittia ja läskiä , niin miten se on arvostelemista?
Ajatteli ehkä, että ei sun elopainolla ainakaan sitä miestä saada, jos vieläkin äitisi kanssa saunot?
Ajatteli parastasi.
et ollut töykeä niin kauan kun et itse nosta jotain yksittäistä ulkonäköasiaa hänestä esiin, silloin alentuisit samalle tasolle. "oletko katsonut peiliin" -tyylinen on näpäyksenä ok ko. tilanteessa, "sulla on kyllä hirveet läskimakkarat tossa ja tossa" ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
No äiti.
"Onkohan sulla alkavaa dementiaa, kun käyttäydyt vähän epäasiallisesti?"
Ihminen kyllä yleensä itse on tietoinen omista kauneusvirheistään,ei niistä tarvitse erikseen huomauttaa.
Heh no täällä ainaki on suht timmi Kati:D
Ei se selluliitti timmiyttä katso. Kesällä näkee hyvin voimakkaassa auringonvalossa kuinka hoikilla ja jopa laihoilla naisilla voi olla selluliittia.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ollut lasta lainkaan (voi tätä mammojen sisälukutaitoa).
Et ollut töykeä.