Soijarouhe, pavut, linssit, kikherneet...
Näen punaista aina kun noita tyrkytetään edullisiin ruokavinkkeihin! Niin kamalia kaikki, että ei tule kovin edulliseksi, kun kukaan ei halua syödä niitä, vaan lentävät kaaressa roskikseen.
Kommentit (131)
Häh? Pavut ja linssithän ovat superherkullisia!
No voihan prinsessa. Nyt palkokasvit elintarvikekieltoon kun neiti ei tykkää. Nih!
Todella hyviä ja näistä saa muunneltua useita eri ruokia. Iso plussa näille !
Mihin pyrit aloituksellasi? Etten enää ehdottelisi niitä mihinkään ruokavinkkeihin, koska sinä et osaa kokata niitä?
Syön kidneypapuja kaksin käsin suoraan purkista, jos sellaisen avaan.😋😎
Sait juuri vegaanit raivoihinsa ; )
En ole vegaani mutta teen mielummin näistä otsikossa mainituista aineista ruokaa kuin lihasta koska ovat käytännöllisiä.
Oikeasti kikherneet, lisäät oliiviöljyä, valkosipulia, tuoreita yrttejä (tai kuivia) nam nam. Mä voisin syödä tätä litratolkulla :) kannattaa kokeilla ennakkoluulottomasti
Vierailija kirjoitti:
Sait juuri vegaanit raivoihinsa ; )
Aijaa? Minä ainakin vetelen juuri lomapäivän aamiaiseksi pekonia, papuja ja munia. :P nam!
Haluaisin käyttää mutta vatsa ei kestä :( ei vaikka liottaisi ja keittäisi kuinka. Aivan kamalat kivuliaat vatsanväänteet.
Ap ei osaa vaan tehdä ruokaa näistä.
Soijarouhe on jonkun mielestä hyvää? Maistuu silputulle pahvilaatikolle, vaikka kuinka maustaisi.
Valmislasagne ainekset ja soijarouhe toimii. Ei huomaa eroa jauhelihaan juurikaan ja annokselle tulee hintaa alle euro.
En minäkään ennen tykännyt, nyt vaan kun on opetellut tekemään niistä ruokia, niin on alkanut maistumaan...kaikki pavut menee nykyään ja yks tän hetken lemppari ruuista sisältää papuja...kikherneistä saa myös vaikka mitä maittavaa väsättyä! Linsseistä en edelleenkään välitä, syön kyllä mutta koostumus ei oikeen sovi mun suuhun. Soijarouhe menee jossain ruuissa ja usein niin että jos ohjeesaa on esim. 400 g jauhelihaa, niin laitan 100-200g lihaa ja jatkan soijarouheella...näin meillä lihan syönti on vähentynyt kolmannekseen entisestä määrästä. Että kokeilemaan vaan uusia reaeptejä T: sekasyöjä
GMO-soijaa ei kyllä tulisi kenenkään syödä. Katsokaas netflixistä gmo omg dokkari.
Just tein eilen sitruunalinssejä perunamuussin kanssa. Ihan hemmetin hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kikherneet, lisäät oliiviöljyä, valkosipulia, tuoreita yrttejä (tai kuivia) nam nam. Mä voisin syödä tätä litratolkulla :) kannattaa kokeilla ennakkoluulottomasti
Joo, sopii ehkä jollekin yksin elävälle koijärveläis-ituhipille.
Vierailija kirjoitti:
Valmislasagne ainekset ja soijarouhe toimii. Ei huomaa eroa jauhelihaan juurikaan ja annokselle tulee hintaa alle euro.
Tässäkö on vegaanin käsitys hyvästä ruoasta? Valmislasagneainekset?
Oikein laitettuna todella terveellistä, ravintorikasta ja maistuvaa!