Tosi karvainen nainen
Mulla on aina ollut ongelmana runsas karvoitus mutta, mitä vanhemmaksi tulen, sitä pahemmaksi se muuttuu. Aluksi sitä oli vain säärissä mutta noin 20-vuotiaana tummia karvoja alkoi kasvaa pikkuhiljaa vatsaan ja 27-vuotiaana huulen alle ja leukaan. Kyseessä siis ihan tummat karvat. Nyt olen noin 35 ja karvoitus vain pahenee vuosi vuodelta. Oon kaksi kertaa käynyt näistä lääkärillä ja silloin otettu hormonikokeet. Kaikki arvot on olleet kuitenkin normaaleja, joten karvaisuutta ei voi parantaa pois. Edellinen lääkäri sanoi, että jotkut vain ovat karvaisempia esim. Etela-Euroopassa. Jos ajelen säärikarvat pois, sänky kasvaa jo illalla. Ajelun jälkeenkin ihon alle jäävä osa karvasta näyttää ihon pinnassa mustalta pilkulta. Vahaamalla karvat pysyy poissa noin viikon. Leuasta ja huulen yläpuolelta nypin päivittäin pois noin 10-15 karvaa. Lopuksi vielä sheivaan saman alueen. Onko mulla kohtalotovereita muissa kuin miehissä? Aiemmin en ole kehdannut käyttää kesäisin shortseja tai hameita mutta viime kesänä rohkaistun ja esittelin mustapilkullisia jalkojani. Onhan minullakin oikeus paljastaa jalkani, vaikka ne näyttävätkin läheltä kamalilta.
Kommentit (31)
Täällä myös 👋 en nyt ihan noin karvainen ole,mutta hyvin karvainen naiseksi. Syön Diane Novaa,jos se vähän auttaisi tähän vaivaan.
En voi itse syödä aurallisen migreenin takia e-pillereitä ja raskauden ja imetyksen takia vaniqakin on ollut tauolla. En tosin ole varma oliko siitä silloin hyötyä mutta ehkä tämän viimeisen raskauden ja imetyksen jälkeen kokeilen taas uudestaan.
Kävin itsekin lääkärissä aikoinaan liiallisen karvankasvun vuoksi.Lääkäri sanoi,että ei hätää;se on ominaisuus monien muiden.Minulta ei myöskään löytynyt mitään vikaa,joka olisi selittänyt karvaisuuden. Jo ala-asteella aloin nyppimään viiksikarvoja pois,koska minua kiusattiin niistä. Siitä lähtien se on kuulunut aamurutiineihin meikkauksen ohessa. Olen muutenkin varsin karvainen,mutta reisissä eikä vatsassa kasva. Karva on myös minulla mustaa ja paksua. Söin joskus e-pillereitäkin (diane nova) hillitsemään karvaisuutta...ei apua. Olen muuten samanikäinen kuin sinä :)
Mullakaan ei kasva karvaa onneksi reisissä tai esimerkiksi selässä. Säärissä saattaa samasta karvatupesta kasvaa pahimmillaan kolme karvaa. Karvoja kasvaa myös polvissa ja jalkapöydissä. Iho on todellakin vaalea ja siksi nuo mustat pilkut erottuvat jaloista niin hyvin. Joskus tuntuu, että joku tuijottaa mun jalkojani, kun ne eivät näytä naisen jaloilta. Kiva kuulla, että muitakin karvaisia on olemassa.
Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta.
Haluaisin tietää sinusta enemmän.
T. Karvaisen naisen etsijä :)
Olisiko sokeroinnista apua? Ainakin itsellä se on hillinnyt karvojen kasvua huomattavasti.
Hairy woman hunter kirjoitti:
Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta.
Haluaisin tietää sinusta enemmän.
T. Karvaisen naisen etsijä :)
Ohis, missäpäin? Tuntuu vaikealta ajatella, että joku vois tykätäkin turkiksesta.
Säärissä, varpaissa, reisissä, mahassa, ylähuulessa... ja vähän muuallakin kasvaa mustaa paksua karvaa.
Olen 30 ja huomannut että vuosien mittaan karvoja tullut lisää eri paikkoihin. En jaksa enää välittää. Tänä kesänä reippailin urheasti pihalla pienen sängen kera. Mitä se muille kuuluu!!!???
Kannattaisi alkaa varmaan harrastaa fitnessiä: kasvaisit helposti isommaksi kun muut naiset.
Kyllähän moni mies tykkää karvaisemmista naisista, esimerkiksi minä 🙂
Olisi kiva tutustua. Laita sähköpostia gallup@windowslive.com
Oijoijoi. Saisinpa tulla sinun karvaiseen kainaloon.
Late66
Semmonen sanonta on että susi lampaan vaatteissa. Oletko sinä sitten mies naisen vaatteissa? Voitahan sinä mennä sukupuolenkorjausleikkaukseen ja alat kokopäiväiseksi mieheksi, karvatkin kasvaa jo valmiiksi.
Täällä yksi karvakasa :D Karvoitus on erityisen vahvaa säärissä. Mulla karvaa myös viikset. Alapääkarvoitus olisi kuin viidakko, jos en sitä säännöllisesti ajelisi.
Käsivarsissa ja reisissä kasvaa karvaa, samoin ala- ja yläselässä. Ja varpaissa! Onneksi melko hentoa, mutta tummaa kuitenkin. Näiden sheivaamisesta olen luopunut.
Sänki on aina iltaan mennessä säärissä ja kainaloissa. Mutta hyvä puoli on paksut ja tuuheat hiukset ja kulmakarvat. :D En ole koskaan ottanut puheeksi lääkärillä tätä. Ehkä pitäisi.
Karvat ovat luonnollisia. Älä aja niitä pois.
Parikymppisenä hämmennyin, kun neidin nännipihoista kasvoi pitkiä karvoja.
Keksin harrastaminen karvaisen naisen kanssa on rallienglanniksi veri heiri sitsueissön.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile vaniqaa. Toimii.
Tai vaqinaa. Ei paljon karvat haittoo.
t. rekka-lepso
Eikö ketään muuta? Kai joku muukin nainen nyppii silti viiksi- tai leukakarvoja?